Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1238
Hei, lurer på om det er noen sykkel/brille-freaks her som har noen sykkelbriller å anbefale

Da er det solbriller jeg ser etter, som gjerne sparer øynene for mest mulig vind/turbulens.
Iridium/polariserte kan være greit.
Fotokromiske hadde vært awesome, men er ikke et must.

Har sett på et par fra oakley og vurderer å kjøpe fra utlandet. koster så sykt mye i Norge..

Maks pris: 1000 ish

takker for hjelp
Oakley er veldig greit, god byggekvalitet og fungerer veldig godt til sykling. Har et par selv som jeg har hatt i 3-4 år
har ikke peiling på sykkelbriller, men otticanet.com er en veldig god internett side å handle solbriller fra.
http://www.blizeyewear.se/active/eyewear/velo
Har de selv, og de er veldig gode å ha på. Merker ikke vind i det hele tatt.
Koster 699,-
Nå bruker jeg selv bare skyte brillene fra militæret når jeg er på sykkeltur. Men hvorfor kjøpe briller til store summer når du kan få ned i 200kroners klassen som dekker godt på xxl ?

Ohh Ohhh... Frøken her kom på en god idee som jeg falt for..
SVØMME BRILLER !

( Beklager men måtte bare )
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Hva med dette paret? Hvis du vil ha en annen farge, så er det bare å se på selgers andre produkter
De er dog fake, men jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer med de. Prisen blir jo i underkant av 200 kroner, fri frakt er det og.
Sist endret av toffer125; 18. august 2012 kl. 00:38.
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
De blitz brillene så da meget bra ut
Ebay linken der var heller ikke så verst. Billig også, så får ta en vurdering etter helga og bestille.

Boohaze: hehe, tenkte faktisk på svømmebriller selv, sikkert ikke så dumt når det regner så mye som det gjør
Sist endret av fotonewbie; 18. august 2012 kl. 00:46.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Personlig bruker jeg disse når jeg er ute og sykler. Blitz Motion+ kommer med en veske og 3 typer utskiftbare glass. UV-glass, kontrastglass og klare glass. Jeg er veldig fornøyd med dem, og du kan få tak i dem (eller liknende typer) på de fleste sportsbutikker nåtildags.
Ehh, kan du gå opp til 2 tusen? Oakley Radar/Jawbone (jeg liker ikke designet til sistnevnte) er de beste sykkelbrillene som er å få tak i.
Sist endret av Entourage; 18. august 2012 kl. 00:54.
Sitat av boohaze Vis innlegg
Nå bruker jeg selv bare skyte brillene fra militæret når jeg er på sykkeltur. Men hvorfor kjøpe briller til store summer når du kan få ned i 200kroners klassen som dekker godt på xxl ?

Ohh Ohhh... Frøken her kom på en god idee som jeg falt for..
SVØMME BRILLER !

( Beklager men måtte bare )
Vis hele sitatet...
Ville forsåvidt ikke funket som solbriller, men jeg likte den ideen!
Sjekk ut Bolle sportsbriller, funker fjell.