Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 8389
[COLOR="Indigo"]Da inviteres det igjen til en nFF-turnering i poker på Pokerstars![/COLOR]

Denne gangen vil det bli en knockout-competition med 4,15$ buyin! Det vil si at hver spiller har en pris på sitt hode, og man får denne premien om man knocker en medfreak ut!

---

Buy-in: 4,15$ (3$+0,75$+0,3$ - henholdsvis til hovedpot, bountypot og Pokerstars' avgift)
Spill: No Limit Texas Hold'em.
Startstack: 5000$.
Blindeperioder: 10 minutter.
Pauser: Ja.

---

STARTTIDSPUNKT:

FREDAG 6. APRIL KL. 22.30.


---

Registreringsinformasjon:

Club ID: 606316
Invitasjonskode: apocalypse

Åpne Pokerstars -> trykk på fanen 'Home Games' -> trykk på 'Join a poker club' -> Skriv inn Club ID, invitasjonscode og ditt nFF-nick -> vent på å bli akseptert som klubbmedlem (av meg) -> Registrer deg på sedvanlig vis på eneste åpne turnering (nFF-turnering (knockout!).

---

Registrer deg i tide og bare spør i tråden om det er noe dere lurer på!

Vi spilles!

/apocalypse
brukertittel
Widow's Avatar
Bra tiltak! Skal se om jeg ikke får meldt meg på, vinne penger av andre nff-ere er ikke noe man sier nei til
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Blir nok med på den ja! Sist turnering var jo en suksess så dette kan absolutt bli gøy
Knarkende bra tiltak Men, er det bare meg som synes softwaren på Pokerstars er jævlig crappy? Jeg mener at f.eks Betsson som bruker "Onegame" softwaren er mye mere behagelig. Dette kan dog være en vanesak.

Var ikke meningen å rakke ned på initiativet, men drøfte hvorfor alle så absolutt skal spille på Pokerstars
Sitat av priviligert Vis innlegg
Knarkende bra tiltak Men, er det bare meg som synes softwaren på Pokerstars er jævlig crappy? Jeg mener at f.eks Betsson som bruker "Onegame" softwaren er mye mere behagelig. Dette kan dog være en vanesak.

Var ikke meningen å rakke ned på initiativet, men drøfte hvorfor alle så absolutt skal spille på Pokerstars
Vis hele sitatet...
uansett hvilket system man velger, vil alltid noen ha innvendinger mot systemet. Umulig å tilfredstille alle. Så like greit å bare velge det systemet som OP er mest kjent med.
Count me in Bra tiltak, kp til deg =)
Sitat av Widow Vis innlegg
Bra tiltak! Skal se om jeg ikke får meldt meg på, vinne penger av andre nff-ere er ikke noe man sier nei til
Vis hele sitatet...
Så bra! Tenkte det kanskje var litt morsomt med knockout-competition av den grunn også Men 1.-premien er min denne gangen!

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Blir nok med på den ja! Sist turnering var jo en suksess så dette kan absolutt bli gøy
Vis hele sitatet...
Det var jo det! Synd for kmyhre som vant at det ikke var knockout da bare, siden han knocket 11 av 13 startende

Sitat av Azarat Vis innlegg
Count me in Bra tiltak, kp til deg =)
Vis hele sitatet...
Kewlt Regg deg nå da, så ikke hele rullen er blåst før du skal regge deg! Neida, skal ikke jinxe deg

Oppfordrer folk til å regge seg så tidlig som mulig. De fleste regger seg vel i siste liten, men husk ihvertfall å joine HomeGames-klubben! Det er så stress å sitte å vente på å akseptere nye spillere rett før seatingen starter.

Håper på bra oppmøte peeps!

Vi spilles
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Kewlt Regg deg nå da, så ikke hele rullen er blåst før du skal regge deg! Neida, skal ikke jinxe deg
Vis hele sitatet...
Haha, det skal nok godt gjøres at jeg blåser bort alle pengene mine nå
Regger meg nå
Sitat av Azarat Vis innlegg
Haha, det skal nok godt gjøres at jeg blåser bort alle pengene mine nå
Regger meg nå
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje en 500$ HU SNG begynner å virke som en knakandes bra idé?!

EDIT: Aksepterte deg nå Vi spilles
Sist endret av apocalypse; 1. april 2012 kl. 15:43.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Tja, kanskje en 500$ HU SNG begynner å virke som en knakandes bra idé?!

EDIT: Aksepterte deg nå Vi spilles
Vis hele sitatet...
Måtte i såfall vært en hyper-turbo, hehe
Er folk lystne på å spille eller? Har vært litt lite respons i tråden ift. siste turnering må jeg si! Regner med at dere kommer med etterhvert, men på tide å registrere seg i klubben ihvertfall...
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Er folk lystne på å spille eller? Har vært litt lite respons i tråden ift. siste turnering må jeg si! Regner med at dere kommer med etterhvert, men på tide å registrere seg i klubben ihvertfall...
Vis hele sitatet...
De hiver seg nok på i siste minutt
Jeg vet i allefall at Skeetonez har tenkt å registrere seg nå når han har får penger på PS.
Sist endret av Azarat; 3. april 2012 kl. 09:54.
Sitat av Azarat Vis innlegg
De hiver seg nok på i siste minutt
Jeg vet i allefall at Skeetonez har tenkt å registrere seg nå når han har får penger på PS.
Vis hele sitatet...
Du har jo allerede regget deg jo! Tviler ikke på at Skeetonez stiller heller
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Du har jo allerede regget deg jo! Tviler ikke på at Skeetonez stiller heller
Vis hele sitatet...
Regget meg for flere dager siden jeg. De skikkelige nFFpoker-patriotene stiller tidlig til dyst, hehe
Sist endret av Azarat; 3. april 2012 kl. 10:06.
Har søkt opptak i klubben. Usikker på om jeg blir med på fredag, men satser på det..
Sitat av Cikey Vis innlegg
Har søkt opptak i klubben. Usikker på om jeg blir med på fredag, men satser på det..
Vis hele sitatet...
Du er akseptert

Flott at du registrerer deg. Skjønner om folk ikke alltid kan selvfølgelig! Men moro jo fler vi blir!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kun 3 registrert, faack. Nå må folk nesten begynne å registrere seg ;p
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Kun 3 registrert, faack. Nå må folk nesten begynne å registrere seg ;p
Vis hele sitatet...
Hehe, sist var jeg eneste registrerte fram til samme dag som turneringen, tror jeg, men likevel endte vi opp med å bli en del folk. Så dette er en forbedring, faktisk!

Men klart - bare å regge seg peeps!
Søkt om medlemskap nå
Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp, men registrer meg ikke før noen timer før. Vet ikke om frøken har planlagt noe jeg er innblandet i
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Søkt om medlemskap nå
Vis hele sitatet...
Flott - akseptert!

Sitat av boohaze Vis innlegg
Stor sannsynlighet for at jeg dukker opp, men registrer meg ikke før noen timer før. Vet ikke om frøken har planlagt noe jeg er innblandet i
Vis hele sitatet...
Klart det - bare husk å gjøre som Storebrand & co - søk om medlemskap så jeg får akseptert i tide Ingen tvang å melde seg på tourneyen.

----

Vi spilles!

Her er forøvrig standingsene etter første turnering:

Hørtes ikke dumt ut dette!

Skal laste ned klienten og se om jeg husker noe fra kontoen min :P
Greide å rote fram min gamle konto å søkt medlemskap, men i programmet ser jeg bare lekepenger å greier ikke å finne ut hvordan bytte...
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hørtes ikke dumt ut dette!

Skal laste ned klienten og se om jeg husker noe fra kontoen min :P
Vis hele sitatet...
Ser ut som du huska det da Akseptert nå

Sitat av boohaze Vis innlegg
Greide å rote fram min gamle konto å søkt medlemskap, men i programmet ser jeg bare lekepenger å greier ikke å finne ut hvordan bytte...
Vis hele sitatet...
Akseptert nå. Utdyp gjerne hva du mener her - hvilket program? Bytte til?
Da er jo den i boks
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Akseptert nå. Utdyp gjerne hva du mener her - hvilket program? Bytte til?
Vis hele sitatet...
Pokerstar software'en, ser bare playmoney å finner ikke ut hvordan bytte til realmoney play.
Noen som har noe erfaring med bruk av VPN til pokerspilling? Kan ikke registrere meg herfra pga lovgivning der jeg befinner meg...
Sitat av boohaze Vis innlegg
Pokerstar software'en, ser bare playmoney å finner ikke ut hvordan bytte til realmoney play.
Vis hele sitatet...
Mener PokerStars har en egen klient kun for lekepenger (pokerstars.net?). Slett programmet og last ned på nytt fra pokerstars.com, så finner du det nok.
Sitat av IpN Vis innlegg
Mener PokerStars har en egen klient kun for lekepenger (pokerstars.net?). Slett programmet og last ned på nytt fra pokerstars.com, så finner du det nok.
Vis hele sitatet...
Sweet, det som var problemet. å liten hyggelig beskjed å se at det finnes penger allerede på kontoen
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Kun 3 registrert, faack. Nå må folk nesten begynne å registrere seg ;p
Vis hele sitatet...

Alle pokerspillere er notorisk trege. Ta det fra en som arrangerer ganske mange turneringer i HG på stars. Folk regger seg stort sett i løpet av den siste timen eller ila late reg.

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Noen som har noe erfaring med bruk av VPN til pokerspilling? Kan ikke registrere meg herfra pga lovgivning der jeg befinner meg...
Vis hele sitatet...
Burde fungere. Det ble i alle fall bråk når jeg glemte skru av min VPN og jeg logga på stars. De likte ikke at jeg logget på fra "USA"
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Noen som har noe erfaring med bruk av VPN til pokerspilling? Kan ikke registrere meg herfra pga lovgivning der jeg befinner meg...
Vis hele sitatet...
Så lenge du får tak i en norsk VPN så burde det vel ikke være noe problem.
Sitat av Cikey Vis innlegg
Burde fungere. Det ble i alle fall bråk når jeg glemte skru av min VPN og jeg logga på stars. De likte ikke at jeg logget på fra "USA"
Vis hele sitatet...
Hva skjedde da egentlig? Har faktisk fundert på hva som skjer om man glemmer det.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Hva skjedde da egentlig? Har faktisk fundert på hva som skjer om man glemmer det.
Vis hele sitatet...
Vel, tok kanskje litt hardt i når jeg skrev at det ble "bråk" Det kom flere pop-up advarsler om at amerikanske spillere ikke hadde tilgang til å spille på PS lengre, men kunne ta ut eksisterende midler. Og at dersom jeg satte inn penger og/eller forsøkte spille ville kontoen min bli stengt.

Logga seff sporenstrix av og slo av VPN før jeg logget inn igjen. Verre var det med Entropay som stengte kontoen min insta og jeg måtte på nytt verifisere kontoen min før jeg fikk den åpnet igjen.
[COLOR="Indigo"]Da er det akkurat 24 timer igjen til turneringsstart, folkens! Husk å registrere dere i tide![/COLOR]
Registrerer meg rett för, kan hende jeg ikke faar tid.... flytter vi det 2 timer fremover er jeg helt klart med hehe
Sist endret av Spirituell; 5. april 2012 kl. 22:27.
Nå - er dere klare for turnering i dag, folkens? Gjentar at turneringsstart er 22.30.

Vi spilles
Oi, bra jeg så denne tråden igjen, glemte nesten av hele greia. Har litt å gjør i dag, men skal se om jeg rekker det
jeg spilte vekk alt i natt...................... tilt rage mentalklikk gir-faen

hater meg selv
Sist endret av Spirituell; 6. april 2012 kl. 15:43.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
jeg spilte vekk alt i natt...................... tilt rage hater meg selv
Vis hele sitatet...
Hvor mye? Jeg kjenner en som spilte bort alle pengene sine i natt også, rundt 12 000kr, haha.

Feel your pain
Sist endret av Azarat; 6. april 2012 kl. 15:44.
Haha, kjenner og en som spilte vekk 12,000 i natt Filipiner fra Oslo?

Spilte poker 24 timer i gar, vant alle turneringer. Startet med fra $0.03. Kom försteplass i 990 spillers $0.02, vant $4.4 og ti av femten $3.5 SnG pluss litt zoom... Tjente meg en god slant fra null, klikket litt pga idiotiske n00bs og satt meg ved et alt for stort blinda cashgame... tapte alt.
Sist endret av Spirituell; 6. april 2012 kl. 15:53.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
jeg spilte vekk alt i natt...................... tilt rage mentalklikk gir-faen

hater meg selv
Vis hele sitatet...
Feelya! Hadde 20 dulls på accounten, kjøpte meg heldigvis inn på nFF turneringa før jeg gikk broke.

Var nede på rundt 13 dollar, var fyllasjuk og i jævla dårlig form så jeg spilte som ei ape. Det gikk såpass langt at jeg vant 18 dollar i EN pott på et omaha $0,01/0,02 cash game, noe som er latterlig mye for limitsene og at jeg i tillegg kun hadde trips. Regga meg i et par turneringer og før jeg visste ordet av det var jeg helt broke.

Fikk heldigvis eksperimentert litt med å spille mer løs/agressivt enn jeg bruker og prøvde ut et par strategier underveis, så lærte klart en god del av det hvertfall
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Feelya! Hadde 20 dulls på accounten, kjøpte meg heldigvis inn på nFF turneringa før jeg gikk broke.

Fikk heldigvis eksperimentert litt med å spille mer løs/agressivt enn jeg bruker og prøvde ut et par strategier underveis, så lærte klart en god del av det hvertfall
Vis hele sitatet...
Great and great! Viktig å ta med seg det da.

Gleder meg til turneringa nå - håper folk poster litt jevnt og trutt i tråden her fram til turneringsstart så kommer folk kanskje på at det er nettopp idag!
Da er jeg meldt på join join!
Sitat av maxphone Vis innlegg
Da er jeg meldt på join join!
Vis hele sitatet...
Du er akseptert nå! Bare husk å joine selve turneringen også da - holder ikke å melde seg inn i klubben

Det er dobbelt så mange registrerte nå som sist turnering på samme tid! Ikke mange enda, men det kommer vel et rush helt mot slutten...

C'MON PEEPS!
Da var man påmeldt
Sitat av boohaze Vis innlegg
Da var man påmeldt
Vis hele sitatet...
Bra! 9 spillere registrert nå. Kom igjen folkens! Artig med mange spillere

Edit: 10!
Sist endret av Azarat; 6. april 2012 kl. 21:06.
Dette blir jo suveren rekord... Sist var det knapt noen påmeldte før helt i siste liten! Keep it coming
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Dette blir jo suveren rekord... Sist var det knapt noen påmeldte før helt i siste liten! Keep it coming
Vis hele sitatet...
Hvor mange var dere sist? Håper på noen til, hadde vært kjekt med 19spillere da, da hadde det blitt 2 fulle bord?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Hvor mange var dere sist? Håper på noen til, hadde vært kjekt med 19spillere da, da hadde det blitt 2 fulle bord?
Vis hele sitatet...
Sist var det 11 til start Standingsene er forøvrig på forrige side!

Også ser det ut som om den regjerende nFF-champen ikke stiller? Eller? Man gjør ihvertfall gode penger om man knocker ut folk som myhre gjorde sist.. Men da var det ikke knockout-competition :P
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg måtte nylig avslå et livegame for å spille den turneringa her, og jeg ELSKER livegames! Så det burde bli konge