Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7707
Hallo freakere!

Den nye sesongen av South Park har startet og jeg gleder meg skikkelig til og se første episoden, og jeg håper dere også gjør det.

Hva er dine forventninger til denne sesongen, og tror du den kommer til og leve opp til de forrige sesongene?

Kommer til og oppdatere tråden senere og si hva jeg syntes om første episoden

edit: Da har jeg sett episoden og jeg må si at episoden var ikke så veldig artig den hadde sine øyeblikk, men overall en veldig gjennomsnittlig episode av South Park

P.S Så også nå at jeg hadde puttet topicen under feil sjanger mod bes venlig flytte til Film Og Tv
brace yourself
Fickledick's Avatar
Selv synes jeg South Park har rundet toppen for lenge siden... jeg vet ikke helt hvorfor, men føler at sjarmen er borte.
Er så sinnsykt genialt!
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
P.S Så også nå at jeg hadde puttet topicen under feil sjanger mod bes venlig flytte til Film Og Tv
Vis hele sitatet...
Ha ha, under rusmidler faktisk!!

Gleder meg sykt, og tusen, tusen takk for jeg hadd eingen aning om at det hadde startet nå!!
underholdningsverdien har sunket di siste sesongene. Desverre..
South park er en rus =P
Sitat av detter0 Vis innlegg
South park er en rus =P
Vis hele sitatet...
Jeg vil IKKE ha noen av ditt stasj.
Rekner med at di tar med noe om charlie sheen og opprørene i midtøsten i den nye sesongen
Sitat av Anchorage Vis innlegg
Rekner med at di tar med noe om charlie sheen og opprørene i midtøsten i den nye sesongen
Vis hele sitatet...
Det er derfor South Park ikke "dør" slik som mange andre serier. De tar opp aktuelle temaer fra nyheter og media og lager morsomheter (på andres bekostning) ut av det!

South Park<3
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Selv synes jeg South Park har rundet toppen for lenge siden... jeg vet ikke helt hvorfor, men føler at sjarmen er borte.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er du som har blitt eldre?
Personlig syntes jeg det virker som det blir bedre og bedre. Har seff en favorittsesong, men det generelle nivået syntes jeg heves for hvert år!
Sist endret av fetter; 28. april 2011 kl. 11:37.
Likte episoden veldig godt viser bare hvordan Cartman er en Grisk jævel and i love it <3
Hva er deres favoritt sesong? og episode
Sitat av johnpetter Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Morsommeste jeg har lest på lenge!
Forskerne meldte at de hadde funnet en fil i Apples produkter som inneholdt detaljerte data om hvor brukerne hadde vært i løpet av de siste tolv månedene, og når de hadde vært der.
...
Apple kaller det hele en programvarefeil.
Vis hele sitatet...
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av CookieY Vis innlegg
Likte episoden veldig godt viser bare hvordan Cartman er en Grisk jævel and i love it <3
Hva er deres favoritt sesong? og episode
Vis hele sitatet...
Ja vet, digga de "fucked me" kommentarene hannes

Min favoritt episode er fra sesong 10 og den heter Tsst

Favoritt sesong er jeg ikke helt sikker på, men det står mellom sesong 7 og 10
Den siste sesongen av South Park var den beste av alle, synes bare det har blitt bedre og bedre helt siden første stund
Går det på tv zebra i dag?
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Går det på tv zebra i dag?
Vis hele sitatet...
Nei det har ikke kommet i Norge, heller ikke sesong 14, men sesong 14 kommer snart til Norge.
Sist endret av kimmy9gga; 28. april 2011 kl. 14:40.
Har vært fan av south park lenge nå.

Favoritt sesong er kanskje 3 og 4. De er helt geniale, mange sikkelig morsome episoder.
Sesong 11 har også veldig mange bra episoder.

episode : s12e01; "Im not just sure, Im HIV-Positive"


edit: Starten på sesong 15 var ikke værst i det hele tatt
Sist endret av Spelevinken; 28. april 2011 kl. 14:58.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Ja vet, digga de "fucked me" kommentarene hannes

Min favoritt episode er fra sesong 10 og den heter Tsst

Favoritt sesong er jeg ikke helt sikker på, men det står mellom sesong 7 og 10
Vis hele sitatet...
Tsst er faktisk min all time favourite også! Sesong 10 er helt rå!
Night of the living homeless her

Digga denne episoden, og jeg er Apple fanboy!
Hvor er det dere har sett episode 1? i can haz link?
*Host*Piratbukt*Hark*
S15E1 var GENIAL!

Applediss!
southparkstudios.no Her kan man streame Southpark fra sesong 1-14 (det mangler noen episoder fra s14) Noen episoder er HD

Edit: Må legge til favorittepisoden min; Goobacks (s8)
Sist endret av Lataralus; 28. april 2011 kl. 18:11.
En av de beste episodene jeg har sett, skrekkfilm referansen hvor de syr sammen tre personer drepte meg, sprakk helt :')

Gleder meg til å se resten av sesongen!
Motionempire.com

Yeehaw! SP er genialt. Kort produksjonstid gir dem som nevnt over muligheten til å ta opp aktuelle tema på en langt bedre måte enn andre animasjonsshow.
Favorittepisoder:
The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers (s6e13)
og
HUMANCENTiPAD (s15e1)

Elsker når de lager episoder om samtidskultur. Spesielt wow, highschool musical, twilight og Facebook episodene. Syns de første sesongene 1-7 var slitsom siden det bare handlet om en eller annen form for monster. Dette er det blitt noe mindre av i løpet av de siste sesongene så jeg syns de er blitt bedre og bedre.
Skal innrømme at south park har blitt en serie som har blitt mye bedre med årene. de 3 første sesongene synes jeg var dårlig!
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Nei det har ikke kommet i Norge, heller ikke sesong 14, men sesong 14 kommer snart til Norge.
Vis hele sitatet...
Feil, av de jeg husker har "Insheeptions", "The Coon" og "Cpt. Hindsight" blitt sendt flere ganger på Tv2 Zebra. Antar at alle har blitt sendt.
Meh, var helt grei underholdning. Jeg lo ikke, men ble underholdt. 4/10.
Favorittepisoder: Cartmanland, Scott Tenorman Must Die, Simpsons Already Did It + noen til jeg ikke kommer på nå.
Sist endret av Revbatim; 28. april 2011 kl. 23:00.
Synes "Butters Bottom Bitch" og sesong 9 er de beste jeg.
Det er ikke like bra lengre, synes jeg. Med unntak av noen få, ekstremt geniale episoder.
SPOILER

For de som ikke helt har forstått den siste episoden har de basert episoden på en thriller fra 2009, med cirka samme navn som Steve Jobs "revolusjonerende" nye produkt: The Human Centipede.

Vil bare påpeke at bildet, som vist under, har florert på nettverk som /b/ og reddit (selvfølgelig med tekst)
http://i.imgur.com/DZcJU.jpg


Videre blir det lagt mye vekt på hvor mye kontroll Apple har på hvor du til en hver tid er, og samtidig de fantastiske lange lisensavtale; EULAen (End User License Agreement).

Et eksempel på noe som kan være tatt vekk per i dag, men som vertfall har vært med tidligere.
THE APPLE SOFTWARE IS NOT INTENDED FOR USE IN THE OPERATION OF NUCLEAR FACILITIES, AIRCRAFT NAVIGATION OR COMMUNICATION SYSTEMS, AIR TRAFFIC CONTROL SYSTEMS, LIFE SUPPORT MACHINES OR OTHER EQUIPMENT IN WHICH THE FAILURE OF THE APPLE SOFTWARE COULD LEAD TO DEATH, PERSONAL INJURY, OR SEVERE PHYSICAL OR ENVIRONMENTAL DAMAGE.
Vis hele sitatet...
For en stund tilbake ble dette nevnt på reddit som en av tidenes største løgn (jeg er nok enig)
http://i.imgur.com/dO7WC.png
Sist endret av waf; 29. april 2011 kl. 11:00.
Personlig ble jeg veldig skuffet. Jeg synes episoden var utrolig dårlig i forhold til season 10-14. Håper det blir bedre utover i sesongen, noe det pleier å bli
Syns den nyeste episoden var genial, men fortsatt litt skuffende.

Mine favorittepisoder er Scott Tennerman must die, Butter's bottom bitch og medicinal fried chicken!
Genial episode. Denne tråden fikk meg til å miste troa, men når jeg selv fikk sett den hold jeg på å daue! Anbefales på det sterkeste

Og igjen, Cartman er evig sjuk i hodet!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Genial episode. Denne tråden fikk meg til å miste troa, men når jeg selv fikk sett den hold jeg på å daue! Anbefales på det sterkeste

Og igjen, Cartman er evig sjuk i hodet!
Vis hele sitatet...
Er så enig, så enig.
Cartman er en egoistisk og manipulerende liten drittunge. Men samtidig en karakter med uendelige muligheter. Man bare må elske ham.

Sitat av Wikipedia; Slik blir han beskrevet
overweight, immature, spoiled, lazy, foul-mouthed, mean-spirited, racist, sexist, anti-semitic, sociopathic, narcissistic
Vis hele sitatet...
Ble litt skuffa over nyeste episode, men alle kan ikke like alt. Ser frem til resten av sesong 15!
Hvorvidt man kan si at siste episode som bra eller dårlig er egentlig vanskelig.

Selv om at de ikke har tatt opp noen store samfunnsspørsmål og/eller -problemer har de likevel tatt opp og gjort narr av apple som hele tiden kommer med nye og "revolusjonerende" produkter. Med en film som tema for Apples siste produkt har de klart å virkelig ta frem (en) problemstilling(er) som de aller fleste ikke tenker så mye over - du får en aha opplevelse. Det eneste som drar ned humoren for de enkelte er nok avføringen som går gjennom den siste PAD-en, men for andre er det uansett like moro.

Husk at South Park startet med mye tiss og bæsj humor, så det er litt moro å se dette igjen.
Sitat av waf Vis innlegg
Hvorvidt man kan si at siste episode som bra eller dårlig er egentlig vanskelig.

Selv om at de ikke har tatt opp noen store samfunnsspørsmål og/eller -problemer .
Vis hele sitatet...

hvordan kan du si de ikke tok opp sentrale spørsmål i denne episoden. Når hele episoden så å si handlet om hvor uktritisk vi er til å samtykke til alt mulig i kontrakter vi ikke engang gidder å lese.
Uff, episode 2 var skuffende. Lo ikke noe av den ):
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Uff, episode 2 var skuffende. Lo ikke noe av den ):
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der, helt grei, men kommer ikke til å se den igjen med det første...
Alt er relativt, ergo dette er en nytteløs diskusjon.
shit was so cash
Anda22's Avatar
s15e01 var litt grov, men også genial.

s15e02 var sånn passe, minnet meg om en jeg har sett før.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Jeg likte sesong 1 og 2!
Folkefiende
Toaru's Avatar
Sitat av elitenilo Vis innlegg
Alt er relativt, ergo dette er en nytteløs diskusjon.
Vis hele sitatet...
Hør hør, smart fyr!


Nå: Hold kjeft for faen.
Hør hør, smart fyr!


Nå: Hold kjeft for faen.
Vis hele sitatet...

Hva skal vi da med ett forum, viss alt er relativt og ingenting kan diskuteres?

Idiot!

Personlig synes jeg jevnt over at south park bare har blitt bedre de siste sesongene, det finnes selvfølgelig endel "fyllmasse" episoder.
The coon episodene synes jeg er kanon bra.