Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2613
Det ser ut til at det er mulig å finne ut hvem som ikke er annonsert til Tomorrowland 2014 ved å endre små detaljer i adresselinjen. Fremgangsmåten ble annonsert på /r/Hardstyle i går, og hvis dette stemmer har vi en fet festival å se frem til.

Alle artister er linket opp på denne måten:
hxxp://tomorrowland.com/en/artist/<navn-på-artist>

Eksempel på hvem som kommer:
- Armin van Buuren
- Tiësto

Eksempel på hvem som ikke er annonsert:
- Infected Mushroom
- Headhunterz

Eksempel på hvem som ikke kommer:
- Savant
- Swedish House Mafia

Her noe av lineupen til Q-Dance (hardstyle): Acti, Adrenalize, Atmozfears, Audiofreq, Bass Modulators, Brennan Heart, Coone, Code Black, Da Tweekaz, Frontliner, Hard Driver, Headhunterz, Kutski, Luna, Max Enforcer, Noisecontrollers, Outbreak, Outlander, Omegatypez, Psyko Punkz, Toneshifterz, Wasted Penguinz, Wildstylez, Zatox, og MC Villain

Det kommer nok flere inn på reddit, men jeg kan ikke redigere denne tråden for å legge til fler.

Så - til dere som skal - søk, søk, søk!
Takk! Kult å sjekke litt hvem som skal, har egentlig ingen anelse. Men showtek skal, og de gikk jeg glipp av i fjor til min store skuffelse. Gleder meg!!
Sitat av tyrontheunicorn Vis innlegg
Takk! Kult å sjekke litt hvem som skal, har egentlig ingen anelse. Men showtek skal, og de gikk jeg glipp av i fjor til min store skuffelse. Gleder meg!!
Vis hele sitatet...
Det var jo en gang i tiden når Showtek faktisk lagde bra musikk.
Showtek - Sacred Geometry(?)
Noen som har hatt hell med å kjøpe billetter på svartebørsen??
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen som har hatt hell med å kjøpe billetter på svartebørsen??
Vis hele sitatet...
En kompis (og noen bekjente av han) som jeg var der sammen med i fjor hadde kjøpt sine billetter på Viagogo.com. Har dog lest litt negativt om siden i det siste, så vær forsiktig.

Av de jeg har prøvd, så har jeg funnet frem til:

Axwell
Steve Aoki
Sebastian Ingrosso
Ørjan Nilsen
Johan Gielen
Blasterjaxx
Porter Robinson
Martin Garrix
Avicii
Deorro
Skrillex
Nervo
Markus Schulz
Zedd
Knife Party
Fedde Le Grand
Dyro
Tommy Trash
R3hab
Vicetone
Dannic
Martin Solveig
Richie Hawtin
Sist endret av TopGun; 18. mars 2014 kl. 02:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Her er lineupen per d.d.
Sist endret av asander; 2. april 2014 kl. 18:38.