Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 11713
Lurer på om det virkelig finnes ekte zombier, og om det hadde vært muligheter for ekte zombieattack.
Er jo bevis på at det har vært flere tilfeller av zombier igjennom tidene, og det finnes også flere dyr. Bare linker til noen tilfeller av zombier:
http://www.fvza.org/topthree.html
http://bloodbytes.net/blog/?p=52
Dette er ikke helt troverdige sider, men virker som de er sanne. På Haiti bruker de zombier som slaver. Men hørt det finnes andre zombier også (mer den typen man ser på film). Vært noen dokumentarer på tv også om ekte zombier. Men virker ikke som de biter andre, og til slutt er alle infected.
Er det noen som vet noe om dette, eller har noe å si?
Har kanskje sett litt mye på film også
Drikk litt kaldt vann og kom deg ut i frisk luft, dersom ikke det hjelper burde du kontakte en lege.
God bedring!
Sist endret av Knask; 29. mai 2011 kl. 00:19. Grunn: skriver på tlf...
Zombier type den man ser på film tviler jeg på at det noen gang kommer til å skje. Men i følge en dokumentar om zombier som gikk på national geographic for noen dager siden var det en mulighet for at rabies muterte og kunne smitte mennesker. Symtomene ville da bli at folk ville bli førbanna og gal. Liknende ragezombier men kanskje ikke så vill.
Sist endret av iiconanii; 29. mai 2011 kl. 00:18.
Sitat av Knask Vis innlegg
Drikk litt kaldt vann og kom deg ut i frisk luft, dersom ikke det hjelper burde du kontakte en lege.
God bedring!
Vis hele sitatet...
hahaha i'm fine
bare lurer + pluss at jeg kjeder meg litt
har jo vært dokumentarer om det også
Svampen eter skit som en liten geit. Noen andre driter bjedder som ikke kan klassifiseres som utlralomskhets.
En mjedder som en liten
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
Svampen eter skit som en liten geit. Noen andre driter bjedder som ikke kan klassifiseres som utlralomskhets.
En mjedder som en liten
Vis hele sitatet...
lol what?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
lol what?
Vis hele sitatet...
AKA trådstarter er naiv
i quote:
- På Haiti bruker de zombier som slaver.

hahahahaha. Nei.
Sitat av Matty91 Vis innlegg
i quote:
- På Haiti bruker de zombier som slaver.

hahahahaha. Nei.
Vis hele sitatet...
sjekk linken. de gjorde det :L står masse dritt på nettet om det også
nå vet ikke jeg hvor sant det var da
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Hva tenker du når du hører zombier? Hjernedøde råtne lik som på et mystisk vis kan bevege seg og sulter etter brainsss?

Zombie er vel gjerne det man blir om man er våken i nærmere 72 timer.
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
sjekk linken. de gjorde det :L står masse dritt på nettet om det også
nå vet ikke jeg hvor sant det var da
Vis hele sitatet...
Hehe, du må så absolutt ikke tro alt du leser på internett!
Du burde sjekke ut videoene av de paranoide og våpengale texanerne på youtube, de driver å henger opp zombieplakater og skyter de til filler for å forberede seg på ''the zombie apocolypse''
Å, fyttigrisen som jeg flirer av de!

Du må gjerne tro på zombies for min del, så lenge du ikke starter den samme trenden her i Norge som de har Texas.
vet ikke helt om jeg tror på zombier, men virker som om det er muligheter for at det finnes
+ at sett dokumetarer om dyr som er zombies

er ikke freak :L bare litt nysgjerrig og bored. Blir ikke så veldig overaska om det faktisk finnes zombier
Zombies I be ready for ya, this is what all those hours on Cod was for!
tror det nærmeste "zombies" jeg har hørt om er en type sopp som setter sporer i hjernen til maur for så å "mindcontrolle" den!
Edit : fant video her
Sist endret av iGnome; 29. mai 2011 kl. 01:02.
http://www.youtube.com/watch?v=5HEI_jurmJQ

Se den, så er du klar for en apocolypse!
http://discovermagazine.com/photos/0...t-control-them

Jeg tror det store spørsmålet er hvordan men vil definere ordet "zombie", løser man denne problemstillingen vil det være lettere å bestemme seg om det finnes "zombier" eller ei.
Alt du trenger, gutten min, er;
1. En hagle med to løp.
2. En teammate. (Gjerne en kompis)
3. Nok av patroner.

Du kan gjerne komme å besøke meg! Driver en Zombie Apocolypse camp her på gården min. Trener ca 50 personer daglig for å overleve zombier på best mulig måte, og diverse førstehjelps triks. Du må bare betale meg 5000 kroner cash når du kommer, og jeg skal gjøre deg til en satans zombie slayer etter en uke!
Lukter jeg troll?
Du kan da virkelig ikke være seriøs?
Sitat av Awesome-O Vis innlegg
Alt du trenger, gutten min, er;
1. En hagle med to løp.
2. En teammate. (Gjerne en kompis)
3. Nok av patroner.

Du kan gjerne komme å besøke meg! Driver en Zombie Apocolypse camp her på gården min. Trener ca 50 personer daglig for å overleve zombier på best mulig måte, og diverse førstehjelps triks. Du må bare betale meg 5000 kroner cash når du kommer, og jeg skal gjøre deg til en satans zombie slayer etter en uke!
Vis hele sitatet...
Ja herregud, smart å oppfordre den åpenbart schizofrene tuliingen til å skaffe seg ei hagle. good job!
Sitat av nikons Vis innlegg
Ja herregud, smart å oppfordre den åpenbart schizofrene tuliingen til å skaffe seg ei hagle. good job!
Vis hele sitatet...
Tror ikke de snille menneskene bak kassa selger han en hagle hvis han har fått diagnosen Psykisk ustabil!

Det som er det fine med Norge er at man trenger noe som heter "våpentillatelse" (please, google it) for å kjøpe et våpen.
... og det får du ikke.. hvis du tror på zombier.
Sitat av Tbag Vis innlegg
Lukter jeg troll?
Du kan da virkelig ikke være seriøs?
Vis hele sitatet...
Skjønner deg jævlig godt ! er faktisk ikke troll. men bare sett noen dokumentarer og litt sånn om det. Derfor jeg begynner å lure
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
Skjønner deg jævlig godt ! er faktisk ikke troll. men bare sett noen dokumentarer og litt sånn om det. Derfor jeg begynner å lure
Vis hele sitatet...
Ikke se dokumentarer som:

"Hvorfor Jesus lever"
"Religion er bra for deg!"

Du kommer til a bli blodkristen.
Sist endret av Bombasa; 29. mai 2011 kl. 01:28.
Kan du forklare hva du mener med Zombie? Hvordan skal en skapning uten dunkene hjerte bevege seg? Hvordan skal en skapning uten hjerne bevege seg?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Tjeh, det finnes en del dyr som kan holde seg i dvaletilstand som nesten kan kalles død under ekstreme forhold og/eller svært lange tidsrom (Tardigrader eller bjørnedyr tåler f.eks. en tur i flytende helium og vakuum), men jeg antar egentlig ikke det er denslags du er interessert i.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Kan du forklare hva du mener med Zombie? Hvordan skal en skapning uten dunkene hjerte bevege seg? Hvordan skal en skapning uten hjerne bevege seg?
Vis hele sitatet...
Når jeg tenker på begrepet "zombie" så tenker jeg at man er hjernedød aka ikke menneske lengere.. er nok ikke noe fasit på hva zombie betyr men at innvoller skal råtne opp er litt "hollywood".. (sier ikke at zombier finnes..)
Sist endret av iGnome; 29. mai 2011 kl. 01:41.
Zombie kommer fra det franske ordet Zombi (om ikke jeg tar feil) .. dette betyr "undead" .. eller etter min norske oversettelse "levende død" .. noe som er sci-fi ..
Om hjertet ikke slår, har du ikke noe som pumper blod rundt i kroppen..
Da får ikke hjernen oxygen.. og dør også ut..
Uten hjernen kan du ikke bevege deg.. altså er dette helt umulig..

No worries.. zombier finnes ikke og kommer aldri til å eksistere..


Edit:
finnes jo helt klart sykdommer som kan minne litt om dette... spedalske er jo en artig liten sak som fort kan få deg til å se halvdau ut :P
som også selvfølgelig er dødelig..
Sist endret av DiXi; 29. mai 2011 kl. 02:10.
Vent, er det noe jeg ikke har fått med meg? Zombier har da hjerter som slår de.
Vel, nei, vanligivis så slår ikke hjertet når man er død.
Kommer en idiot med rabbies etter meg, så skal jeg personlig skyte hode av han med toløpshagle!
Vik fra meg mørkets djevler...
Zombier finnes. De finner du på MacDonalds og går under kategorien "Mcdwellers". Måten å forsvare seg på er å kaste hamburgere på de, da vil de kaste seg over hamburgeren istedenfor deg. Er du rask på foten kan du løpe unna da Mcdwellers ikke er spesielt raske pga sin fysiske form.
Sist endret av hyd; 29. mai 2011 kl. 09:17.
brace yourself
Fickledick's Avatar
Det finnes jo strengt talt zombie snails, men der har parasitter trengt seg inn i kroppen til sneglen og styrer hjernen. Søk det opp på youtube, ganske kult fenomen!
Nærmeste du kommer zombies er sånne piller de brukte før i voodoo. Der du fikk en pille så var kroppen din nesten død, du våknet senere og var en slæsk i en stund
vel, hvis du drar på omegle nå, er det mange zombier der nå... 4chan driver gjøn med alle som er der
haha, kinda epic
Visst du noen gang reiser på TG så får du se Zombie Attack etter 2-3 dager
Herregud mann! Våkn opp, zombier finnes ikke!

Jeg har lest litt om troll i det siste, og det er virkelig skremmende hvordan myndighetene har klart å skjule dette for oss. Se denne dokumentaren så forstår du hva jeg snakker om.
Det kommer jo helt an på hva du anser som en zombie.
Zombier type Hollywood som står opp fra de døde og spiser mennesker finnes nok ikke.
Men da krigene herjet som verst ved Irland kontra Nord-Irland ble militære som var hjernevasket til å drepe og ikke hadde moralske grenser sett på som zombier, som The Cranberries t.o.m. har skrevet en sang om. (The Cranberries - Zombie)
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
Lurer på om det virkelig finnes ekte zombier, og om det hadde vært muligheter for ekte zombieattack.
Er jo bevis på at det har vært flere tilfeller av zombier igjennom tidene, og det finnes også flere dyr. Bare linker til noen tilfeller av zombier:
http://www.fvza.org/topthree.html
http://bloodbytes.net/blog/?p=52
Dette er ikke helt troverdige sider, men virker som de er sanne. På Haiti bruker de zombier som slaver. Men hørt det finnes andre zombier også (mer den typen man ser på film). Vært noen dokumentarer på tv også om ekte zombier. Men virker ikke som de biter andre, og til slutt er alle infected.
Er det noen som vet noe om dette, eller har noe å si?
Har kanskje sett litt mye på film også
Vis hele sitatet...
Problemet er at det er så mange prosesser som må finne sted i kroppen for at en kropp skal kunne bevege seg eller gjøre andre ting. Hvordan skal et individ kunne bedømme hva som er kjøtt, forstå hva som er kjøtt, eller i det hele tatt ha lyst på kjøtt hvis individet er hjernedød?

hvordan skal kroppen kunne bevege seg uten hjerte, blodgjennomstrømning eller signaler fra hodet?

Desverre tror jeg en zombie apocalypse er svært langt unna... men er enig i at det kunne vært gøy.
Du burde ta en titt på denne linken: http://www.cracked.com/article_18683...l-quickly.html
Sist endret av Captain Obvious; 29. mai 2011 kl. 13:44.
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://www.youtube.com/watch?v=dG54X5V8_FU

Vet ikke hvor sant dette er da.
Høres ut som noen har spilt for my zombie mode på CoD: Black ops
Er nok mulig å få en innfeksjon som angriper kroppen på den måten at den overstyrer hjernen, og gjør den innfekte det vil kaller en "zombie"
Sist endret av KevinNice; 20. juli 2011 kl. 20:25.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Er nok mulig å få en innfeksjon som angriper kroppen på den måten at den overstyrer hjernen, og gjør den innfekte det vil kaller en "zombie"
Vis hele sitatet...
Nei, det kaller vi rabies.
http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Nei, det kaller vi rabies.
http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies
Vis hele sitatet...
Virker ikke helt som en "zombie" sykdom det der.
Det finnes sannsynligvis flere mer intense sykdommer enn rabies
Universet er uendelig stort
Flere forskere tror blant annet at svartedauden kom fra rommet og ikke jordkloden selv. Ført hit sammen med en meteoritt

Ikke at det har så mye med saken å gjøre, men..
Sist endret av KevinNice; 20. juli 2011 kl. 21:09.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Virker ikke helt som en "zombie" sykdom det der.
Det finnes sannsynligvis flere mer intense sykdommer enn rabies
Universet er uendelig stort
Flere forskere tror blant annet at svartedauden kom fra rommet og ikke jordkloden selv. Ført hit sammen med en meteoritt

Ikke at det har så mye med saken å gjøre, men..
Vis hele sitatet...
Fordi at zombier ikke eksisterer
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Fordi at zombier ikke eksisterer
Vis hele sitatet...
Ikke i seg selv nei Iallefall ikke her på jordkloden. Andre steder i universet er det fullt mulig at finnes "zombier".
Men virus og bakterier som angriper en menneskekropp på den måten at personen blir morderisk aggressiv, som i form av zombier vi ser i i filmer, finnes sannsynligvis. Bare ikke på dags dato
Sist endret av KevinNice; 20. juli 2011 kl. 21:20.
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Virker ikke helt som en "zombie" sykdom det der.
Det finnes sannsynligvis flere mer intense sykdommer enn rabies
Universet er uendelig stort
Flere forskere tror blant annet at svartedauden kom fra rommet og ikke jordkloden selv. Ført hit sammen med en meteoritt

Ikke at det har så mye med saken å gjøre, men..
Vis hele sitatet...
Kilder? *titegn*