Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3119
Når man tror man kanskje har kommet til bunns i noe, så er det ikke lenge før bunnen av bøtta faller ut, det er handlingen i den nyeste låta. Det er jo ikke lenger noe nytt at jeg ønsker å spre musikken min, men all feedback er hjertelig velkommen og blir satt stor pris på.

http://soundcloud.com/kloakk/kloakk-galskap-ep-bunnlos
Sist endret av The Great Catsby; 15. mars 2018 kl. 12:32. Grunn: Endret fra HTTPS til HTTP
▼ ... over en uke senere ... ▼
Chill som faen og bokstavrimene var orgasme i ørene :P
Daaamn boy, dette var dritfett!
Føler denne "Yo." etter noen av linjene fucker opp smått og at det hadde vært bedre uten, that's all.
Ellers var dette grisefett, og jeg liker ikke engang rap. Creds!
What they said.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Utrolig givende at noen fikk noe ut av låta
Setter enormt pris på feedback, skal gjøre en versjon av låten uten yoooo'en og poste den her når det er gjort. Takk freaks
Hands down den beste låta di! Flowen sitter som faen og jeg digger hvordan vokalen er miksa på beaten. Det høres crisp ut bro, keep it up!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Daaamn boy, dette var dritfett!
Føler denne "Yo." etter noen av linjene fucker opp smått og at det hadde vært bedre uten, that's all.
Ellers var dette grisefett, og jeg liker ikke engang rap. Creds!
Vis hele sitatet...
Da fikk jeg omsider spilt inn en ny versjon uten yo'en, hadde vært kult om du tok en ny lytt og sier hva du syns. Måtte jo selvfølgelig knote litt med effektene på Hook'en også, så kom gjerne med noe rundt det også

http://soundcloud.com/kloakk/kloakk-galskap-ep-bunnlos

Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Hands down den beste låta di! Flowen sitter som faen og jeg digger hvordan vokalen er miksa på beaten. Det høres crisp ut bro, keep it up!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker mann, setter alltid pris på feedback fra noen som driver med musikk selv