Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 825
Finnes det en mulighet å fortsette og spille musikk på min Macbook Pro etter jeg har klappet sammen skjermen?
Rimelig irriterende når jeg hører musikk fra macen på bussturer, også må jeg ha skjermlokket litt oppe.

Tenker helst at musikken skal funke fortsatt til hodetelefonene.
Såvidt jeg husker fungerer dette kun dersom du bruker en ekstern skjerm. Detaljene finnes her http://support.apple.com/kb/ht3131
Sitat av moridin Vis innlegg
Såvidt jeg husker fungerer dette kun dersom du bruker en ekstern skjerm. Detaljene finnes her http://support.apple.com/kb/ht3131
Vis hele sitatet...
Og det er dessverre uaktuelt på bussturer. Dette var dumt :/
Hei.

Kan du sjekke ut denne?

Jeg er ikke bruker av mac selv, og får derfor ikke sett om dette fungerer. Håper det kan gi noen svar og løsninger.
Sitat av br4inz Vis innlegg
Hei.

Kan du sjekke ut denne?

Jeg er ikke bruker av mac selv, og får derfor ikke sett om dette fungerer. Håper det kan gi noen svar og løsninger.
Vis hele sitatet...
Tusen takk
InsomniaX skal testes. Gir beskjed om dette ordnet "problemet" slik at andre også kan få nytte av tråden.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Tusen takk
InsomniaX skal testes. Gir beskjed om dette ordnet "problemet" slik at andre også kan få nytte av tråden.
Vis hele sitatet...
Den er god.

Her er også en, da;
"Plug in a USB mouse, the laptop will wake up. It will soon go to sleep again, but will wake every time the mouse is moved or clicked."

Er jo helt høl i hue om det skal være sånn. Sitat hentet fra denne tråden.

Google finner så godt som alt, Liverbird.
InsomniaX fikser det lett
Du kan selvfølgelig fikse options på macen slik at den ikke går i "dvale" når du klapper den igjen.
Tror det ligger under instillinger en plass, strøm kanskje?
Har ikke macen her akkurat nå.