Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1677
Heia.
Jeg spiller Township på nettbrett,å skal på ferie.
Men vil spille det også da jeg er der ca 1 1/2 time om daggen.
Mamma har sagt jeg kann bruke telefon som modem,å jeg lurer på om du som leser dette,vet vor mange Gb jeg må regne med å brruke om dagen (ca 1 1/2 time) å må skjøpe?
Tuuuusen takk om det er noenn som svarer meg
Hillsen Ole
Det er godt mulig du ikke behøver noe som helst av ekstra data, mest sannsynlig bruker ikke spillet i seg selv så mye data. men blir straks værre om det er masse reklame som laster videoer og annet mens du spiller. Det er eventuelt det som vil bruke opp data. Om du har et normalt abbonoment, vil du få melding av telefonoperatør når du begynner å nærme deg datagrensen.
Ole2017's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av Grossie Vis innlegg
Det er godt mulig du ikke behøver noe som helst av ekstra data, mest sannsynlig bruker ikke spillet i seg selv så mye data. men blir straks værre om det er masse reklame som laster videoer og annet mens du spiller. Det er eventuelt det som vil bruke opp data. Om du har et normalt abbonoment, vil du få melding av telefonoperatør når du begynner å nærme deg datagrensen.
Vis hele sitatet...

hei å jammen meg snillt du svarte meg! jeg vet det er mye rekklame,men da vil jeg ikke se på det!!-takk for tipps! men jeg har ikke noe særllig tesss abonemennt-da mamma ikke har så mye pennger akrat nå. men jeg har 500 Mb-men skall prøve å spare litt till turen ha det-hillsen ole.
Kanskje du kan spille 1 time dagen på en plass med gratis wifi?
Ole2017's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av FLITDCOT Vis innlegg
Kanskje du kan spille 1 time dagen på en plass med gratis wifi?
Vis hele sitatet...
Heia du,å takk for svar!Bra tipps! Men det er bare dett jeg ikke vet om det er mulig noennsted i nærheten dit vi skall . Ha det hillsen ole
Skulle vel være mulig å få tak i en app som lar deg se hvor mye nett du bruker i en viss periode. Du finner noen forslag her: https://www.lifewire.com/apps-for-mo...a-usage-817908
Bare mål hvor mye du bruker i løpet av en vanlig dag med omtrent halvannen time spilling og regn deg ut til svaret.
Vanskelig for oss å si hvor mye du trenger.
Ole2017's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Skulle vel være mulig å få tak i en app som lar deg se hvor mye nett du bruker i en viss periode. Du finner noen forslag her: https://www.lifewire.com/apps-for-mo...a-usage-817908
Bare mål hvor mye du bruker i løpet av en vanlig dag med omtrent halvannen time spilling og regn deg ut til svaret.
Vanskelig for oss å si hvor mye du trenger.
Vis hele sitatet...
heia du! å takk for du svaarte meg! jeg sjønner det er vannskelig å si vor mye jeg trenger,men jeg tennkte kannsje en her spilte det å visste. men det er det ikke,å jeg har sett på den siden-men den er vannskelig for meg å sjønne å jeg har vist den til mamma-men hun er ennda verre enn meg.jeje. men supersnillt du tok deg tid å svarrte! ha det -hilsen ole