Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3215
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har veldig lyst på en heftig syretur. Problemet er at jeg bruker seroquel, som er en antipsykotisk medisin. Tar kun 25mg for innsovning, så det er ikke sånn at jeg trenger det for psyken, kun søvnproblemer.

Hvordan vil dette påvirke turen? Har søkt litt rundt, men finner så mye forskjellig.

Hvis jeg f.eks. dropper å ta pilla 1-2 dager før jeg turer, vil jeg da oppnå full effekt av syra? Leste av det tar ca. 30 timer før seroquel er ute av kroppen.

Noen som he peiling?
Bruker selv samme medisin og dose og har gjort dette noen ganger.
Dagene før går jeg ned til ca 12.5mg da jeg klarer å sove uten noe, og er avhengig av å være godt uthvilt for å ha en god trip.

Jeg kan ikke si jeg merker noen forskjell fra tiden før jeg begynte på seroquel og nå.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Bruker selv samme medisin og dose og har gjort dette noen ganger.
Dagene før går jeg ned til ca 12.5mg da jeg klarer å sove uten noe, og er avhengig av å være godt uthvilt for å ha en god trip.

Jeg kan ikke si jeg merker noen forskjell fra tiden før jeg begynte på seroquel og nå.
Vis hele sitatet...
Okei, det høres greit ut. Var redd for at jeg ikke kunne trippe noe mer Et par turer i året gir meg mye positivt i livet.

Lurer på hvordan det er gå på store doser av denne medisinen. Blir helt slått ut av 25mg..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Lurer på hvordan det er gå på store doser av denne medisinen. Blir helt slått ut av 25mg..
Vis hele sitatet...
Husker jeg hadde mange av de ( 200 mg ) Måtte opp i nesten 1Gram for å sovne.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Husker jeg hadde mange av de ( 200 mg ) Måtte opp i nesten 1Gram for å sovne.
Vis hele sitatet...
Whoa, bygger man fort opp toleranse? Jeg er som regel ikke så sensitiv på slike ting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Whoa, bygger man fort opp toleranse? Jeg er som regel ikke så sensitiv på slike ting.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke no toleranse når jeg fikk disse. Stilnoct funker myeee bedre for søvn for meg
Går på 150mg seroquel selv (for søvnvansker)

Jeg tripper på lsd så og si annne hver helg, og det går helt fint. Pleier å røyke endel mens beg tripper og.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På tide å rocke i morgen, men er så bekymret for at syra ikke skal optimalt at jeg ikke får sove. Har gledet meg skikkelig til dette.

I morgen kveld kommer det til å være 48 timer siden siste 25mg. Er dere helt sikre på at det ikke vil ha noen innvirkning på trippen? Tenker å droppe 400ug.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det spiller noen rolle tok jeg 50mg for to dager siden. Som da kommer til å være 72 timer før syreturen.
Kan ikke være helt sikre da medisin og droger ikke fungerer likt på alle, men ut ifra egne erfaringer bør dette gå bra.
Seroquel hindrer litt av virkningen når man tar psykedelika, etter min erfaring. Hvis du venter omkring 3 dager, er seroquelen ute av kroppen. 400ug er en helt ekstrem dose, og jeg anbefaler at du tar mindre enn halvparten
Jeg tok 400 ug første gangen jeg hypotetisk testa lsd. Det var en småskummel comeup men jeg var glad for at jeg ikke tok mindre enn det i etterkant. Det var en sterk og klar opplevelse på veldig god bekrefta kvalitetssyre.
Håper du får en berikende opplevelse !
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Seroquel hindrer litt av virkningen når man tar psykedelika, etter min erfaring. Hvis du venter omkring 3 dager, er seroquelen ute av kroppen. 400ug er en helt ekstrem dose, og jeg anbefaler at du tar mindre enn halvparten
Vis hele sitatet...
No worries mate. Har vært oppe i større doser flere ganger. Foretrekker å trippe hardt og brutalt. Har mye erfaring med syre.

Okei, da skal jeg se på muligheten å vente en ekstra dag.
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Jeg tok 400 ug første gangen jeg hypotetisk testa lsd. Det var en småskummel comeup men jeg var glad for at jeg ikke tok mindre enn det i etterkant. Det var en sterk og klar opplevelse på veldig god bekrefta kvalitetssyre.
Håper du får en berikende opplevelse !
Vis hele sitatet...
Er du klar over hvor mye 400 ug egentlig er? Du hadde nok ikke "kvalitetssyre" eller så tok du mindre.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Er du klar over hvor mye 400 ug egentlig er? Du hadde nok ikke "kvalitetssyre" eller så tok du mindre.
Vis hele sitatet...
Folk takler slike ting forskjellig. Noen kan trippe balls på lave doser, mens noen kan ta utrolig høye doser og fortsatt være tilstede i denne virkeligheten. Det er mange som går MYE høyere enn 400. Noen går jo til og med over 1000 og enda høyere. Så nettopp et intervju med en mann som pleide å spise 40g med sopp. Det er absurd høyt, men noen dealer med det.

Selvfølgelig anbefales det ikke å ta slike doser første gang, men 400 er helt klart håndterbart. Man jobber seg oppover og dykker dypere og dypere. Selv synes jeg 200 og under blir litt for kjedelig.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lavere doser med syre har sin verdi det også. men jeg er ikke så interessert i å få dansende tapet og tankekjør. Jeg ønsker å stupe med hodet først "into the void" for å utforske steder og ideer folk flest aldri vil komme i nærheten av å oppleve.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mange som går MYE høyere enn 400. Noen går jo til og med over 1000 og enda høyere. Så nettopp et intervju med en mann som pleide å spise 40g med sopp. Det er absurd høyt, men noen dealer med det.

Selvfølgelig anbefales det ikke å ta slike doser første gang, men 400 er helt klart håndterbart. Man jobber seg oppover og dykker dypere og dypere. Selv synes jeg 200 og under blir litt for kjedelig.
Vis hele sitatet...
Å bagatellisere såpass heftige doser somdu gjør er nok respektløst ovefor substansen.

!000 mic er virkelig for viderekomne. En bør ha en bestemt motivasjon for noe slikt . Mediterer man, studerer tibetansk buddhisme el. kan man bli motivert, men det er uansett også fristende å "dra ditt knapt noen har vært". Men så skal man ha opplevelsen med seg resten av livet. Vanskelige turer på snne doser røsker godt i de fleste. Du kan sitte fast i skjærsilden der du og tiden ikke lenger finnes eller noe sånt.

Ellers så pleier brukerguider for LSD å regne turer over 400 mic som "å krysse rubicon", dvs. at man entrer ukjent territorium hvor det kan skje litt av hvert av ukjent karakter. En tripsitter er nok obligatorisk her.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Å bagatellisere såpass heftige doser somdu gjør er nok respektløst ovefor substansen.
Vis hele sitatet...
Han bagatelliserer det ikke, han sier bare at det er dosene han foretrekker. Vi er alle så forskjellig, noen liker det hardt og røft mens andre liker det svakt og rolig. Ikke minst har vi alle forskjellige toleranser som kan være veldig forskjellige.

Han sier jo faktisk ordrett at han ikke vil anbefale det til andre.
Sist endret av SoppVandreren; 28. april 2018 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Frityrgryta : ja jeg vet hvor mye det er
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trengte ikke bekymre meg. Det var god syre og fikk skikkelig sterk effekt. Det var helt klart en interessant trip. Ble skikkelig stuck i time loops. Husker jeg prøvde å komme meg ut av rommet, men hver gang kom jeg bare tilbake til senga. Fikk sånne time loops hele tiden, det var litt plagsomt til tider.

Trippa definitivt veldig hardt. Fikk se veldig mye hindu-symbolisme. Mista meg selv helt, vanskelig å navigere rundt på grunn av så kraftige visuals. Hadde også aha-opplevelser ovenfor egen eksistens. Satt med latterkrampe over hvor enkelt alt egentlig var. Begrepet «cosmic giggle» var stikkordet for hele trippen. Alt var så åpenbart.

Kom til en endelig konklusjon over hva vi er og hvor vi kommer fra. Skulle poste det i denne tråden. Men hver gang jeg skulle logge inn glemte jeg hva jeg hold på med og ble stuck i enda en time loop. Måtte gi opp til slutt. Husker selvfølgelig ikke hva denne konklusjonen var lengre. Men alt i alt var det en givende trip.
Ahhh, var ikke klar over at seroquel/quetiapin blokkerte LSD til en viss grad for folk flest en gang jeg gav meg ut på en tripp. Om det var depot eller IR er jeg usikker på, men jeg gikk på det både dag og kveld, husker ikke heeelt hvor store doser det var snakk om. Men antagelig ikke mer enn 25-150 mg. Var jo litt lur, og tok ikke dagen turen skulle skje, om jeg ikke husker feil så trappet jeg også litt ned på dosen kvelden før. Hadde lest litt rundt, men det var så mye forskjellig som ble sagt, og jeg orket rett og slett ikke forholde meg til det. Dum som jeg var...Droppet 225 ug, det var ingen begivenhetsrik tur, hvor de fleste timene inneholdt rare, onde tanker nærmest, at jeg ikke var komfertabel i min egen kropp og bare generelt nedstemthet. Anbefaler ingen å prøve det, selv om du kanskje er en av de som ikke merker noe til at medisinen er der, så er det absolutt ikke verdt det om den faktisk ødelegger turen. Av alle de timene så koste jeg meg litt, men det var bare pga min kjære fikk tankene til et annet sted (selv om den ekle følsen alltid var til stedet). Antipsykotika og psykedelia går som regel ikke hånd i hånd, og det er ingen kul opplevelse en får ut av det, hvis du er en av de som ikke 'tåler' denne komboen.