Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1308
Noen som har tips til en bra MMO? Ikke WoW
Helst f2p
Begynte nylig og spille Neverwinter, det er F2P og ganske digg når du kommer inn i det, begynte for 1 uke og 3 dager siden og er level 48/60, om du prøver send meg navnet ditt i innboks
Trådstarter
Sitat av Supperman Vis innlegg
Begynte nylig og spille Neverwinter, det er F2P og ganske digg når du kommer inn i det, begynte for 1 uke og 3 dager siden og er level 48/60, om du prøver send meg navnet ditt i innboks
Vis hele sitatet...
Laster ned nå, skal prøve det
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Final Fantasy XI Online
RIFT blir f2p 12. juni
Sist endret av Kitchenfreak; 31. mai 2013 kl. 02:03.
TERA! IMHO et av de beste mmorpg spillene som finnes, og det er f2p. Grafikken er herlig og combat systemet er awesome.
The Secret World, eller så kan du vente på The Elder Scrolls: Online, som jeg personlig tror kommer til å bli en sikkelig hit!
Master of Nothing
Dr. S's Avatar
15 2
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
The Secret World, eller så kan du vente på The Elder Scrolls: Online, som jeg personlig tror kommer til å bli en sikkelig hit!
Vis hele sitatet...
Mange har prøvd å banke WoW ned fra tronen, ingen har greid det. Titan blir den neste mmorpg sjefen

også er Neverwinter ganske bra...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sier som jeg har sakt på sikkert 10-20 andre tråder som denne; Lord Of The Rings: Online.
Kjempe morsomt mmo om du setter deg inn i det, dog en god del grinding (som du har i nesten alle spill).
Henger meg på terra. Likte alt veldig godt, men grafikken er veldig typisk asiastisk, og det trekker det litt ned i mi bok. neverwinter har eg hørt skal vere veldig bra også, og ut i frå kva eg har sitt, så ser det veldig bra ut!
Sitat av Dr. S Vis innlegg
Mange har prøvd å banke WoW ned fra tronen, ingen har greid det. Titan blir den neste mmorpg sjefen

også er Neverwinter ganske bra...
Vis hele sitatet...
Spillet har ikke fått et navn men selve prosjektet blir kalt Project Titan. Som er og vill bli under utvikling i sikker noen år til ettersom de har arbeidet med dette siden 06 eller 09 ? husker ikke riktig.
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Spillet har ikke fått et navn men selve prosjektet blir kalt Project Titan. Som er og vill bli under utvikling i sikker noen år til ettersom de har arbeidet med dette siden 06 eller 09 ? husker ikke riktig.
Vis hele sitatet...
06/07 om ikke tidligere, men nå har de jo startet på nytt med å utvikle spillet så når vi faktisk får se noe av det gjenstår å se.

OT: Vil som flere allerede har gjort anbefale Neverwinter og RIFT når sistnevnte blir f2p. Hvis du har lyst til å vente en liten stund kan du jo sjekke ut Wildstar og følge utviklingen av det fremover.
Grunnen til at Project Titan ble utsatt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
TERA. Voice acting og det lille jeg har fått med meg av storyen (selv etter å ha spilt til level 40-ish av 60 2 ganger) er forferdelig - riktignok på en morsom måte - og det er mye av character design som caterer veldig til koreanske pubertale kids. Bortsett fra dette, som jo kan overses glatt, er det et helt kurant MMORPG med et combat-system som faktisk er interessant og ikke består av Tab-Target-Faceroll. Skills må siktes inn, "låses" i noen tilfeller, og aktivt blokkeres eller unngås hvis du er på mottakersiden. Å slåss mot "BAMs" (big-ass monsters..) er veldig gøy, spesielt som tank.
Sist endret av robhol; 31. mai 2013 kl. 09:56.
Ingen som har nevnt Guild Wars 2? Ingen andre MMO`s idag som kan måle seg IMO
Hva med Dragons Prophet? Gikk open beta i går, har riktig nok ikke prøvd det.
High Magus
10100's Avatar
Dragon Nest SEA
Wildstar. Ikke kommet enda tho