Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1030
Hei medfreaks!

Jeg klarte kunstverket å miste mobilen på bakken på vei ut av bilen i ste. Fine greiner som strekker seg litt utover skjermen ble dermed utfallet.

Siden ny mobil ikke står på prioriteringslisten min denne sommeren så lurer jeg på om det er mulig å bytte skjerm på disse telefonene? Forsikringen min har gått ut så der er det ikke så mye å hente.

Hvis det er noen som vet om noen som kan bytte skjerm her i Asker, Bærum eller Oslo så hadde det vært kjempe fint om dere kunne sagt i fra!

Hvordan er det egentlig å dra til kjeder som Telekiosken e.l. og spørre om de kan ta seg av jobben? Blir det dyrt /billigere enn en ny telefon?

Mvh
Dusy
Dra dit og spørr. Men om du skal ha ny skjerm er det ikke gratis regner jeg med.
Kjøp ny skjerm på ebay/en mobilshop på nettet. Følger ofte med verktøy og guide og pleier å koste rundt 500 ca.. Mao man kan tjene penger på å kjøpe defekte iphone's o.l med knust skjerm billig..
Du kan bytte den selv, men jeg tror at det er alltid bedre å sende telefonen til eksperter.... du kan ødelegg noe gjennom prosessen