Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1150
God morgen.

Jeg er så røyksjuk at jeg tror jeg skal dø. Jeg har masse rulletobakk her, men null sigarettpapir! Ikke har jeg en bibel som jeg kan røske papir ut av heller. Butikken åpner ikke før 09:00 og jeg klikker gal!

Det jeg da lurer på: Er kaffefilter ok å bruke som nødløsning? Om jeg klipper det til slik at jeg kan bruke deler av et vanlig kaffefilter liksom.
Vil helst ikke røyke tobakk via avispapir grunnet giftstoffer fra evt. blekket.

Om dere har noen andre forslag sånn på farta så hadde jeg satt pris på det. Hjelp en røyksjuk freak
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Du har ikke e n pipe o.l? Evt kan du mekke i hu og hast en av alu folie? Jeg pleier å ty til bongen og ta små små trekk når jeg er tom for papir
Tror nok ikke kaffefilter vil være behagelig å trekke inn. Vil nok heller gått for en slags DIY pipe/bong. Her er det kun fantasien som setter grenser! Et eple eller en gulrot kan f.eks. brukes.
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
Mekk deg en pipe, er ivertfall det jeg hadde gjort.
Jeg har ikke noe skills med piper & bonger dessverre. Jeg røyker ikke andre stoffer en tobakk.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg har ikke noe skills med piper & bonger dessverre. Jeg røyker ikke andre stoffer en tobakk.
Vis hele sitatet...
Youtube har skillsa du er på jakt etter
ta deg en tur på nærmeste bensinstasjon? de åpner jo gjerne 0700 eller 0600