Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7797
Jeg kom over denne etter å ha sett en episode av reality serien "Hardcore Pawn" i kveld.

http://www.tapmachineinc.com/core/home_use.cfm

En maskin som du kan koble 3 jegermeisterflasker til og få ut iskalde shots. Så genial og tøff! Jeg elsker iskald jegermeister! Det jeg lurer på er om noen vet om det er mulig å få kjøpt noe slikt i Norge? Ser for meg det blir dyrt (om man i det hele tatt får det tilsendt til Norge) om man skal kjøpe dette fra USA etc.

Den perfekte tappemaskinen til din personlige bar hjemme i kjellerstua eller på lokalpuben
Skogenskonge
Skauman's Avatar
Den så råå ut! har ikke mer å komme med enn at jeg skal følge denne tråden litt ja.

Tenkte med en gang at den kommer til å bli svindyr. Fra USA inn i Norge er dyrt nesten uansett. hvertfall i den prisklassen.. hvis du har en venn i Danmark kan du kanskje trikse deg til å spare litt
Ah, vil ha!

Muligheter igjennom Tyskland ser det ut til.

http://www.tapmachineinc.com/core/faq_j99.cfm
Sist endret av Yorke; 16. januar 2012 kl. 22:15.
Begge de to har shipping kun til usa.
Jeg så en sånn en i Tyskland! Siden dette var en sabla jentetur, og jeg av sosial kode var bundet til å shoppe vekk pengene mine, så hadde jeg ikke råd til den!!! Denne var en mye mindre (plass til to jägerflasker) og mer classy enn denne det er linket til. Aaah jeg angrer den dag i dag. Lå på ca 2500kr (3år siden). Men dersom du er på tur i Tyskland så er det bare å spørre rundt. Husker ikke helt hva slags butikk det var.
Med tappekrana og denne: http://www.jaegermeister.de/Shop/de-de/Küche/Grill.aspx, kan sommeren bare komme!
Hvis de bare sender innad i USA kan man jo bare bruke jetcarrier. Billig er det også.
Så faktisk en slik på en resturant for noen uker siden, eneste forskjellen var at de hadde tilhørende shotteglass formet som reagensrør. Selvfølgelig med Jegermeister logo. Spurte om jeg kunne kjøpe den, men måtte dessverre gå tomhendt hjem
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Man kunne jo ha sendt en mail til vår gode venn Knut Ranum i Jägermeister Norge og spurt om han kunne ha ordnet en slik maskin.
Et annet alternativ til Jetcarrier er Ship2Norway.
Ey! står en sån maskin på uteplassen "Flyt" i Tromsø
Jeg har aldri sett en i bruk så mulig du får kjøpt den
www.cafeflyt.no
Sist endret av NORDNORGE; 17. januar 2012 kl. 00:29.
Hvorfor ikke kjøpe en maskin som kan brukes til all alkohol og ikke bare jägermeister? Den kan sikkert det også men da driver du jo gratis reklame for firmaet samtidig ... og betaler for det ..
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe en maskin som kan brukes til all alkohol og ikke bare jägermeister? Den kan sikkert det også men da driver du jo gratis reklame for firmaet samtidig ... og betaler for det ..
Vis hele sitatet...
For jeg synes jägermeister er genialt. Og vil med glede reklamere for de i kjellerstua mi...Maskinen er jo tøff med logoen deres på