Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2275
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk i dag besøk på sykesengen
De hadde med seg litt bakverk.

Jeg har røykt i 25 år, men aldri spist.

Kan noem forklar meg hva jeg har i vente? Skjønner jo at det avhenger av mengden med spesielle ingredienser

Hvor lenge varer rusen og hvordan er den sammenlignet med når man røyker?
rusen er kjempeskuffende, selv etter fler forsøk.
så plutselig funker det, og det funker heeeeeftig og varer dobbelt så lenge som å røyke det!

med andre ord så er rusen ca d samme når man har finni dosering, men tar mye lengre tid før det kicker i, det "kicker" sakte men sikkert og det varer lengre.
Det varierer veldig fra bakverk til bakverk, og edibles til edibles. Edibles er et samlenavn på alle spiselige cannabis produkter som brownies, kapsler, eller karamell som jeg fikk nylig. Er brownien lagd bra, som er en kunst, og du spiser den på mest mulig tom mage kan du få den fineste cannabis rusen du kan tenke deg, i åtte timer eller MER! Jeg hadde tilgang på gode kapsler med grønt og kokosfett kokt i trykkoker i tolv timer før, fikk de til 25 kr stykk og EN var nok for sju-åtte timers rus. To stk så kubbet jeg momentant. en venn som kom rett fra fengsel kubbet av en stk på 20minutter så måtte jeg finne madrassen på gølvet og støttehan bort i seng. Han sov til neste kveld, og når han dro på middag hos moren den kvelden ringte hun meg og spurte om han kunne hatt fått tak i min metadon eller noe, så det funket sykt bra hvertfall.

Først gangen jeg prøvde en kapsel, som var min frste edible, ble jeg helt skjelven i stemmen på oppturen for det var så kraftig effekt, trippy nesten, og det er en fantastisk fin rus. Det er mer trippy en å røyke syns jeg, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Og det kan skli forbi litt i bakgrunnen pga den uvante langre tiden før det virker og den nesten for lange varigheten i forhold til å røyke det, for så å overaske deg litt senere med hvor UTE du egentlig er når du skal gjøre noe vanskelig eller møte en straight person som ikke tolererer rus, som foreldre osv.

Jeg satt og preika med min lillebror når jeg hadde tatt den første og det ble en merkelig samtale, han er helt straight men har prøvd en del ting på ferie bare, og er veldig åpen for at jeg bruker min cannabis og går på metadon, men det ble litt vanskelig å ikke gushe over den nydelig rusen jeg fikk der og da, men vi prata om livet og håp og hva vi savner i livet, og hva vi var glede for. Vi er begge single nå, jeg har vært singel hele jævla livet, ikke noe bra i det hele tatt, selv om jeg foretrekker hunden min over andre mennesker. Han hadde akkurat slått opp med damensin pga hun flyttet til en nyjobb i en annen by. Kommer til savne henne på julaftene.

Han så det jo på meg hvor ute jeg var sa han plutselig, og han ble faktisk mye lenger på besøk en han pleier, da han har lidd mye av min rusavhengighet i barndommen har vi det litt vanskelig, jeg har for evig dårlig samvittighet overfor han, ikke så mye overfor foreldrene mine pga måten de tok det på når jeg ble tatt i å røyke litt hasj. Tror jeg og min bror hadde en av være dypeste samtaler på flere år den dagen. Han fortaltemeg ting jeg ikke hadde trodd fra noen annen person.

Begynn med ett bakverk (vist ikke de du fikk det av anbefalte en annen/mindre dosering), en brownie eller en muffins burde holde som regel, du burde kjenne det etter max 1 time på noenlunde tom mage. MEN det kan gå mange timer, spesielt med mye mat i magen, og så plutselig smeller det så sinnsykt og du kan knapt gå til sengen. Så vær obs på at effekten er veldig variabel og potensielt mye kraftigere en å røyke hasj.... Men det kan også ikke funke på deg overhodet like lett. Så det er sagt, men du kommer til å kose deg mest sannsynlig. Bare ikke spis masse mat først. Jeg fikk beskjed om å spise mat rett etter inntak, men det er faktisk bedre å bare holde mest mulig tom mage, og brownie/muffins er jo mat også.

Jeg kjøpte en cannabis karamell for hele fire hundre kr(!) som sulle kunne deles i to doser. Jeg tok hele og ingen funk overhodet, og jeg må likevel betale fyren for den i dag for jeg vet det funket på alle de andre der jeg var, men de røyker bare en joint delt på fire fem personer på trappa et par ganger per kveld. Jeg kjøper en femmer og røyker et helt 1cig/0,4g mekk med en gang alene inne i leiligheten min, for så å dele mekkene mine i to videre. Jeg røyker mye når jeg har og så tar jeg noen få dager pause til neste penger kommer inn, jeg får tre utebetalinger i uken. Så jeg har sikkert mye høyere toleranse en de andre som spiste karamellene og de likte det veldig godt, det så jeg på hvordan de forandret seg plutselig til å bli mer stille, så plutselig kjempepratsom etter en stund. Heldigvis hadde jeg både ksalol alprazolam, 10mg valium fra hemofarm og et gram med nydelig haze grønt så det ble jo en grei kveld likevell på meg også når jeg kom hjem. Var oppe hele natten i håp om at karamellen skulle smelle sent.

Nå koser jeg meg med morgenrus, desverre ingen cannabis, det er jo tørke i hele landet, fikk tilbudt g fra en plate som var så hard at du kunne drept noen med den i går. Jeg sa takk, men nei takk, den pappen der får du ha lykke til å selge. Så ingen andre som kjøpte av han heller mens jeg var der, tross at folk er så sinnsykt desperat etter hasj her nå. Folk tar jo heroin og amfetamin fordi det ikke er hasj, trist utikling. Og det går rykter om at tørken skal vare lenger en den 'egentlig' gjør, pga de vil ha prisen opp i to hundre for grammet nå.

Fortell hvordan det funket på deg etter du har tatt det da, det haddee vært interesant for meg og sikkert andre også. Folk burde bruke mer edibles, jeg må lære meg å få det laget skikkelig neste gang jeg har en del skal jeg forske videre på det. Forrige forsøk på hjemmelaget hash-butter var skuffende, men jeg tror kanskje det ble brant seg for vannbadet gikk tom for vann en liten stund uten at jeg merket det. Pluss jeg decarbet ikke som man må gjøre. Trodde tre timers vannbad var nok til å aktivere thc'en, men kanskje ikke. Sier jo noe om varmebehovet når de skikkelig gode kapslene var kokt i trykkoker i tolv timer...... Det må prøves en dag, men det er best å bruke bra grønt i fettet en hasj har jeg hørt.

Peace and love, håper dere alle har en nydelig morgen med nytrekt kaffe og ditt favoritt rusmiddel, og en fin produktiv dag. Takk for dere er et så flott lite nettsamfunn.

saviour(navnet kommer av sangen silence av khalid, der han synger im in need of a saviour og jegføler den sangen beskriver mitt liv nesten, fin sang hvertfall)
Sist endret av saviour; 29. januar 2020 kl. 07:57.
250mg i edible er nesten som å spise sopp.

Jeg har laget edibles i 2år nå da jeg ikke røyker lengre, alt fra hash olja, buds, og dab.

Bruker ikke hasj pga smaken. Får eg mellom 0.75-1gram hbo(hash butane oil) fra 1 gram hasj så bruker jeg det i edibles da doseringen er mer presis.

Når du spiser edibles så omdannes det til 11 hydroxy metabolite i liveren, noe du kan lese deg emr opp på.


10mg i en edible er standard dose.
Sist endret av Cloor; 29. januar 2020 kl. 17:16.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det er så rart. Jeg får ikke særlig funk av edibles. Hva gjør jeg feil? Nyttårsaften løste jeg opp 5g god flis i smør gjennom vannbad med varmvann fra springen og blandet i lunken kakao. Ble bare jævla trøtt. Er 180cm / 65 kg.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg i senga og sett på en moro film eller naturdokumentar. Forvent å sove godt og lenge når du sovner etter noen timers steining. Ha gjerne potetgullen klar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes det er så rart. Jeg får ikke særlig funk av edibles. Hva gjør jeg feil? Nyttårsaften løste jeg opp 5g god flis i smør gjennom vannbad med varmvann fra springen og blandet i lunken kakao. Ble bare jævla trøtt. Er 180cm / 65 kg.
Vis hele sitatet...
Flis? Hasj?

5000mg edible vil som regel få alle til å sovne & kanskje spy.

Du decarba den feil, for lite.. Kan vær mye...

Jeg bruker kokosnøtt olje.
Jeg og har smelta en femmer med hasj i smør i en skei med lighter under for så å hive det i en youghurt, og fikk minimal effekt. Men de kapslene jeg fikk som slo meg helt ut og i søvn av to stk kan ikke ha hatt mye i seg. Bare 0,2g med grønt max i kokosfett, så det handler om å lære seg metodene med edibles. De kapslene er det beste rusmiddelet jeg har prøvd, og jeg har prøvd nesten alt på alle måter. Jævla kjipt, jeg fikk nettopp beskjed om at det ikke blir flere av de flotte kapslene påmeg hvertfall=(

s