Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1287
Skal spise brownies med noen kompiser etterpå, har et flaske med Livostin øyedråper pga klor allergi. Funker dette for å fjerne røde øyne. Forje gang så jeg ut som satan og ble busta :/

https://www.google.no/search?biw=128...pw:skogstroll:
Funker ikke. Kjøp spersallerg, koster 150.
Sist endret av nattenssønner; 19. oktober 2017 kl. 12:40.
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
Det hjelper nok ikke. Skaff deg heller noe som er ment for bruket
Anbefaler disse øyedråpene: Euphrasia øyedråper (mot allergi)
De selges i de fleste helsekostbutikker (jeg veit hvertfall at Sunkost-butikkene har dem inne), for rundt 120-150 kr. En flaske varer lett i 1-2-3 mnd. Anbefales å brukes opp innen 1 mnd etter åpning, men har aldri merka noen problemer av å ha en slik flaske stående i 6 mnd...
Clear eyes selges på svinesund til 100kr og det er masse selgere på finn.no som selger til lavere pris.
Anbefaler dette over diverse øyedråper mot allergi som jeg har sett har varierende/dårligere resultat. Clear eyes blir du HELT hvit av uansett hvor rød du er.
Sist endret av pkk1990; 19. oktober 2017 kl. 15:27.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Anbefaler disse øyedråpene: Euphrasia øyedråper (mot allergi)
De selges i de fleste helsekostbutikker (jeg veit hvertfall at Sunkost-butikkene har dem inne), for rundt 120-150 kr. En flaske varer lett i 1-2-3 mnd. Anbefales å brukes opp innen 1 mnd etter åpning, men har aldri merka noen problemer av å ha en slik flaske stående i 6 mnd...
Vis hele sitatet...
Kan selv anbefale denne, funker utrolig bra.
Både jeg og flere kompiser har brukt denne i et par år nå aldri fått høre "du har røde øyne" etter jeg begynte å bruke denne typen.
Du kan helt fint røyke, ta 1-2 dråper i vært øye og du er good to go.
Spersallerg har fungert for meg i mange år. Hvite øyne på 5 min ☺️