Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1240
Anonym bruker
"Stinn Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann! Kjæresten min spiller fotball for ett lag i 1 divisjon her i Norge, av personlige årsaker vil jeg ikke nevne navn på verken henne eller laget hun spiller på.

Vertfall, det har seg slik at hun er veldig veldig flink, altså for god for det laget hun spiller nå. Hun har en drøm om å spille for ett lag i toppdivisjonen (LSK kvinner o.l)

Jeg har sendt mail til diverse lag og undersøkt muligheten for at hun kan komme på prøvespill, men har ikke fått noe svar enda..

Er det noen som har tips til muligheter for hvordan det hadde vært å ordnet prøvespill for henne slik at hun kan prøve seg for ett av storlagene?

Må jeg ta telefonen å ringe, eller funker det ikke heller?

Takker for svar.
Det er litt mer komplisert en bare å ringe rundt og det ser ut til at mesteparten av ansvaret for om dette skal skje ligger hos klubben hun spiller for og ikke hos hun som enkeltperson.

Står litt mer info HER

Kan også være noe info om det her samt litt diverse skjemaer som må fylles ut osv. https://www.fotball.no/lov-og-reglement/overganger/

Alle overganger mellom klubber håndteres elektronisk i FIKS. Hver enkelt klubb har definert en eller fler overgangsansvarlige som av sin klubb har fått fullmakt til å håndtere forespørsler om overganger.

De gamle overgangsskjemaene er erstattet med et «Samtykkeskjema» som spiller/dommer og foresatt for spillere/dommere under 18 år, skal signere. Samtykkeskjemaet sikrer at spiller, og foresatte for spillere under 18 år, signerer og dermed aksepterer at spillere/dommeren bytter klubb. Ved signering av samtykkeskjemaet aksepteres at alle nødvendige saksdokumenter i forbindelse med overgangen lagres elektronisk.

Spilleren er under karantene fra underskrift av skjemaet og kan deretter ikke spille obligatoriske kamper for noen klubber

"Deadline" for amatører er 10. september. Overgangsvinduet er da stengt til 31.12. Det er fullt mulig å melde overgang hele året, men spilleren blir ikke spilleklar for obligatoriske kamper før 1.1. påfølgende år.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann! Kjæresten min spiller fotball for ett lag i 1 divisjon her i Norge, av personlige årsaker vil jeg ikke nevne navn på verken henne eller laget hun spiller på.

Vertfall, det har seg slik at hun er veldig veldig flink, altså for god for det laget hun spiller nå. Hun har en drøm om å spille for ett lag i toppdivisjonen (LSK kvinner o.l)

Jeg har sendt mail til diverse lag og undersøkt muligheten for at hun kan komme på prøvespill, men har ikke fått noe svar enda..

Er det noen som har tips til muligheter for hvordan det hadde vært å ordnet prøvespill for henne slik at hun kan prøve seg for ett av storlagene?

Må jeg ta telefonen å ringe, eller funker det ikke heller?

Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Du må filme henne spille, også sender du opptakene til div klubber.
Vil jo tippe at det er speidere i ny og ne som kommer og ser på 1.divisjonskamper.
Om hun er god nok for et slikt nivå, kommer hun etter hvert til å bli plukket opp av bedre lag.