Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1732
Er det noen der ute som veit om en fastlege i Oslo som ikke hever øyebrynna når man forteller at man røyker bønne?
Hvis man vet om det er det hvertfall ikke noe man legger ut på et offentlig forum.
Finner man en liberal lege ønsker man gjerne å holde det for seg selv eller nærme venner, ikke tiltrekke diverse stonere eller junkier som gjør at han må endre praksis. Mange leger tar nok en helhetsvurdering.

Mitt råd er å ALDRI fortelle fastlegen noe om hasjrøyking hvis du har førerkort eller barn, det ryker fort med feil lege.
Hvorfor skulle man fortelle dette til leger? Jeg kan ikke se noe positivt som kan komme ut av det?
Lurer på hva poenget skulle være jeg også..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
For de få som har en lege de har ok rapport med og som ikke er permanent superstresset går det jo an å føle seg fram, men jeg ville absolutt ikke nevnt noe ulovlig - og legen min er i utgangspunktet ganske kul.

Hvis det er noen spesiell grunn til at du har lyst til å fortelle det (hva??), må du bare se an personligheten til legen din (som ikke er lett, det er tross alt ikke et menneske man tilbringer alt for mye tid med) og veie det opp mot risikoen ved at vedkommende angir deg.

Når det er sagt: bedre enn å holde kjeft når man kunne sagt noe, heller enn å ha sagt noe når man burde holdt kjeft.