Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1149
Hva er deres erfaring med trøffler i Nederland (trip reports)
Sist endret av thenorwegiandud; 29. januar 2020 kl. 00:07.
Fett det

Spiste 15g ferske som i tørket tilstand tilsvarer 1.5g og det kan jeg skrive under på for det var faen meg lite krutt for penga. Kunne lett spist dobbel dose makan til antiklimaks er det lenge siden jeg har opplevd
Sist endret av Drugsarebadmkey; 29. januar 2020 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Fett det

Spiste 15g ferske som i tørket tilstand tilsvarer 1.5g og det kan jeg skrive under på for det var faen meg lite krutt for penga. Kunne lett spist dobbel dose makan til antiklimaks er det lenge siden jeg har opplevd
Vis hele sitatet...
Hvis det tilsvarer 1.5 cubensis så er det jo uansett ikke snakk om mye effekt. 1.5g cubesis er litt som å røyke en joint og drikke litt sprit.
Anonym bruker
"Skrikende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste en hel boks i amsterdam, fikk en fin tur med eufori og visuals fargene danset og pulserte rolig. Mindre mindfuck enn syre men ble litt krøll når jeg røyka i tillegg. Så ta det alene ikke med weed.

Varte vel 4-5timer og for å få bra funk så må det være på tom mage.
Knowledge is power
Madrox's Avatar
22 4
Ikke ta det med alkohol iallefall, gikk meg på en smell der. Rookie mistake tough men when in amsterdam, u get amsterdamned til tider . Cubensis er å anbefale om man er litt ny for psychadelica
Sist endret av Madrox; 29. januar 2020 kl. 09:12.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trøfler er normalt regnet for å være svakere enn sopp [AFAIK] så "ferskt" så er 15 gram en veldig svak dose for mange folk som har spist 3-5 gram med cubensis o.l tidligere. Men trøfler kan jeg generelt veldig lite om. Skulle gjerne hatt sporeprints for trøfler!

Jeg regner 10 gangeren for forskjell på tørket og vått. 10 gram fersk tilsvarer 1 gram tørket, som stemmer ok med vanninnhold.
Sist endret av meaculpaUIO; 29. januar 2020 kl. 12:35.
Anbefaler dragons dynamite eller High hawaiian (sterkeste) største dose på tom mage for god funk. Ha med noe weed og vann.
Kan være lurt og ha med en flaske appelsinjus og en sjokolade hvis du bæder og vil avslutte trippen, med litt sukker i blodet lander man raskt.
Kjøp 2 bokser uansett merke
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv en boks med Atlantis, og en boks Delfiner sammen. En helt unik blanding mellom trøfflene som finnes der nede. Minner veldig om norsk flein.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke 1-10 på trøffel. Mer 1-3ish så 15g fersk tilsvare ca 5g tørka. Normal dose er 5-15 fersk. Noen bli helt på en annen planet av 5g fersk mens andre kan spise 45g.
Spiser du nok, får du like sterk effekt som av cubensis. Spiste 20 gram dolphines delight, og fikk en av mine heftigste trips. Alt bevegde seg så mye at synet ikke var til stor hjelp for tolkning av informasjon og jeg kjente ikke lengre igjen min egen kjæreste der hun satt med tidvis fire øyne.

Skulle spise på et pannekakehus i "come up"-fasen, og innen maten ble servert var jeg så grønnsak at jeg hadde glemt hvordan man spiste. At bestikket jeg prøvde å spise med tilsynelatende svaiet frem og tilbake som om det var plastelina, hjalp ikke akkurat.

Dette var min andre tripp, og det var da jeg skjønte for første gang at det finnes et helt univers oppe i topplokket som må utforskes.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spiste 8g atlantis trøfler fra Amsterdam. Alt ble en smørje og gjenstander skiftet farge fra gull til lilla, kunne ikke formidle ord, og jeg så regnbuer som oppstod i løse lufta fremfor meg. Sykt morsomt men til tider litt kaos. Bare vær obs på egen toleranse for stoffer så blir det sikkert kjempestas.
Skrekk og gru, folk i denne tråden snakker som om 15 gram ferske trøfler er 'peanuts' for en hvem som helst. 15 gram ferske trøfler kan kicke deg noe jævlig i røven hvis du er en newbie, men det burde være overkommelig. TS: start med 15 gram ferske trøfler dersom du er nybegynner på tripping, så du får en smak på hva tripping er - tripping er absolutt ikke for alle.
Ene dagen jeg var der spiste jeg 15g av noe de anbefalte meg, som visstnok skulle være noe av de mest populære de hadde. Hadde absolutt 0 effekt. Prøvde igjen med 25g av de sterkeste de hadde (high hawaiians). Drit gøy! Hær hadde bare 15g god effekt, men bestemte meg likevel for å spise alt. Alt så helt sykt ut og var i en periode et regnbue filter over alt. Har aldri hatt noen så bra visuals før, selv om jeg har tatt høye doser lsd før. Men så ble jeg også helt mongo i hodet og greide ikke fungere så bra, men det var dritgøy fordi vi bare sprang rundt som galninger, bablet masse tull i ett sett, lo og snakket om hvor mye det hadde klikket for oss. Følte meg rimelig gal i hodet, men på en veldig gøy måte. Heldigvis gjorde vi ikke dette i offentligheten som vi hadde planlagt, men inne på hotellrommet. Denne dosen kunne vi virkelig ikke tatt ute blant folk. Gikk ut av rommet en gang for å ta heisen, fordi vi tenkte det kom til å bli gøy. Kom inn i en full heis og klarte ikke la vær å le, så vi gikk ut etter en etasje, alle i heisen lo av oss når vi gikk. Vi klarte ikke engang å finne vegen til trappen som var rett vedsiden av. Ganske heftig trip, men må være noe av det gøyeste jeg har opplevd.

Spørs hva du er ute etter. Finnes mange forskjellige typer som har ulike effekter. Er ikke bare dosen som har noe å si. 15g av en trøffel kan være veldig ulik en annen type på samme dose.
Sist endret av Sozze; 30. januar 2020 kl. 00:48.