Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 717
Jeg har en webside hvor det er mulig å bestille produkter via et skjema..

Jeg lurer derfor på om det er mulig å sende varsel på mailen min hver gang noen bestiller et produkt hos meg.. F.eks at mailen sendes med en gang personen trykker "Send bestilling" ..

Jeg trenger koden, har søkt litt på google men ikke fått til noe, noen som vet en simpel kode en nybegynner kan bruke ?

Varselen trenger bare og inneholde "Du har mottatt ny bestilling" - Selve bestillingen ligger i databasen..

Håper noen skjønner hva jeg mener!

Takk på forhånd!
Tips, hva heter siden din, hvilket system bruker du på siden din?
Bruk mail(); kommandoen.
php.net/mail

Kode

mail($to, $subject, $message, $headers);
Sist endret av curx; 30. september 2009 kl. 21:24.
Sikkerhetsklarert
Sitat av Exotic Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Svaret fikk du i innlegg #4.

Kanskje de som har laget bestillingssystemet for deg kan implementere mail funksjonen?

Forøvrig bør du kanskje sette et par "krav" til utfylling av skjemaet før man kan bestille. Jeg fikk sendt inn bestilling på et tomt skjema.
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Svaret fikk du i innlegg #4.

Kanskje de som har laget bestillingssystemet for deg kan implementere mail funksjonen?

Forøvrig bør du kanskje sette et par "krav" til utfylling av skjemaet før man kan bestille. Jeg fikk sendt inn bestilling på et tomt skjema.
Vis hele sitatet...
Jepp, skal si ifra Takk for hjelp