Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 690
I går var det Opeth konsert her i Stavanger.
Knall bra konsert...

Men det jeg lurer på det er om det er noen her fra Stavanger
(som var på konserten) som vet hvilke sanger de spillte på konserten?

Fikk det ikke helt med meg....
Dritbra konsert ja...

De spilte bl.a. In My Time of Need, The Drapery Falls, Bleak, Deliverance, Advent og Demon of the Fall.

OPETH RULE!!! \m/ \m/
oppvarmingen (extol) var bedre, synes nå jeg....

men ja. det var en god konsert!
takker og bukker...

\\m// OPETH RULE \\m//
Så Opeth i Oslo på lørdag. Var storveis Må si at Extol varma jævlig bra opp. Vannvittig trøkk!

I Oslo spilte Opeth "April Ethereal" fra MAYH. De har ikke spilt den live på veldig lenge, og når jeg rangerer den sangen svært høyt, må jeg si at det var en deilig overraskelse å få se/høre den på scene.

Hvem varma opp i Stavanger?

Nevermind. Så ikke posten over.
Sist endret av Gilgamesj; 27. oktober 2003 kl. 18:03.
Her i stavanger så var det Extol som varma opp.
Det var jævli bra kristen musikk... hehe
Men jeg synes ikke at de var bedre en Opeth.

Husker ikke om Opeth spilte April Etheral. hehe
Håper de har planer om å komme til Norge om ikke så alt for lenge?

Forresten, det va noen jævli kule svensker.
Mikael Åkerfeldt sa på Rockefeller at det var veldig tilfredsstillende å spille i Norge. Dagen i forveien hadde de vært i Helsingborg og spilt for 200 tullinger som skreik etter Twisted Sister låter hele tida. Så jeg tror vi får se Opeth i Norge igjen i 2004.

"Tack som fan" var Opeths respons på det norske publikum.
Det bler bra....

Håper det blir like bra neste gang da. (gjør det helt sikkert)
Håper at Extol får være oppvarmingsband igjen, de va knallbra...
håper extol får sin egen gig i stavanger snart...
Extol har jo en ganske omfattende diskografi. Har hørt svæært lite, men liveopptredenen gav mersmak. Har noen anbefalinger for en ny extol-lytter?
sats på undecived... eller burial, men den er vanskelig å få fatt på... mezmerized er også bra, siden den har tre dritfete industrial remixer... jeg er ikke så glad i den nye synergy plata...
har vel ikke noe liggende, hrafndir?
joda
kom med en ftp, så skal jeg uppe...
extol var ganske bra de og, iallfall til oppvarmingsband (ingenting negativt ment altså!!). De var iallfall mye bedre enn oppvarmingsbandet til Dimmu Borgir når de spilte i Stavanger for litt siden. Husker ikke navnet på det oppvarmingsbandet, for jeg var ikke på konserten
jeg bestilte to album av opeth på cdon nå, for 59 spænn pr. stk!
vurderer å kjøpe inn for å ha til gaver. svigers blir nok glade for litt daumetall under juletreet