Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken sang skal bli singel?
I Love You 4 17,39%
Tonight 2 8,70%
Zombieland 10 43,48%
The Electric Ghost 5 21,74%
Find Me 2 8,70%
Stemmegivere: 23. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  5 868
Heisann.

Som noen av dere vet og som andre av dere ikke vet, så har jeg nylig gitt ut et 11 spors album. Albumet er kun gitt ut i mp3 format ettersom jeg ikke har råd til å trykke det opp som cd, og det er også tilgjengelig på spotify: http://open.spotify.com/album/2ohsUEpvUHZ0vMaF9goZTV

Jeg har de siste ukene sendt mailer med mp3filer til radiostasjoner, i et forsøk på å få spilletid hos dem. Det viser seg å være en vanskeligere oppgave enn først antatt!

Jeg vil nå prøve å trykke opp en singel fra skiva, for så å sende denne som promo til radiostasjoner og plateselskap.

Spørsmålet er bare.. hvilken låt egner seg best som singel?

Jeg har fått mye gode tilbakemeldinger på albumet fra dere her inne på freakforum, og jeg vil at derfor at dere skal være med på å bestemme hvilken låt fra albumet som skal bli den første trykte singelen!

Har derfor plukket ut de 5 låtene som jeg selv mener egner seg best, og ber dere avgjøre hvilken låt som skal trykkes opp gjennom en avstemming.. så.. stem i vei, og takk!
Likte ganske godt The Electric Ghost, men Zombieland er bedre singelmateriale, syns jeg
Sitat av TeumessianFox Vis innlegg
Likte ganske godt The Electric Ghost, men Zombieland er bedre singelmateriale, syns jeg
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som er problemet synes jeg.. flere av låtene kunne sikkert egnet seg til radio.. men er nødt å plukke ut ei låt som jeg satser på. Ingen av de som bestemmer om låter skal få spilletid eller ikke kommer til å gidde å høre igjennom et helt album for å si det sånn..
The Electric Ghost fikk en plass i min spilleliste hvertfall
Sitat av Kalars Vis innlegg
The Electric Ghost fikk en plass i min spilleliste hvertfall
Vis hele sitatet...
Hehe, høres bra ut!