Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5200
Jeg er ein elektro tekniker som skal forlenge kontrakten min med min arb giver i nærmeste framtid. Hva lønn burde eg ha vert fornøyd med, og hva er vanligest.



mvh meg
Sist endret av druefjes; 2. august 2007 kl. 18:30.
Hei jeg har utdanning til å kunne bli elektro tekniker.. Om du vil, kan du fortelle litt hva du driver med til vanlig i det yrket?

Takk for svar
Sist endret av ole88; 2. august 2007 kl. 18:38.
Jeg ville ha sagt mellom 280-300.000 kr i året, men så Googlet jeg litt, og fant ut at elektrotekniker vanligvis ligger på offentlig lønnstrinn 37-39 - som i følge denne tabellen:
http://www.oslo.kommune.no/toppmeny/...2899-7694.html

...betyr mellom mellom 336-347.000 kr brutto (dvs. før skatt) i året
Når jeg ser i mine gamle bøker ang. utdannelse så finner jeg ikke noe yrke som elektro tekniker,
kan du si hvilken utdannelse du har?
Eventuelt hva du gjør som elektro tekniker?
error, tar jeg ikke mye feil, så kan det være alt innenfor elektroteknikk. Som f.eks å fikse frysebokser på Rema 1000-butikker (eller er det utelukkende "kjølemontør"?), fikse koblingsbokser for NSB og Jernbaneverket eller bagasjebånd på Gardermoen flyplass.
Sist endret av Stormen; 2. august 2007 kl. 19:11.
minst 200 i timen, eller 30k i måneden+ div tillegg og bonus. slik som markedet er nå skriker de jo etter folk.
Altså en serviceelektroniker?
De har ihvertfall "Omkring 226 - 270 000 i året" i følge jobbfeber.no
Har du ikke noen kolleger du kan høre med da? ( :
Sitat av error
Altså en serviceelektroniker?
De har ihvertfall "Omkring 226 - 270 000 i året" i følge jobbfeber.no
Vis hele sitatet...