Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 24921
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Ser jeg har skrevet at jeg fikk dårlig virkning at 4 stk..

Jeg husker ikke en dritt av hva jeg har skrevet her i denne tråden.. De 2 siste dagene er nesten svarte! Og jeg har ikke blandet med alkohol. Oxy og ryppere. Tror jeg har følt meg fin, og oppført meg normalt. Men jeg er forsatt funky i formen. Blir flau av og lese det forrige laaange innlegget mitt der jeg prater om alt og ingenting

Er det normalt og være rusa i 1-2 dager etter dette? Og når jeg ser på pakningen min, så har jeg vist spist 11 grønne hyppere pluss 18 oxy på 2 dager. Herregud dette kan ikke være sunt.. Nå skal jeg legge meg i sengen og skamme meg i de neste dagene. Nå for det holde med tjall en stund.

De funker bra. Det kan jeg GARANTERE! Men merkelig effekt synes jeg. Dårlig husk, og småkvalm hele tiden. Sikkert kvalm pga opiatene..

De siste dagene har pillebruken min vært litt ekstrem ass. Forstår godt hva dere mener når at det er lett og spise mer og mer når en først er ruset på rohypnol. Satan til et potent stoff.

Føler meg forresten enda mer ruset idag enn igår.. har ikke tatt noe som helst idag, men er helt på vidda.. Er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Haha! Klassisk benzo!

Noen kommentarer dog; (til opplysning)

Rivotril (clonazepam) + nitrogen-binding blir Mogadon (nitrazepam)
Mogadon (nitrazepam) + fluor-binding blir Flu(nitrazepam) = Rohypnol.

Det er veldig nært slektskap mellom disse, og personlig synes jeg det er liten forskjell på clonazepam (får ekte fra apotek) og Rohypnol (har testet de grønne med 542, og jeg er helt sikker på at de er fra apotek). At alle er meget potente er det ingen tvil om; men at flunitrazepam er noe "unikt" er vel en myte som oppstod i kjølvannet av bruk som voldtektsdop pga. utbredelse i sin tid. Det er jo derfor de er grønne, et fargestoff som setter sterk farge på det hvis du blander de i væske

En annen kommentar (og jeg anbefaler INGEN å prøve dette hjemme) er den relative skadeligheten til benzodiazepiner. For all del, det er ikke helsekost, men selv en MASSIV overdose vil sjelden før til død/varige mén i praksis. Du vil nok bli sovende/komatøs i noen døgn (avhengig av halveringstid) og gjerne se helt jævlig ut når du våkner/ha noen skavanker etter å ha ligget i samme stilling, men det er ikke nok til å f.eks stoppe hjerte eller respirasjon hos ellers normalt friske mennesker.

Dette er mer en advarsel enn en oppfordring, store doser er bare ræva hvis du ikke ønsker å våkne etter 3 dager med vondt i hele kroppen uten å huske en dritt av hva du har gjort. Det finnes et metningspunkt der kroppen rett og slett ikke klarer å nyttegjøre seg mer og alle reseptorer er mettet, og det er ikke SÅ høyt. Alt over dette vil bare bli skilt ut som andre avfallsstoff.

Mao; ingen forskjell på å ta 500 og 5000 rohypnol, men begge deler er en fantastisk dårlig idé selv om du (veldig) trolig ikke dør av det om du ikke blander med en kraftig CNS-depressant. Ikke gøy å våkne etter 3 døgn i "koma" uansett.

Sitat av trckLOL Vis innlegg
Litt presisering ang. farer ved benzomisbruk:
- Benzodiazepiner kan på egenhånd forårsake blant annet begrensninger og/eller tap av reaksjonstid, koordinasjon, dømmekraft og hemninger.
De føeste har nok opplevd en såkalt "blackout", for så og høre om alt det idiotiske vedkommende sa/gjorde dagen derpå. Det er riktignok viktig å huske at en peson i denne tilstanden har veldig høy risiko for å utsette seg selv og andre for livstruende situasjoner (sett bort ifra situasjoner i kontrollerte omgivelser i påsyn av rette personer, enten det er edru venner eller helsepersonel)

- Benzodiazepiner i kombinasjon med andre stoffer som har dempende effekter på sentralnervesystemet (Les: "CNS Depressants" eller såkalte "downers") gjør mangedobler faren for overnevnte symptomer. Både av egen erfaring og hva jeg har lest/hørt om disse kombinasjonene, så vil jeg tørre å påstå at at slike symptomer er mer eller mindre uungåelig for personer som ikke har særdeles høy toleranse mot "downers" (som følge av en langvarig "hva som helst for å få rus"-livsstil) eller god erfaring (og derav kjenner sine egne begrensninger og/eller høy toleranse) med en spesifikk kombinasjon.

- Utover dette kan overnevnte kombinasjon føre til pustevansker, respirasjonssvikt eller helt enkelt dø.

Her er eksempler på "CNS Depressants":
- Alkohol
- Barbiturater
- Benzodiazepiner og såkalte "nonbenzodiazepines"
- Opioder/opiater
- Cannabis (Ikke livstruende, men du kommer til å bli utrolig stein)
- Diverse (Alfa-/beta blokkere, sedativa, muskelavslappende, hypnotika, antipsykotika, antihistaminer, epilepsimedisin, dissosiativer og anestetikum for å nevne "noen")
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke uenig i advarslene dine; men faren for å faktisk DØ er overdrevet, selv om man blander med "CNS depressants". F.eks opiater i tilstrekkelige mengder vil nok "gjøre trikset, sammen med noen av de ande på lista, men det skal MYE til å dø av benzo alene, og da kommer det som regel ikke av respirasjonssvikt/lavt blodtrykk etc, men kvelning fordi du havner i koma og tungen kan blokkere luftveiene (den hovner opp om man ligger med åpen munn).

Jeg håper ingen klarer å lese noe positivt om benzo inn i det jeg har skrevet; for det er virkelig bare en presisering.

Hvis du f.eks ønsker å ta livet ditt er benzo et ekstremt dårlig valg, selv om man kombinerer det med f.eks alkohol. Det er bare "flaks" om du skulle dø, og i så fall er det oftest ikke forgiftning i seg selv, men sekundære årsaker som luftveisblokkeringer...

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Både Opiater og Benzo-medikamenter er hardt på respirator systemet ditt. Begge gjør att du puster mindre drag og pulsen kan bli svakere. Ved overdose slutter du og puste med døden som følger. Du øker risikoen for overdose betraktelig ved å blande de to.
Vis hele sitatet...
Mjaaa, les utdypning over Benzo har et overdrevent skadepotensiale i så måte, men underdrevet i forhold til å gjøre idiotiske ting/blackout etc.

Jeg har hatt noen "uhell" der jeg har glemt at jeg har tatt benzo for så å dra på byen, og det ender som regel med fylleangst fra det dypeste helvete! Der og ser man ikke at man er helt idiot...
Per er deppa og hiver i seg 5 ryppere og 4 Xanax. Per blacker ut og hopper fra broa. Per blir funnet tre måneder senere i fjæra.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.11162007

Sikkert blandingsmisbruk, eller ekstrem lav toleranse med opiater. men skremmende.
Regner med de fleste som har lekt lenge med Oxycodone medikamenter vet hva dem driver med, og hadde ikke hivd i seg over 80mg hvis toleransen var lav eller lik null på det tidspunktet.
Sist endret av lilpsych; 15. august 2013 kl. 22:19.
Jeg har drevet med oxy ganske lenge, så jeg vet farligheten og hvor lett avhengig enn faktisk blir.
Jeg hadde skyhøy toleranse.. Kunne lett sniffe 100 mg på 1 times tid.

Jeg er på dag 5 uten opiater, og bruker 1/2 rohypnol på kvelden før jeg legger meg. Rohypnol var en dritt rus. Følte meg bare småfull. Men tror dere at det er lett og bli avhengig til den grad at enn for abstinenser etter bruk av max(!) 1mg rohypnol på kvelden i 2 uker?
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg har drevet med oxy ganske lenge, så jeg vet farligheten og hvor lett avhengig enn faktisk blir.
Jeg hadde skyhøy toleranse.. Kunne lett sniffe 100 mg på 1 times tid.

Jeg er på dag 5 uten opiater, og bruker 1/2 rohypnol på kvelden før jeg legger meg. Rohypnol var en dritt rus. Følte meg bare småfull. Men tror dere at det er lett og bli avhengig til den grad at enn for abstinenser etter bruk av max(!) 1mg rohypnol på kvelden i 2 uker?
Vis hele sitatet...
Jeg kan bare snakke for meg selv, men får utskrevet Rivotril (clonazepam) for søvn som tidligere forklart er veldig nært beslektet med flunitrazepam (Rohypnol). Jeg prøver så godt jeg kan å holde forbruket nede fordi jeg vet at man utvikler toleranse (og jeg vil helst ikke bruke noen medisiner fast) og det går finfint. Et par måneder etter at jeg endelig fikk "lov" til å få medisin som fungerer bestemte jeg meg for å teste "cold turkey" og droppet det i en uke i strekk. Det eneste som skjedde var at jeg gikk tilbake til å ikke klare å sove, men utover det ingen abstinenser overhodet.

De eneste (og verste!) abstinensene jeg har hatt var etter at jeg sluttet på 225 mg venlafaxin (SSRI, Efexor). Én dag uten og jeg ble redusert til en skjelvende syk invalid som knapt kunne stå oppreist. Jeg takket ja til å prøve det tullet bare for å tilfredsstille andre, men har aldri hatt annet enn skrekkelige bivirkninger, så jeg bestemte meg for å slutte. Selv etter 3-4 uker var det såpass ille at jeg måtte ha et "fix" på innerlomma i tilfelle abstinensene slo inn uventet.

Jeg skal ikke si at det er helt trygt, men jeg kan aldri tenke meg at 1mg flunitrazepam over et par uker skal kunne gi noen fysiske abstinenser. Hvis du liker den kjedelige "ruseffekten" vil du muligens få lyst på mer, men det kan ikke sammenlignes med ekte fysiske abstinenser som man f.eks får av SSRI, akohol og heroin.

I STORE doser og over lengre tid vil du nok kunne få abstinenser i form av insomni og litt ubehag, men der kan jeg ikke uttale meg da jeg aldri har fått verken psykiske eller fysiske abstinenser av benzodiazepiner...
Sitat av phish Vis innlegg

Jeg skal ikke si at det er helt trygt, men jeg kan aldri tenke meg at 1mg flunitrazepam over et par uker skal kunne gi noen fysiske abstinenser. Hvis du liker den kjedelige "ruseffekten" vil du muligens få lyst på mer, men det kan ikke sammenlignes med ekte fysiske abstinenser som man f.eks får av SSRI, akohol og heroin.

I STORE doser og over lengre tid vil du nok kunne få abstinenser i form av insomni og litt ubehag, men der kan jeg ikke uttale meg da jeg aldri har fått verken psykiske eller fysiske abstinenser av benzodiazepiner...
Vis hele sitatet...
Viss man hekter seg ordentlig på benzoer(spesielt rivotril,rohypnol,xanor) så gir det noen av de verste abstinensene man kan få.Kan være livsfarlig å bråslutte viss man har gått på høye doser over lengre tid.
Er mange junkier som synes det er lettere å slutte med heroin,det sier litt.
Å det verste med benzo abs er at dem gir seg "aldri",kan vare i mange mnder.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Viss man hekter seg ordentlig på benzoer(spesielt rivotril,rohypnol,xanor) så gir det noen av de verste abstinensene man kan få.Kan være livsfarlig å bråslutte viss man har gått på høye doser over lengre tid.
Er mange junkier som synes det er lettere å slutte med heroin,det sier litt.
Å det verste med benzo abs er at dem gir seg "aldri",kan vare i mange mnder.
Vis hele sitatet...
Ja, skikkelig benzo abstinenser er værre enn heroin abistienser snakker av erfaring.!

Benzo abstinsense varer mye lengree å, pluss at de fører med seg så mye angst og deppresjon i eettertid.
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Ja, skikkelig benzo abstinenser er værre enn heroin abistienser snakker av erfaring.!

Benzo abstinsense varer mye lengree å, pluss at de fører med seg så mye angst og deppresjon i eettertid.
Vis hele sitatet...
Hvordan utarter de seg? Aldri opplevd noen slike, men så har jeg heller ikke knasket piller som godteri over tid, ligger på ~2mg clonazepam daglig. Jeg har gått "cold turkey" for å sjekke, men merker ingen forskjell som sagt...

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Viss man hekter seg ordentlig på benzoer(spesielt rivotril,rohypnol,xanor) så gir det noen av de verste abstinensene man kan få.Kan være livsfarlig å bråslutte viss man har gått på høye doser over lengre tid.
Er mange junkier som synes det er lettere å slutte med heroin,det sier litt.
Å det verste med benzo abs er at dem gir seg "aldri",kan vare i mange mnder.
Vis hele sitatet...
Livsfarlig å slutte med alkohol og heroin og MEN, har du kilde? Jeg har aldri prøvd å slutte med heroin, men jeg har hørt at det er lettere enn å slutte med nikotin og...

Jeg har også sluttet med nikotin (og begynt igjen) og det var ikke noe særlig det heller...

Edit:

Hvorfor mener du at rivotril, rohypnol og xanor stiller i en særklasse når det gjelder abstinenser?

Benzodiazepine withdrawal syndrome—often abbreviated to benzo withdrawal—is the cluster of symptoms that emerge when a person who has taken benzodiazepines has developed a physical dependence (which is distinctive from behavioral addiction where a person seeks a high) and undergoes dosage reduction or discontinuation. It is characterized by often severe sleep disturbance, irritability, increased tension and anxiety, panic attacks, hand tremor, sweating, difficulty with concentration, confusion and cognitive difficulty, memory problems, dry retching and nausea, weight loss, palpitations, headache, muscular pain and stiffness, a host of perceptual changes, hallucinations, seizures, psychosis,[1] and suicide[2] (see "Signs and Symptoms" section below for full list). Further, these symptoms are notable for the manner in which they wax and wane and vary in severity from day to day or week by week instead of steadily decreasing in a straightforward linear manner.[3]
Vis hele sitatet...
Høres mye ut som SSRI-abstinenser...

Sudden discontinuation of venlafaxine (brand name Effexor) has a high risk of causing potentially severe withdrawal symptoms. Even missing a single dose can cause symptoms of withdrawal.[32][33] The high risk of withdrawal symptoms reflects venlafaxine's short half-life as well as its effect as a dual uptake inhibitor.[22] Discontinuations have a tendency to be significantly stronger than the withdrawal effects of other antidepressants including the tricyclic antidepressants, but are similar in nature to those of SSRIs with a short half-life such as paroxetine.
Symptoms of discontinuation are similar to other antidepressants including irritability, restlessness, headache, nausea, fatigue, excessive sweating, dysphoria, tremor, vertigo, irregularities in blood pressure, dizziness, visual and auditory hallucinations, feelings of abdominal distension, and paresthesia. Other non-specific mental symptoms may include impaired concentration, bizarre dreams, delirium, cataplexy, agitation, hostility, and worsening of depressive symptoms. Online help groups consistently mention withdrawal from venlafaxine as triggering dreams of a particularly distressing and hellish quality.[22][31][32][33][34][35][36]
Electric shock sensations have also been reported[31][33] with many patients describing the symptoms as "brain zaps". It has been suggested the sensations may represent an alteration of neuronal activity in the central nervous system.[38]
Studies by Wyeth-Ayerst, the maker of venlafaxine, and others have reported severe withdrawal cases, including withdrawal as the presentation of a stroke, as well as neonatal withdrawal (neonatal withdrawal has also been reported with paroxetine, fluoxetine, sertraline, and citalopram).[citation needed] In some venlafaxine withdrawal cases, successful discontinuation was eventually achieved by the addition of fluoxetine, which was later discontinued itself without difficulty. Additionally, use of tramadol has been proven effective as anti-depressant withdrawal aid especially with venlafaxine.[citation needed] However, this can greatly increase serotonin syndrome and it lowers the seizure threshold.[citation needed]
Vis hele sitatet...
Det verste er de elektriske sjokkene, brain zaps. Ble også lam i den ene foten opp til kneet, men det har gitt seg.
Sist endret av phish; 17. august 2013 kl. 03:28.
Sitat av phish Vis innlegg
Hvordan utarter de seg? Aldri opplevd noen slike, men så har jeg heller ikke knasket piller som godteri over tid, ligger på ~2mg clonazepam daglig. Jeg har gått "cold turkey" for å sjekke, men merker ingen forskjell som sagt...
Vis hele sitatet...
Får du virkelig ut 2 mg rivotril om dagen for søvn? Trodde ikke det ble skrevet ut for søvn i det hele tatt, felleskatalogen sier jo at det kun er indisert som antiepileptikum (selv om jeg er fullt klar over at det brukes mot angst i andre land, og sikkert er rimelig effektivt for søvn også). Og 2 mg er ikke akkurat den minste dosen heller. Hvordan fikk du legen med på det?
Sitat av panopticon Vis innlegg
Får du virkelig ut 2 mg rivotril om dagen for søvn? Trodde ikke det ble skrevet ut for søvn i det hele tatt, felleskatalogen sier jo at det kun er indisert som antiepileptikum (selv om jeg er fullt klar over at det brukes mot angst i andre land, og sikkert er rimelig effektivt for søvn også). Og 2 mg er ikke akkurat den minste dosen heller. Hvordan fikk du legen med på det?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg får virkelig det. Det tok sin tid, dog, og det er ikke et eneste c-preparat som har døsighet som bivirkning som jeg ikke har lidd meg gjennom. Jeg har også vært utredet i det vide og det brede, så det er ikke noen kort prosess. Fastlegen sendte meg videre til psykiater, som faktisk er ganske grei.

Jeg vet ikke hvorfor han valgte clonazepam fremfor nitrazepam (nesten identiske), men jeg kan si at det fungerer veldig bra, og at det er det eneste som fungerer. Før kunne jeg ikke sove mer enn ganske nøyaktig 90 minutter, mens jeg nå kan sove "vanlig" og uten noe hangover.

Egentlig er det galskap at det skal være slik, for GABA er jo den "riktige" måten å indusere søvn på, selv om kvaliteten er "dårligere". Jeg fikk f.eks antihistaminer, atarax, vallergan og remeron (ikke antihistamin direkte, men sterk antihistaminerg funksjon) og det eneste det førte til var søvnparalyser og trøtthet uten søvn..

Hittil har jeg ikke oppdaget noen andre baksider med rivotril enn en viss grad for tilvenning, men slik er det jo med alle medisiner som virker på hjernen...

Som sagt, veien var lang og hard, så det er nok bedre å kjøpe på gata om du ikke trenger det Man skulle tro at Apodorm/Mogadon (nitrazepam) var et mer naturlig valg, men jeg klager ikke... det fungerer

Tillegg:

2mg er ikke så mye heller, egentlig, det er bare den enorme skrekken for "avhengighet" som gjør at det anses som mye. Hvis du ser på felleskatalogen kan du lese:

Vedlikeholdsdosen vil hos de fleste være i området 0,05 til 0,20 mg/kg/dag.
Vis hele sitatet...
For 70kg vil det altså være fra 3.5 til 14 mg/dag Ellers må jeg si at jeg foretrekker etizolam fremfor clonazepam til mitt formål, smaker bedre gjør de og
Den der vedlikeholdsdosen er jo indikert for følgende symptomer:

Til behandling av typiske absenser (petit mal) og atypiske absenser, myokloniske anfall og atoniske anfall. Andrelinjebehandling av infantile spasmer. Tredjelinjebehandling ved tonisk-kloniske anfall (grand mal), enkle og komplekse partielle anfall og i sekundærgeneraliserte tonisk-kloniske anfall.
Vis hele sitatet...
Det er altså snakk om bruk som antiepileptikum, ikke mot angst eller søvnproblemer. I forhold til benzoekvivalensskjemaer, så er 2mg en ganske stor dose når du ser på hva som er vanlig å gi for søvn eller angst av andre benzoer.

Ikke det at jeg er uenig med deg, jeg snakker bare om hva som er vanlig praksis og ligger i retningslinjene til norske leger. Personlig er jeg ikke interessert i klonazepam for rus men for angst/søvnproblematikk. Vil ikke kjøpe det på gata/nettet men gjennom legitime kanaler, det er billigere og jeg har en legitim grunn til å ønske det. Har for øyeblikket en liten dose stesolid på resept for søvn, som jeg etter siste legevisitt aller nådigst kunne få prøve på dagen mot sterk angst, men da burde jeg ta en halv 5mg-er, mer kunne "slå meg ut..." Herregud, 30mg diazepam duger ikke mot sterk angst eller store søvnproblemer, og her blir det foreslått 2,5mg... Klonazepam er mer potent og varer lengre, 2mg og du blir angstfri i 24+ timer (var i alle fall min erfaring den ene gangen jeg prøvde det).

Helt enig i at faren for avhengighet har skapt et hysteri som hindrer folk som trenger hjelp i å få den hjelpen de trenger, men samtidig tror jeg nok ikke 2mg rivo om dagen er noen varig løsning på noe som helst. Som støttebehandling periodevis med pauser innimellom, og med et mål om å bli kvitt problemet uten farmakologisk hjelp på sikt, derimot, tror jeg det er ypperlig.
Sitat av panopticon Vis innlegg
Den der vedlikeholdsdosen er jo indikert for følgende symptomer:



Det er altså snakk om bruk som antiepileptikum, ikke mot angst eller søvnproblemer. I forhold til benzoekvivalensskjemaer, så er 2mg en ganske stor dose når du ser på hva som er vanlig å gi for søvn eller angst av andre benzoer.

Ikke det at jeg er uenig med deg, jeg snakker bare om hva som er vanlig praksis og ligger i retningslinjene til norske leger. Personlig er jeg ikke interessert i klonazepam for rus men for angst/søvnproblematikk. Vil ikke kjøpe det på gata/nettet men gjennom legitime kanaler, det er billigere og jeg har en legitim grunn til å ønske det. Har for øyeblikket en liten dose stesolid på resept for søvn, som jeg etter siste legevisitt aller nådigst kunne få prøve på dagen mot sterk angst, men da burde jeg ta en halv 5mg-er, mer kunne "slå meg ut..." Herregud, 30mg diazepam duger ikke mot sterk angst eller store søvnproblemer, og her blir det foreslått 2,5mg... Klonazepam er mer potent og varer lengre, 2mg og du blir angstfri i 24+ timer (var i alle fall min erfaring den ene gangen jeg prøvde det).

Helt enig i at faren for avhengighet har skapt et hysteri som hindrer folk som trenger hjelp i å få den hjelpen de trenger, men samtidig tror jeg nok ikke 2mg rivo om dagen er noen varig løsning på noe som helst. Som støttebehandling periodevis med pauser innimellom, og med et mål om å bli kvitt problemet uten farmakologisk hjelp på sikt, derimot, tror jeg det er ypperlig.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt med tallene fra felleskatalogen var å understreke at det egentlig ikke er SÅ mye, og at det stort sett er "vrangviljen" fra leger som plasserer "2mg" i et høyt sjikt. Jeg har aldri merket noe til det bortsett fra amnesi i tidsrommet mellom inntak og innsovning. Dagen etter er jeg helt normal og upåvirket. Den lange halveringstiden gjør at jeg må være mer forsiktig med alkohol, men det går helt fint. Jeg har aldri vært glad i alkoholrus.

Jeg forstår hva du mener, og som sagt er det helt latterlig hvor vanskelig det er å få utskrevet dette når man faktisk trenger det, samtidig som jeg kunne fått et hvilket som helst c-preparat i rikelige mengder når som helst, til tross for en skadeprofil som får benzoer til å minne om smurfedrops.

Personlig har jeg bare søvnproblemer, og f.eks stesolid (i normale doser) har ingen effekt, heller ikke Sobril (oxazepam). Det som fungerer best er stilnoct (zolpidem) kombinert med rivotril.

Jeg støtter deg på det med at man i størst mulig grad skal unngå medisinering, men av og til må man bare innse at fordelene veier opp for ulempene. I mitt tilfelle har jeg kommet til den slutningen. Jeg har alltid hatt vanskelig for å sovne, men det kan man jobbe med. Når hjernen nekter å gå ned i det riktige søvnstadiet, men i stedet våkner og er "helt våken" men fortsatt like trøtt, blir man til slutt helt rådløs. Det har vært en LANG og hard prosess med utprøving av alle alternativer, samt nevrologisk utredning.

Lykke til!
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Per er deppa og hiver i seg 5 ryppere og 4 Xanax. Per blacker ut og hopper fra broa. Per blir funnet tre måneder senere i fjæra.
Vis hele sitatet...

....? Hva er dette ? Hva er poenget med denne oppdikta historien,sjansen for at noen hopper utfor broa er større før inntak eller uten disse medisinene for en som er suicidal,enn etter å ha tatt slike tabletter,depresjonen kommer ikke pga inntak av disse tablettene så dette er for useriøst
▼ ... noen uker senere ... ▼
hør på high on life du, flunitrazepam eksisterer ikke i Norge lengre, det er hyppere nå. får de selv av legen. så inn ya face.ignorant.
Ikke meningen å kuppe tråden Rullegardin, men Oxycontin Vs Oxynorm synes jeg det er stor forskjell på. Føler lettere rus/velbehagsfølelse av Oxynorm som er kortidsvirkende enn oxycontinen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som vet hvor mange mg enn får ved tannlegebesøk? Fått tak i noen grønne 542. Er det de samme? Koste meg veldig på sist tannlege besøk
Sist endret av kevinlr; 31. oktober 2018 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Noen som vet hvor mange mg enn får ved tannlegebesøk? Fått tak i noen grønne 542. Er det de samme? Koste meg veldig på sist tannlege besøk
Vis hele sitatet...
De er 1mg, om de du får tak i er ekte, eller ikke er ikke godt å si-
Lo godt når jeg leste meg nedover, når du først tok 4 stk og sa du ikke kjente no også vipps var 2 dager blanke. Oh the "memories". Knallbra at du har kuttet ut oxy, hold deg sterk nå. Det verste er over i løpet av en ukes tid og det høres jo ut som du igrunn takler dette mye bedre enn andre jeg har hørt.

Du har alt å tjene på å bli rusfri så får du heller unne deg en spliff så sant du ikke merker no ubehag ved det. Benzo er apedop ja, så sant man ikke har genuint behov for det og bruker det periodevis som det er ment. For da er man jo faktisk ikke avhengig, for det vil du IKKE prøve deg på. Benzoabstinenser får oxy til å se ut som en dans på roser og kan vare alvorlig lenge da snakker vi månedsvis.

Lykke til!
Anonym bruker
"Vennlig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste en boks med 10 rivotril i benzotåka. Var faenmeg rusa i 4-5 dager etterpå. Husker bare jeg spiste 2.
▼ ... noen uker senere ... ▼
[IMG][/IMG]

Kom over noen av disse for en stund tilbake. Lenge siden jeg har sett de her til lands.
Sist endret av Viking85; 17. november 2018 kl. 23:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Noen som vet hvor mange mg enn får ved tannlegebesøk? Fått tak i noen grønne 542. Er det de samme? Koste meg veldig på sist tannlege besøk
Vis hele sitatet...
I dag, 2018. Er du vell heldig om talegen skriver ut Sobril til deg, vell?
Anonym bruker
"Hatsk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Viking85 Vis innlegg
[IMG][/IMG]

Kom over noen av disse for en stund tilbake. Lenge siden jeg har sett de her til lands.
Vis hele sitatet...
Tviler på at de er ekte. Husker det florerte sånne fake for en 10-12 år siden.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hatte nok ikke spist piller men forsøgt at finde ut årsagen søvn problemerne mine. Kanske at du har stress..