Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4220
God kveld folkens, har fått tak i noe som heter Somadril, og lurer på om noen har erfaring med disse? Hvor mye bør man ta og hvor "farlig" er det sammenlignet med benzo opiater etc?

Edit:
Lurer såklart også på hvordan rusen er på disse sammenlignet med andre stoffer
Sist endret av Bluesky_; 25. oktober 2018 kl. 21:05.
somadril er ikke noe du kan leke rundt med som med sobril. somadril er muskelavslappende, dvs hvis du er buff og trent foreksempel og ruser deg på somadril så vil du se helt anderledes ut fordi alle musklene i kroppen fysisk blir avslappet. du blir seende ut som en utrent trent mann. hjertet er og en muskel husk det. vær forsiktig.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan i huleste har du fått tak i de, de er jo ikke lovlig lenger engang? Trodde de var tatt ut av produksjon over hele verden jeg?
Jeg har ikke tenkt til å leke rundt med Somadril, fikk av en kompis men har ikke hørt om det før og lurte derfor på hva det er for noe har erfaring med mye forskjellig og er interessert bare for å prøve i og med at jeg har dem skal allikevel ikke ta noe jeg ikke vet hva er. har søkt litt men lurte på om noen har prøvd det selv
Jeg har erfaring med somadril. Det er helt unike saker. Vi var på fest å drakk, jeg tok 2 på 350mg og han andre tok 4 av dem. Er på telefonen nå, men jeg kan komme med historien og effektene jeg opplevde senere ikveld evt. Imorgen.
fikk aldri noe funk av et par stykker, helt til jeg prøvde 4 or røyka en feit en. En av de bedre formene jeg har vært i.
Delte en pakke og en flaske sprit med en kompis. Værste blackout jeg har opplevd. De små glimtene jeg husker var helt ape. Kompis prøvde å legge seg oppå en CRT TV som sto på et tv-bord, fyllekjøring med gressklipper og mye spy.
Høres ut som det funker ihvertfall, tenkte teste et par stk evt ha noen øl eller PF på lur i tilfelle de skulle bli kjedelige men øyker hasj daglig så vil tro det gir grei form med bare de to

Relevant: jeg vil gjerne høre mer om opplevelsen din
Sist endret av Bluesky_; 25. oktober 2018 kl. 22:52.
Jeg har spist mye somadril i dårlige gamle dager. Det er som andre sier muskelavslappende. Bare tull at du ikke merker noe etter 2 stk, du får rus på 1 stk. Du får veldig dårlig balanse og det er fort gjort å ramle. Blander du med Paracet øker det virkningen nokså mye
Bare tull? Det er vel personavhengig som alt annet + hva annet du kører i deg til vanlig. Jeg prøvde dette ved flere anledninger og kan kun fortelle om da jeg fikk funk på ordentlig første gang. Kan også ha vert et par pils inne i bildet, uten at jeg husker helt.

Bare fordi du fikk rus av en betyr ikke at alle andre får det.
Sitat av DHB Vis innlegg
Bare tull? Det er vel personavhengig som alt annet + hva annet du kører i deg til vanlig. Jeg prøvde dette ved flere anledninger og kan kun fortelle om da jeg fikk funk på ordentlig første gang. Kan også ha vert et par pils inne i bildet, uten at jeg husker helt.

Bare fordi du fikk rus av en betyr ikke at alle andre får det.
Vis hele sitatet...
Det kan så være..Uansett er det en god regel å starte på lav dose når man prøver noe nytt. Det er lett og overjustere,og ikke fult så lett å tilbakejustere!
Der har jeg ingen innvendinger å komme med.
Sitat av why_not Vis innlegg
Jeg har spist mye somadril i dårlige gamle dager. Det er som andre sier muskelavslappende. Bare tull at du ikke merker noe etter 2 stk, du får rus på 1 stk. Du får veldig dårlig balanse og det er fort gjort å ramle. Blander du med Paracet øker det virkningen nokså mye
Vis hele sitatet...

Ganske feil angående paracentamol.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Ganske feil angående paracentamol.
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/printthread.p...3&pp=20&page=2
Dere som mener en er for lite, hvor mange har dere pleid å ta for god rus, og hva er for mye? Virker ikke som verdens kraftigste stoff om doser rundt et gram er vanlig. I en eller annen medisinbok stod det anbefales ikke mer enn 1400mg, noe som bare er fire piller, regner da ikke med at man dør av feks 5-6 stk men vil ikke sløse heller. Veier 70kg.

Takk for alle svar så langt
BTW hvordan er dette i kombinasjon med amfetamin, da hovedsaklig på nedtur/slutten av speedrunda
Sist endret av Bluesky_; 26. oktober 2018 kl. 19:24.
Jeg følte meg veldig sløv og rolig i kroppen av to somadril. For å ikke være sliten på festen jeg var på så tok jeg ritalin når effekten kom på. Det var en svært behagelig rus. Musikk var vakrere og mer fyldig enn normalt, humøret var veldig flott og jeg trekker assosiasjoner til MDMA. Balansen ble kraftig påvirket og jeg følte meg distansert ifra omverdenen. Vedkommende som spiste 4 stykker siklet og spilte piano og var virkelig i soma-land. Senere satt han og siklet over klærne sine og var knapt til å få kontakt med. Det ble drukket noen øl i løpet av kvelden av begge to.
Ok takk for svar alle sammen, da tenker jeg å ta én først. også se det ann, satser og på at det kan brukes sammen med eller etter pepper siden ritalin gikk tilsynelatende greit. Skal prøve det for seg selv først og har noen til overs så teste i kombinasjon med opiater ELLER alkohol. Benzo tør jeg ikke blande det med, selvom jeg har ikke inntrykk av at det er så fysisk farlig kombinasjon.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte disse i mellomamerika. Måtte ta minimum 2. Synes ikke rusen var noe særlig, ble bare sjanglete.
Folk snakker om antall piller?? Det sier jo ikke en dritt da! Plz oppgi hvor mange mg som ble inntatt i stede for antall piller.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Folk snakker om antall piller?? Det sier jo ikke en dritt da! Plz oppgi hvor mange mg som ble inntatt i stede for antall piller.
Vis hele sitatet...
Tittelen på tråden...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tittelen på tråden...
Vis hele sitatet...
Så alle som skriver i tråden her snakker om 350mg pr pille?