Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1233
Hei.

Driver og Googler etter et setup for dørklokker til et hus med flere innganger. Vil ha intercom på minst én av dørene (video er mindre viktig) og *aller helst* trådløst/wifi/IP.
Men nå sliter jeg med å finne noen intercom sentraler som lar seg koble til flere ringeknapper.

Vet at det finnes enkelte som tilbyr modulære anlegg, f.eks. hele systemer fra Holars o.l. men det er mest beregnet på boligblokker osv med tilsvarende prislapp.
Er ikke sååå interessert i å bruke titusener på dørklokke liksom - da kjøper jeg heller en enkelt 1-1 intercom til den mest viktige døra og tar resten på en separat sentral.
Men ja, idéelt så vil jeg jo ha alt på samme.

Noen tips?
Vil denne være et alternativ?

https://www.komplett.no/product/9928...med-ring-chime

Du vil kunne koble flere ringeklokker til Ring chime enheten (høyttaleren).
Sist endret av random105675; 5. august 2018 kl. 20:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Vil denne være et alternativ?
Vis hele sitatet...
Interessant, ja. Men ser ut som at det ikke er med en egen "inneboks" å svare døra med, men at man bruker mobil/tablet til det?
Ring Video Doorbell er selve ringeklokken som skal henge på utsiden, ring chime er høyttaleren du skal ha innendørs.

Du skal kunne ha flere Ring Video Doorbell's koblet til den samme Ring chime enheten.

I den pakken jeg linket til får du en av hver av disse produktene så må du bare utvide med flere.

Det er også en medfølgende app slik at du kan svare selv når du ikke er hjemme.

Men når jeg leser litt nøyere så kan det hende Chime kun gir vanlig varsel når noen ringer på, ikke toveis kommunikasjon.

Ring Chime
Koble Chime til alle Ring-enhetene dine, og få Ring-varsler overalt i huset.

Øyeblikkelige varsler overalt i hjemmet
Chime plugges inn i en hvilken som helst standard stikkontakt og kan kobles til alle Ring-enhetene dine, slik at du kan motta varsler i alle rom i hjemmet, selv om du ikke er i nærheten telefonen din.

Flere varseltoner
Volumkontroll
Ikke forstyrr-modus
Vis hele sitatet...
Sist endret av random105675; 5. august 2018 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.