Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 9419
For de som ikke allerede har fått det med seg, så driver jeg med rap/hiphop. Det hele startet med meg (Kloakk) og en kompis (Speilet) tidlig i 2011 bestemte oss for å gjøre et album sammen. Månedene gikk og 11.11.11 Kom debut albumet Kloakk & Speilet - Sinnsykologi. Dette albumet er å finne her: http://www.youtube.com/user/kloakkspeilet Det er også å finne på de vanligste nettstedene som Spotify, iTunes, og amazon.

Vi er nå i sluttfasen av vårt neste album Kloakk & Speilet - Kæm Vet og vi har lagt ut 2 låter: Frihet og Mitt Mørke Sinn og begge ligger på vår youtube kanal som det er blitt henvist til lengre oppe i tråden..Vel dette var egentlig ikke en nyhet og ikke grunnen til denne tråden..

Det stemmer, jeg er tilbake og denne gangen med en ny tråd, ganske enkelt fordi jeg skal gjøre et solo album og med det ønsker tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk på musikken og teksten

Det er så langt kun en låt som er ferdig, men siden jeg feirer mitt solo prosjekt så har jeg valgt å dele med dere freaks Teksten er under beskrivelsen på youtube versjonen. Takk og kjør tilbakemeldinger!

Kloakk - Musikk Industrien http://www.youtube.com/watch?v=lXmbKaWqP7A
Sist endret av Kloakk; 17. september 2012 kl. 19:17.
ett stykke godt skrevet stykke om jeg må si det selv

Synes dette er det beste du har laget når det kommer til tekst, sammenheng, lek med ord, micro macro osv osv =D

Synes forøvrig at melodien og uttalen blir litt for repeterende for min del. Noen små tvister er det jo på vokalen, men skulle likt å ha hørt enda mer. Jeg vet du kan

Fokuser litt mer på en varierende vokal og fortsett de gode tekstene og dette kan bli en veldig god plate =)

Happy Shit 2 ya
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
ett stykke godt skrevet stykke om jeg må si det selv

Synes dette er det beste du har laget når det kommer til tekst, sammenheng, lek med ord, micro macro osv osv =D

Synes forøvrig at melodien og uttalen blir litt for repeterende for min del. Noen små tvister er det jo på vokalen, men skulle likt å ha hørt enda mer. Jeg vet du kan

Fokuser litt mer på en varierende vokal og fortsett de gode tekstene og dette kan bli en veldig god plate =)

Happy Shit 2 ya
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Igjen er jeg ferdig med en låt og slenger den selvfølgelig på Freak først
Denne gangen med låta "Under Kumlokket", og som vanlig ligger teksten under beskrivelsen på Youtube. Enjoy og gi tilbakemeldinger folkens

Kloakk - Under Kumlokket http://youtu.be/f6warPKlRqE
Likte de siste sangene du slapp ut på youtube veldig godt, keep it coming. ^^
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Likte de siste sangene du slapp ut på youtube veldig godt, keep it coming. ^^
Vis hele sitatet...
Det blir ikke bedre feedback enn det Utrolig kult at du kunne like det, setter stor pris på tilbakemelding.. Takker
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Igjen er jeg ferdig med en låt og slenger den selvfølgelig på Freak først
Denne gangen med låta "Under Kumlokket", og som vanlig ligger teksten under beskrivelsen på Youtube. Enjoy og gi tilbakemeldinger folkens

Kloakk - Under Kumlokket http://youtu.be/f6warPKlRqE
Vis hele sitatet...
Igjen - Veldig bra tekst. Gode ordspill og rim og flowen på versene er ganske bra, skulle likt å hørt litt mer variert beat/rytme på refrenget.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Igjen - Veldig bra tekst. Gode ordspill og rim og flowen på versene er ganske bra, skulle likt å hørt litt mer variert beat/rytme på refrenget.
Vis hele sitatet...
Jeg vil påstå at du treffer spikeren ganske så godt på hodet, jeg føler selv at det har tatt seg opp et hakk på tekst delen, men jeg er enda ganske ny på dette med å lage beats og melodi, men jeg jobber daglig for å bli bedre

Takk for tilbakemelding!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Da var jeg ferdig med en ny låt, og konstruktiv kritikk og tilbake melding er ønskelig

Kloakk - Vis Meg En Gud: http://www.youtube.com/watch?v=DbPdPq6z2BI
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Da var jeg ferdig med en ny låt, og konstruktiv kritikk og tilbake melding er ønskelig

Kloakk - Vis Meg En Gud: http://www.youtube.com/watch?v=DbPdPq6z2BI
Vis hele sitatet...
Dette her var bra. Minner kansje litt mye om tech n9ne - show me a god.
Bra sang, stå på!
Syns "Musikk Industien" var kjempe bra! (jeg klarer såvidt å lese så fort som du rapper )
Sist endret av Novice; 4. oktober 2012 kl. 09:23.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av halliballi Vis innlegg
Dette her var bra. Minner kansje litt mye om tech n9ne - show me a god.
Bra sang, stå på!
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding! Setter stor pris på det, og ja jeg kommer ikke utenom det faktumet at Tech N9ne er en av de artistene jeg hører mye på, men med det sagt så vit at det jeg skriver ræva av meg for noe jeg virkelig brenner for og ville aldri skrevet eller lagd noe som ikke var mitt hjerte nært og i tankene mine over gjennomsnittet ofte

Sitat av Novice Vis innlegg
Syns "Musikk Industien" var kjempe bra! (jeg klarer såvidt å lese så fort som du rapper )
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding! Kult at du kunne like det
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Da var jeg ferdig med en ny låt, og konstruktiv kritikk og tilbake melding er ønskelig
Vis hele sitatet...
Vis meg en Gud:
Synes du har gjort ett av dine beste verk lyrisk sett

Teksten er helt rå! Digger at etterhvert som sangen går så blir du mer og mer bestemt over eget liv.

Du begynner med å prøve å forstå til å gi faen og ta livet slik det går.

Litt mer variasjon på refrengene eller færre av dem. Føler du bruker refreng mye for å få sangen lengre, men en god sang trenger absolutt ikke være det

Synes også dette er en av de sangene hvor man virkelig hører at du brenner for det du rapper om. Og midtpartiet var helt genialt! Måtte trekke godt på smilebåndet =)

Stå på og fortsett i denne stilen!

Over og inn fra Vandringsmann
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Vis meg en Gud:
Synes du har gjort ett av dine beste verk lyrisk sett

Teksten er helt rå! Digger at etterhvert som sangen går så blir du mer og mer bestemt over eget liv.

Du begynner med å prøve å forstå til å gi faen og ta livet slik det går.

Litt mer variasjon på refrengene eller færre av dem. Føler du bruker refreng mye for å få sangen lengre, men en god sang trenger absolutt ikke være det

Synes også dette er en av de sangene hvor man virkelig hører at du brenner for det du rapper om. Og midtpartiet var helt genialt! Måtte trekke godt på smilebåndet =)

Stå på og fortsett i denne stilen!

Over og inn fra Vandringsmann
Vis hele sitatet...
Joda, det ble endel refreng på den sangen,men føler allikevel at det funker, det vil jo etterhvert bli et album ut av dette og selv om 2-3 av 10-12 sanger ender opp med å ha "mange" refreng, så tror jeg ikke det vil utgjøre den helt store forskjellen, men jeg tar det til meg og vil tenke på det i fremtidige låter.

Utrolig kult at du kunne like det og at du syns midtpartiet var bra, og ikke minst, takk for tilbake melding
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Da var jeg ferdig med en ny låt, og konstruktiv kritikk og tilbake melding er ønskelig

Kloakk - Vis Meg En Gud: http://www.youtube.com/watch?v=DbPdPq6z2BI
Vis hele sitatet...
Ikke så alt for galt, litt mer kunnskap rundt mixing er nok nødvendig, men eller ikke så værst
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Ikke så alt for galt, litt mer kunnskap rundt mixing er nok nødvendig, men eller ikke så værst
Vis hele sitatet...
Du har nok rett der, og takk for tilbake melding...

Da er jeg ferdig med enda en låt og som vanlig slenger jeg den ut på Freak først! Håper dere kan like denne, i allefall jentene hihi
Kloakk - Æ kan se at du smiler: http://youtu.be/YvABcwFxSjk
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Da er jeg ferdig med enda en låt og som vanlig slenger jeg den ut på Freak først! Håper dere kan like denne, i allefall jentene hihi
Kloakk - Æ kan se at du smiler: http://youtu.be/YvABcwFxSjk
Vis hele sitatet...
Får ikke noe særlig ut av hverken melodi,flow eller rytme her, men teksten sitter der den skal

Ett fint verk for dama di

Jobb mer med variasjon i beat, flow og rytme er vel det beste jeg kan si. For det er åpenbart ikke noe galt med skriveegenskapene dine

Stå på..
Kudos for fett opplegg. Har ikke så mye erfaring med hip hop
og rap, men er fan av bl.a. Vågsbygd Handy og Kool Keith.

Med tanke på kommentaren fra Zarathustra om miksing - så
tenker jeg at du bør prøve å gjøre miksen live, helst analog.

Hvis du har mulighet anbefaler jeg å bruke rørkompressorer, analoge
effekter og ditto miksebord. Du bør prøve å bruke en annen til å gjøre
miksingen sammen med. Det gir friskt blod til prosessen, som du helt
sikkert allerede er innsmurt med og påvirket av 24/7.

Jeg jobber ikke særlig med vokal, men gjør som regel to-tre live takes
med et ferdig stilt bord som gjerne modifiseres underveis - så som eq'er,
effektinnstillinger og nivåer etc. Lar takes'ene ligge til "modning" en ukes
tid før jeg hører igjennom. Inntrykket er for meg mer "edruelig" når jeg
har fått selve operasjonen litt på avstand. Gjør disse gjennomlyttingene
i dagslys, uten sterkere stimuli enn kaffe. Viktige vurderinger gjort etter
midnatt i blandingsrus kan være tvilsomme.

Uansett - jeg ender opp med å klippe sammen de mest overbevisende
delene av de forskjellige opptakene. Etterpå finpusser jeg og gjør noen
pålegg for å "lappe" enkelte steder.

Jeg mener at denne delen av prosessen med å lage musikk kanskje er
den mest spennende. Det er veldig ofte her jeg finner elementer som
til slutt "gjør" en låt.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Får ikke noe særlig ut av hverken melodi,flow eller rytme her, men teksten sitter der den skal

Ett fint verk for dama di

Jobb mer med variasjon i beat, flow og rytme er vel det beste jeg kan si. For det er åpenbart ikke noe galt med skriveegenskapene dine

Stå på..
Vis hele sitatet...
Synd du ikke får noe ut av selve sangen, jeg har prøvd å ha relativt enkle og monotone beats på dette første solo albumet, ikke bare for at teksten skal komme godt fram, men også fordi jeg trenger mer erfaring med Cubase.. Men som jeg har sagt før, jeg jobber daglig med musikk og jeg gir meg ikke!

Og joda det ble sjokoladekake når dama fikk høre sangen

Godt du fikk litt ut av teksten i allefall og takk for tilbakemelding mann!

Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Kudos for fett opplegg. Har ikke så mye erfaring med hip hop
og rap, men er fan av bl.a. Vågsbygd Handy og Kool Keith.

Med tanke på kommentaren fra Zarathustra om miksing - så
tenker jeg at du bør prøve å gjøre miksen live, helst analog.

Hvis du har mulighet anbefaler jeg å bruke rørkompressorer, analoge
effekter og ditto miksebord. Du bør prøve å bruke en annen til å gjøre
miksingen sammen med. Det gir friskt blod til prosessen, som du helt
sikkert allerede er innsmurt med og påvirket av 24/7.

Jeg jobber ikke særlig med vokal, men gjør som regel to-tre live takes
med et ferdig stilt bord som gjerne modifiseres underveis - så som eq'er,
effektinnstillinger og nivåer etc. Lar takes'ene ligge til "modning" en ukes
tid før jeg hører igjennom. Inntrykket er for meg mer "edruelig" når jeg
har fått selve operasjonen litt på avstand. Gjør disse gjennomlyttingene
i dagslys, uten sterkere stimuli enn kaffe. Viktige vurderinger gjort etter
midnatt i blandingsrus kan være tvilsomme.

Uansett - jeg ender opp med å klippe sammen de mest overbevisende
delene av de forskjellige opptakene. Etterpå finpusser jeg og gjør noen
pålegg for å "lappe" enkelte steder.

Jeg mener at denne delen av prosessen med å lage musikk kanskje er
den mest spennende. Det er veldig ofte her jeg finner elementer som
til slutt "gjør" en låt.
Vis hele sitatet...
Dette er hva jeg kaller en tilbake melding! Ikke bare kommer du med konstruktiv kritikk, men du kommer også med noen gode tips! Jeg setter enormt pris på det mister
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Du har nok rett der, og takk for tilbake melding...

Da er jeg ferdig med enda en låt og som vanlig slenger jeg den ut på Freak først! Håper dere kan like denne, i allefall jentene hihi
Kloakk - Æ kan se at du smiler: http://youtu.be/YvABcwFxSjk
Vis hele sitatet...
Melodien er grei nok, litt kjedelig, men det funker. Teksten er bra, men kunne vært bedre, valg av bilde var derimot passende=)
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Melodien er grei nok, litt kjedelig, men det funker. Teksten er bra, men kunne vært bedre, valg av bilde var derimot passende=)
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding

Jeg skulle egentlig bare dele mitt solo prosjekt i denne tråden, men siden det er vanskelig å få noe feedback på musikken jeg gjør sammen med Speilet har jeg valgt å dele noe av det vi gjør også hær i denne tråden!

Så hær er enda en låt fra det kommende albumet "Kæm Vet"
Kloakk & Speilet - Bli Med: http://youtu.be/egfAfXUpgzY

Og til Vandringsmann: Jeg håper denne låta er spennende nok for deg, både når det gjelder flow og melodi
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Så hær er enda en låt fra det kommende albumet "Kæm Vet"
Kloakk & Speilet - Bli Med: http://youtu.be/egfAfXUpgzY

Og til Vandringsmann: Jeg håper denne låta er spennende nok for deg, både når det gjelder flow og melodi
Vis hele sitatet...
Hmm vet ikke helt hva jeg skal si..

Jeg logger meg av og looper den sangen resten av kvelden; God natt =)
Mye bra her mann! Geniale tekster og diggbar flow! Ettersom du er ny på beat mekkingen.. et tips.
Bruk litt mer swing på hihat, hvertfall på enkelte områder. Blir litt mer mpc´ish og du får en litt bedre instrumental flow.
Ellers lurte eg litt på kvaliteten.. har du lastet opp i dårlig kvalitet eller er det mixingen det står på...? (beklager at eg spør, hehe ) Kp anyways!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Mye bra her mann! Geniale tekster og diggbar flow! Ettersom du er ny på beat mekkingen.. et tips.
Bruk litt mer swing på hihat, hvertfall på enkelte områder. Blir litt mer mpc´ish og du får en litt bedre instrumental flow.
Ellers lurte eg litt på kvaliteten.. har du lastet opp i dårlig kvalitet eller er det mixingen det står på...? (beklager at eg spør, hehe ) Kp anyways!
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding

Ingen problem at du spør, faktisk det motsatte! Ja det er nok en dårlig kvalitet på det jeg laster opp. La meg prøve å forklare.. Den største grunnen til at det er dårlig kvalitet er fordi jeg gjerne vil at folk skal bruke Spotify til å høre vår/min musikk, og nettopp derfor lenger jeg ingen tid eller energi i det som gies ut på youtube, noe som sikkert kommer godt fram med tanke på at jeg bruker windows movie maker og at jeg bruker en mp3 fil istedet for en 44.100 kHz og 16 bit (CD kvalitet) wav fil på youtube videoene.

Når plata er ferdig og den kommer på Spotify, iTunes og andre plasser vil selvfølgelig kvaliteten være 44.100k kHz 16 bit

Og jeg skal heller ikke fornekte at jeg har laaaaang vei igjen å gå når det kommer til mixing og musikkproduksjon generelt, men sliter litt med å finne noen å lære av da jeg bor laaaaangt oppe på vidda med en mobilt bredbånd og har ikke mulighetetn til å streame videoer engang for å lære.. Jeg har nylig sett at det er endel bøker om Cubase (som jeg bruker til musikkproduksjon) på Amazon og jeg skal få kjøpt noen av disse, men ting tar tid..

Jeg vil også utrykke min glede for at du kunne like det!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Som dere vil merke om dere klikker på en av linkene av låtene før denne posten så vil de ikke funke.. Hvorfor?

Vel det er fordi jeg har vært så heldig å få med meg freaks egen BarBeats! Han har sagt seg villig til å gjøre et sammarbeid på min første solo plate "Under Kumlokket" Derfor er alle tidligere versjoner av låtene blitt fjernet, men ikke fortvil freaks, de kommer tilbake!

Og siden promolåten er ferdig har vi bestemt oss for å dele den, og alltid her på freak først Så med dette starter egentlig tråden på nytt, håper freaksene kan like det og her har dere noen forskjellige steder å sjekke ut låten etter eget ønske! Den vil også komme på Spotify og iTunes, men dette vil ta 1 uke eller 2..

Kloakk - Venn Eller Fiende

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-ci9XCjtyqg
SoundCloud: http://soundcloud.com/user2731626/kl...n-eller-fiende
Urørt: http://www.nrk.no/urort/Laat/411823/default.aspx

Tilbake meldinger er fortsatt hovedfokus, men freak er også en fin plass å spre musikken
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Kloakk - Venn Eller Fiende

YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-ci9XCjtyqg
SoundCloud: http://soundcloud.com/user2731626/kl...n-eller-fiende
Urørt: http://www.nrk.no/urort/Laat/411823/default.aspx

Tilbake meldinger er fortsatt hovedfokus, men freak er også en fin plass å spre musikken
Vis hele sitatet...
Definitivt den beste sangen så langt. Liker miksinga og gitarsoloen spilles i ryggmargen Awsome BarBeats!

Savner bedre flow i vokal og lyrikk. Blir veldig "oppstykket" noen plasser om du skjønner hva jeg mener..

Men for all del, denne stien kan du følge videre
Hmm veldig bra flyt elller er det flow d heter?

Skjøner ikke så mye av va du synger om, men det er tydelig at du blir bedre og bedre, sang for sang..

Så helt greit, men ikke min stil
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Definitivt den beste sangen så langt. Liker miksinga og gitarsoloen spilles i ryggmargen Awsome BarBeats!

Savner bedre flow i vokal og lyrikk. Blir veldig "oppstykket" noen plasser om du skjønner hva jeg mener..

Men for all del, denne stien kan du følge videre
Vis hele sitatet...
Bedre flow, kan jeg få spørre hva du mener med det? Når det kommer til flow er jo det en individuell sak, noen liker rask flow, noen liker treg flow, noen likker noe midt i mellom.. Om du derimot mener variert flow, altså at flowen endrer seg ofte, så skjønner jeg hva du mener og det jobbes med saken

Bedre lyrikk? Som i mer spennende? Mer metaforer og lek med ord? Igjen så jobbes det med saken, men denne sangen var aldri ment til æ være noe annet en direkte..

Sitat av G.O.D Vis innlegg
Hmm veldig bra flyt elller er det flow d heter?

Skjøner ikke så mye av va du synger om, men det er tydelig at du blir bedre og bedre, sang for sang..

Så helt greit, men ikke min stil
Vis hele sitatet...
Takk for tilbake melding GUD
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Definitivt den beste sangen så langt. Liker miksinga og gitarsoloen spilles i ryggmargen Awsome BarBeats!

Savner bedre flow i vokal og lyrikk. Blir veldig "oppstykket" noen plasser om du skjønner hva jeg mener..

Men for all del, denne stien kan du følge videre
Vis hele sitatet...
Takk for det Vandringsmann!

Har du noen spesifikke plasser du tenker på at vokalen blir oppstykket?
(Tenker litt tidslinje, så blir det lettere for Kloakk å fronte evt "problemer").
Denne beaten har heller ingen adlips ect så det kan være det du føler den mangler kanskje?

Digg med konstruktiv feedback
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Takk for det Vandringsmann!

Har du noen spesifikke plasser du tenker på at vokalen blir oppstykket?
(Tenker litt tidslinje, så blir det lettere for Kloakk å fronte evt "problemer").
Denne beaten har heller ingen adlips ect så det kan være det du føler den mangler kanskje?

Digg med konstruktiv feedback
Vis hele sitatet...
Oppstykket blir nok feil ord..

Det jeg tenker på er poetisk lyrikk. Altså hvordan ordene henger sammen og hvordan flowen på ordene er.

Eksempel:

Dårlig flow: Kvantum av fluer stiger ned
God flow: Fire fluer faller fort (Må ikke være bokstavrim)
Sist endret av Vandringsmann; 23. november 2012 kl. 12:35.
Jeg har ikke kunnskap nok til å gi deg noen tilbakemeldinger på hvorvidt låta er teknisk bra osv, div ++, meeeeeen, jeg kan si så mye som at den fenger
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kongkopa Vis innlegg
Jeg har ikke kunnskap nok til å gi deg noen tilbakemeldinger på hvorvidt låta er teknisk bra osv, div ++, meeeeeen, jeg kan si så mye som at den fenger
Vis hele sitatet...
Kult at du kunne like det, setter pris på alle typer tilbake meldinger
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Oppstykket blir nok feil ord..

Det jeg tenker på er poetisk lyrikk. Altså hvordan ordene henger sammen og hvordan flowen på ordene er.

Eksempel:

Dårlig flow: Kvantum av fluer stiger ned
God flow: Fire fluer faller fort (Må ikke være bokstavrim)
Vis hele sitatet...
Noted, takk for tilbake melding
▼ ... over en måned senere ... ▼
Veldig kul produksjon, liker også den intense stemmebruken og flowen! Om jeg skal være litt konstruktiv kan jeg påpeke at du med hell kunne krydret teksten med litt flerstavelsesrim her og der, det understreker poengene mer og det høres bare fetere ut! Ikke at det er noe i veien med teksten innholdsmessig, likte det godt faktisk, men multies er alltid fett! Og alt som er fett er fett! KP til deg!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kranky Vis innlegg
Veldig kul produksjon, liker også den intense stemmebruken og flowen! Om jeg skal være litt konstruktiv kan jeg påpeke at du med hell kunne krydret teksten med litt flerstavelsesrim her og der, det understreker poengene mer og det høres bare fetere ut! Ikke at det er noe i veien med teksten innholdsmessig, likte det godt faktisk, men multies er alltid fett! Og alt som er fett er fett! KP til deg!
Vis hele sitatet...

Suveren tilbake melding, sånt liker jeg, og du har selvfølgelig rett angående flerstavelserim
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Kloakk - Et Hjerteslag feat. Ann Louise Iversen: http://www.youtube.com/watch?v=8tS_qtF4zP0

Jepp som dere kan se så har jeg endelig fått lagt ut en ny sang, ja det har tatt sin tid, men jeg vil påstå at det er verdt å sjekke ut siden det er noe av det jeg har vært mest fornøyd med siden jeg begynte å gjøre musikk for knappe 2 år siden..

En stor takk går til Freak's egen BarBeats for produksjon, og en stor takk til Ann Louise Iversen for sitt bidrag til denne låta!
Igjen er det tilbakemeldinger jeg ønsker fra freaksa, så kjør på, og takk til de av dere som tar dere tid til å lytte til låta!
▼ ... over et år senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Siden det er helg og jeg ser for meg at noen av dere kanskje skal ta ei pils eller to, så vil jeg foreslå å sjekke ut "Klikk I Vinkel" som er den andre promolåta fra det kommende albumet mitt "Tilbake I Manesjen", jeg garanterer....vel ikke noe som helst, men om du liker hva du hører eller har noe konstruktivt å dele så kom gjerne med en tilbakemelding!

God helg

https://soundcloud.com/user2731626/04-klikk-i-vinkel
Sist endret av Kloakk; 18. oktober 2014 kl. 17:34.
"Klikk I Vinkel"

God flow og catchy refreng =)

Vokalen høres "innestengt" ut, men det kan være bare meg.. Miksing er ikke min sterkeste side..

Fant dessverre ikke så mye dybde i denne teksten som i dine tidligere låter, men regner med det er ett forsøk på å utvide horisonten, hvilket er helt ok =)

Låta blir nok ikke å snike seg inn på playlisten min i nærmeste framtid, men albumet skal helt klart sjekkes ut når det sleppes
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Hehe, nei det er ikke en veldig meningsfull tekst, men forhåpentligvis gjør låta jobben den skal og det er å bare gi faen og klikke i vinkel

Miksing er langt fra min sterkeste side heller, men tar til meg tipset om innestengt vokal og skal prøve å få gjort noe med det i fremtiden. Takk for at du tok deg tiden mann
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Nok en av låtene fra det kommende albumet "Tilbake I Manesjen", og litt konstruktiv kritikk er ikke å forakte, så hyggelig om noen tok seg tid til en lytt..

https://soundcloud.com/user2731626/12-mitt-liv

Nok en av låtene fra det kommende albumet "Tilbake I Manesjen", og litt konstruktiv kritikk er ikke å forakte, så hyggelig om noen tok seg tid til en lytt..

https://soundcloud.com/user2731626/12-mitt-liv
Sist endret av Kloakk; 7. november 2014 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.