Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3226
original reprint
xaff's Avatar
This is Xbook public beta 1, any feedback should be sent to .
Xbook is free to distribute and change as long as this topline remains untouched.
~Xaff

Muligens det minste og simpleste gjestebok scriptet i internetts historie.

( Og det mest bugfylte )
Grei gjestebok det!

Men jeg kommer ikke til å bruke den, fordi det er noen som driver bare å poster dritt i min gb! f. eks. Hei 50 ganger!!!

Så hadde gjesteboken hatt IP logger hadde jeg brukt den.

Men hvett du om en gjestebok som logger ip?

Eller kontroll panel som kan slette andres mellinger i gb'en osv.

Helst reklame fri, eller går an å lage reklame fri.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Så lenge du hoster Guestbookene selv, må det vel gå an og slette poster/meldinger i dem?
kanskje har ikke har evne til å gjøre deT?
Better than thou.
Jeg lagde et script i ASP hvor man kan slette meldinger etc., men jeg har ikke blitt helt ferdig med det enda.
nFF Marshall
morten's Avatar
Jeg har lagd mange guestbook scripts, som logger til og med browser - Bare for å gå litt for langt lissom.

Men det er integrert i diverse sider.. så jeg orker fikse layout for å poste det her på boardet..
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Fant en bug:
Trykker du flere ganger på Add it knappen, kommer det <b></b><br><br> så mange ganger den som adder vil.

Håper du fikser det i neste versjon

Ellers var det et helt flott script!
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Så lenge du hoster Guestbookene selv, må det vel gå an og slette poster/meldinger i dem?
Vis hele sitatet...
Jeg kan jo det, kontroll panel er ikke viktigt.