Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1653
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter mange år uten røyking kjøpte jeg meg en 5’er.

Mørk, seig, lukter normal tjall, lukter ikke så mye når man røyker.

Ble veldig skækk av første jåinten, litt mindre av den neste, og når jeg var på joint 4-5 Ila noen dager nærmer jeg meg halvgrammet. Formen varer ikke særlig lenge heller, kan godt ta meg ny djåint etter en time(noen ganger funker den mye lengre, hmm).

Vanligvis ville 1g holdt i en uke med så lav toleranse jeg har, men nå er det som om jeg ble innrøyka momentant(snart tom etter noen dager).


Er hasjen så dårlig om dagen? Falsk vare? D8 tenkte jeg på også, den er slitsom å røyke, ikke vond.. men slitsomt.

Greit nok at prisen har stupt noe jævlig, men når man begynner å spekulere om greiene i det hele tatt er ekte vare så hjelper prisen lite. Hadde ikke blitt sjokka om dette var noe d8 blendet med hemp og terps, eller andre alt cannabinoider.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan selvsagt godt hende, men aldri noe jeg har opplevd på 10 år.

Ta en liten bit, sett fyr på den og se om det blir hvit/grå aske av det
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lurer rett og slett på om jeg er blitt offer for noe hjemmesnekra greier alt noid’s, RC, pytt i Janne.

Se for dere noe tørrøkk… tilsatt litt kliss for å gjøre den myk og seig, og terps for at den skal lukte litt moden plante. Har ikke blitt så fort innrøyka siden den gang man fikk «svarting» som gudene vet hva inneholdt.

Så også en hasj som var så porøs at den egentlig datt i fra hverandre, men så var den litt damp så den kunne presses sammen igjen. Lukta OK.
Kan ikke være mye thc i en hasj som oppfører seg på den måten.


Er det mye dritt ute for tiden? forstår at folk prøver å jukse litt når prisene har falt til 20-40kroner(?) grammet for en kloss, og plater til 10-20kr mer enn det per gram. Det kan ikke være kult å selge plater med en tusenlapp i profitt, det er jo det folk har tjent på å selge en 10’er i årevis.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke opplevd dårlig hasj ihvertfall det siste året. Jeg betaler dog ikke 40 kroner grammet, det høres latterlig billig ut, og kanskje grunnen til dårlig effekt.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har betalt fullpris for den 5’eren jeg kjøpte, men forstår det sånn at det er det kiloene går for nå.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at uansett hvor lang pause jeg har hatt så blir jeg som tidligere stoner fort innrøyka når jeg røyker igjen. Det er som at toleransen etter de 2-3 første dagene går tilbake igjen til stonertoleransen.
40 - 80kr grammet utifra kvalitet. Det som er billigere enn det er ikke verdt å bruke i matlaging engang nå om dagen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min erfaring er at uansett hvor lang pause jeg har hatt så blir jeg som tidligere stoner fort innrøyka når jeg røyker igjen. Det er som at toleransen etter de 2-3 første dagene går tilbake igjen til stonertoleransen.
Vis hele sitatet...
Korrekt, når man røyker blir kroppen mer effektiv på å kvitte seg med den. Å reversere denne effekten tar årevis.
Sist endret av Vasken; 31. juli 2023 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
40 - 80kr grammet utifra kvalitet. Det som er billigere enn det er ikke verdt å bruke i matlaging engang nå om dagen.
Vis hele sitatet...
Er den blitt så kjip ja?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er den blitt så kjip ja?
Vis hele sitatet...
Ja, er mye kjipe varer om dagen, så man må være litt våken. Men det er heller ikke mangel på ordentlig kvalitet når det kommer til hasjen akkurat nå, så kanskje du må finne noen andre kontakter.
morkakespisende
Når jeg leser at 1g vanligvis varer deg en uke tenker jeg at du:
A: kun røyker på fredager
B: røyker de minste tannpirkere

Det er vanskelig å bedømme hasjen din herfra, last opp noe bilder i det minste
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av supranaut Vis innlegg
Når jeg leser at 1g vanligvis varer deg en uke tenker jeg at du:
A: kun røyker på fredager
B: røyker de minste tannpirkere

Det er vanskelig å bedømme hasjen din herfra, last opp noe bilder i det minste
Vis hele sitatet...
Røyker maks 0.20g alene så 1g er nok til 5 nattingser iallefall, fint mer om det er prima greier.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bilder hjelper (litt)
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av supranaut Vis innlegg
Når jeg leser at 1g vanligvis varer deg en uke tenker jeg at du:
A: kun røyker på fredager
B: røyker de minste tannpirkere

Det er vanskelig å bedømme hasjen din herfra, last opp noe bilder i det minste
Vis hele sitatet...
Jeg klarer å være stein i en liten uke på en grammer, ved kun kveldsrøyking. Nå røyker jeg av denne kanskje 1g på en kveld.

Ser helt vanlig ut, myk seig, veldig mørk. Ser liksom ekte ut da. (Har røyker i 15 år, dette er første gang jeg har vært borti dette).
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
Ja, er mye kjipe varer om dagen, så man må være litt våken. Men det er heller ikke mangel på ordentlig kvalitet når det kommer til hasjen akkurat nå, så kanskje du må finne noen andre kontakter.
Vis hele sitatet...
Var ikke klar over dette. Hører bare alle si hvor god tjallen har blitt, men dette var som å få tørokk igjen etter 15 år.

Kan se om jeg får postet bolde senere, men den har allerede vært smeltet i lomma i en klipspose nå da.
Anonym bruker
"Overtalt Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye lureri om dagen. Og klossene koster fra 30-90, så det er klart kvaliteten vil variere. Ola nordmann er fornøyd bare det er billig, mykt og lukter godt. Så blir man innrøyka etter en uke, og først da vurderer om pris og kvalitet henger sammen.
Sitter litt I samme båt. Kjøpte meg en tier her om dagen som var akkurat som du beskriver den. Dyrt som F var det med blodpris i tillegg til 500kr for henting og levering.

Var den tung å mekke ut? Min trengte å varmes flere ganger å den var ekstremt tung å gni ut, måtte enda klippe mekket ut av faen, for klumpene var så stein harde.

Tilnærmet ingen funk eller særlig lukt når du fyrer den.

Kan laste opp bilde hvis det er av interesse.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av spongenova Vis innlegg
Sitter litt I samme båt. Kjøpte meg en tier her om dagen som var akkurat som du beskriver den. Dyrt som F var det med blodpris i tillegg til 500kr for henting og levering.

Var den tung å mekke ut? Min trengte å varmes flere ganger å den var ekstremt tung å gni ut, måtte enda klippe mekket ut av faen, for klumpene var så stein harde.

Tilnærmet ingen funk eller særlig lukt når du fyrer den.

Kan laste opp bilde hvis det er av interesse.
Vis hele sitatet...
Last opp bilde så ser vi om det er samme i det minste. Høres veldig likt ut!
Ser ut som noen ga deg det dårligste du kan få. Det er mye sånn dritt ute nå. Bra hasj skal lukte som pot, eller litt sur lukt.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av spongenova Vis innlegg








Vis hele sitatet...

Veldig lik sånn som denne så ut, den så sånn ut før den smeltet i klipsposen når jeg var ute i sola tidligere i dag.



https://imgur.com/a/EJsOh8x
Ha ha Den så litt bedre ut. Synd den smelta i sola.
Sist endret av spongenova; 31. juli 2023 kl. 21:13.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser kanskje bedre ut men den så helt identisk ut som din da jeg fikk den, skulle spurt hva plata het, men jeg går nok ikke der igjen kan du si.

Mekker den ved å rive opp i små biter, legge det sammen med en klype tobakk på litt folie, så tar jeg lighteren under att og fram i 20 sek(uten at det ryker). Da mekket den seg fint ut og man slapp bruke saks(har ikke saks).
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser kanskje bedre ut men den så helt identisk ut som din da jeg fikk den, skulle spurt hva plata het, men jeg går nok ikke der igjen kan du si.

Mekker den ved å rive opp i små biter, legge det sammen med en klype tobakk på litt folie, så tar jeg lighteren under att og fram i 20 sek(uten at det ryker). Da mekket den seg fint ut og man slapp bruke saks(har ikke saks).
Vis hele sitatet...

Om du har tilgang til komfyr og stekepanne er det mye bedre å mekke der enn med lighter. Jeg rasper tobakken igjennom en kjøkkenrist og blander ca 0,4g pr sigarett og gnir dette inn i seg selv på varme 4 (av 9).


Dette røykes for min del gjennom en bong men samme prinsipp uansett. Funker konsekvent mye bedre for meg en bruk av lighter ihvertfall.
Ja. Den ligner veldig på den jeg har. Lurer på det ikke er noe henna møkk ispedd noe gammel tørroc. Så ikke de andre bildene før nå.

Eller at de har pressa ut oljen fra den. Det virket som knallehard gammel planteharpiks uten noen olje, annet enn det klisset som var smurt utpå.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plantemateriale, plantemateriale og mer plantemateriale.
Sitat av spongenova Vis innlegg








Vis hele sitatet...
Smaker/lukter det litt sånn løsemiddelaktig når du tar et dypt og langt trekk?
Isåfall så ser det ut som noe jeg kom over for noen uker siden, helt ok men ikke så sterk. Fin hvis man vil gjøre noe og ikke bare chillen dog.
Anonym bruker
"Forbauset Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klassisk bøff det der.Derfor jeg ikke gidder brunt mer.