Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 990
Googla mye og finner ingen svar. Kan man ta Ritalin ett døgn etter man har tatt amfetamin? Ev hvorfor ikke?

Takk for svar
Ser ikke hvorfor ikke, begge er stimulanter.
Kommer jo litt an på hvor hardt du doserte amfen også tenker jeg.
Trippy.troll
Trådstarter
16 4
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Kommer jo litt an på hvor hardt du doserte amfen også tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Mild dosering. 2 relativt små striper ila dagen.
Men vet Ritalin og amf ikke bør tas sammen. Så da lurte jeg på om det var nok med 1 døgns mellomrom

Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Ser ikke hvorfor ikke, begge er stimulanter.
Vis hele sitatet...
Ja sant, men de bør ikke blandes samme dag. Har prøvd og det resulterte kun i angst og uro
Sist endret av Trippy.troll; 19. juli 2023 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tipper det går greit ja.
Trippy.troll
Trådstarter
16 4
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Ser ikke hvorfor ikke, begge er stimulanter.
Vis hele sitatet...
Ja sant, men de bør ikke blandes samme dag. Har prøvd og det resulterte kun i angst og uro
Sitat av Trippy.troll Vis innlegg
Ja sant, men de bør ikke blandes samme dag. Har prøvd og det resulterte kun i angst og uro
Vis hele sitatet...
Ritalin er vell kjent for å gi litt mere angst og kan få endel mere hjertebank osv av det kontra amfetamin har jeg selv erfart. Om du har sovet mellom du har tatt 2 lisser og du skal ta ritalin er det null problem.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seffølgelig kan en det, det er ikke farligt liksom. Men økt angst og uro kan forekomme hos noen. Men absolut ikke alle. Husk at legene/psykiaterene Skriver jo ut Aduvanz/Elevanse og Ritalin/Methylfenidat som ettermiddagsbooster. Hatt det selv. Er ikke sånn at alle får økt angst og uro fordi dem tar amf og ritalin sammen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har både tatt det sammen og etter amfetamin og så lenge ikke dosene er for store kan det være behaglig, men om dosene blir litt større får man ofte ubehag i kroppen og angst av Metyfendidat. Men det kan man få av alle stimulanter i større doser.
Jeg ser ikke helt hva som krasjer her………