Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1092
Pluggen sendte bilde av 2cb pillene, noen som har kjennskap til disse? Er ny med det rusmiddelet
https://imma.gr/121404x81e06
Sist endret av toast26; 3. august 2023 kl. 22:14.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pillene så clean ut. Vet du hvor mange mg det er per stk? Visst ikke, start med en halv
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja de er good, ser helt like ut som de jeg fikk i fjor. De var helt rene hvert fall
Trådstarter
41 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pillene så clean ut. Vet du hvor mange mg det er per stk? Visst ikke, start med en halv
Vis hele sitatet...
20mg er det de skal være ihvertfall, så tenkte å droppe en hel

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja de er good, ser helt like ut som de jeg fikk i fjor. De var helt rene hvert fall
Vis hele sitatet...
Nice då, hvor mye tok du? Har ikke sutte meg helt inn i 2cb, kan du fortelle litt?
Sist endret av toast26; 3. august 2023 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De ser jo fine ut, for å svare på spørsmålet ditt. Hva de inneholder kan ingen av oss gi deg svaret på.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
20mg er det de skal være ihvertfall, så tenkte å droppe en hel



Nice då, hvor mye tok du? Har ikke sutte meg helt inn i 2cb, kan du fortelle litt?
Vis hele sitatet...
jeg ville egentlig ha X pille, pluggen jugde og fikk en sånn pille som du posta, jeg spiste halve så snorta jeg resten av pilla. Noe som bare er waste haha skjønner ikke hvorfor jeg dytta den i nesa, men det er veldig mild psykedelika. Ta 1 og sett på en film eller noe, er ikke så mye spennende som skjer egentlig. Litt mer farger bare.. fikk sikkert bare effekt av det halve jeg spiste uansett. Shrooms er mer gøy
Anonym bruker
"Nummen Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva mener du "ser bra ut"? Innholdet kan ikke vurderes ut fra et bilde. Send til rusmiddelanalysetjenesten til foreningen Tryggere Ruspolitikk
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
de xanaxene som går da? er det alprazolam?? eller er det oxazepam og fenazepam, som det heter? hørte rykt at der er det som er innholdet på de xanax bretta som kommer ifra galenika..
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å se om piller er gode – noen kan se helt like ut og ha helt forskjellig innhold – det er russisk rulett.
Trådstarter
41 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta 1 og sett på en film eller noe, er ikke så mye spennende som skjer egentlig. Litt mer farger bare..
Vis hele sitatet...
Vil folk merke at du er på noe, elr er det mer en indre effekt?

Og kan eg spørre om du er fra Bergen området?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
de xanaxene som går da? er det alprazolam?? eller er det oxazepam og fenazepam, som det heter? hørte rykt at der er det som er innholdet på de xanax bretta som kommer ifra galenika..
Vis hele sitatet...
Prøvde de fra galenika for ca. 2 måneder siden og de var bra. Dette var i Bergen da, kommer vell an på hvor du bor, hvem du kjøper av osv.
Sist endret av toast26; 4. august 2023 kl. 00:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av toast26 Vis innlegg
Vil folk merke at du er på noe, elr er det mer en indre effekt?

Og kan eg spørre om du er fra Bergen området?
Vis hele sitatet...
Blir mer en indre effekt, tror du skal klare deg fint sosialt på en riktig dose 2Cb, usikker hvordan det er når man tar mer.

Sist jeg var i Bergen var 2008, og det var ferie så nejjj
Trådstarter
41 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sist jeg var i Bergen var 2008, og det var ferie så nejjj
Vis hele sitatet...
Haha okei, du burde ta deg en tur snart, mye god dop her
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg ville egentlig ha X pille, pluggen jugde og fikk en sånn pille som du posta, jeg spiste halve så snorta jeg resten av pilla. Noe som bare er waste haha skjønner ikke hvorfor jeg dytta den i nesa, men det er veldig mild psykedelika. Ta 1 og sett på en film eller noe, er ikke så mye spennende som skjer egentlig. Litt mer farger bare.. fikk sikkert bare effekt av det halve jeg spiste uansett. Shrooms er mer gøy
Vis hele sitatet...
Underdosert, jeg har trippa baller på 2C-B, visuals som LSD men mindre fucked headspace.

2C-B var noe av det morsomste jeg har testa i 30+ mg.