Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 684
Skal på tur til sunny, har vært i behandling og klarer meg dint(alkohol) jeg har lyst på noen drinker eller teste annen rus(for og slippe positiv peth) kan hende jeg dropper hele greia og tar alkohol frie drinker.
Har heller aldri tatt annen rus, men har jo lyst og teste egentlig men spm er da. Hva er mest likt alkohol og hvor mye bør en liten start dose være på.
Så er det sikkert mye dårlig greier der nede også.
Du har vært i behandling og klarer deg fint. Også skal du drikke eller trøkke i deg noen annen rus?
Ikke for å være dust, men er du sikker på at du klarer deg fint da?
Jeg har selv vært i behandling og er helt nazi på å holde meg unna alt som heter rusmidler. Det har vært en vanskelig reise på sine måter det, men nå er det en tanke og fristelse som sjelden dukker opp i det hele tatt. Og hvis den dukker opp så får den lite plass i mine tanker og følelser og blir fort borte.