Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 476
Jeg har en skinnjakke som jeg fikk av et familiemedlem for mange år siden, og har aldri brukt den, og kunne egentlig heller ikke tenke meg å bruke den. Den ser ordentlig bra ut, er stor, tung, og fikk høre at det var ordentlig vare.

Men hvordan kan jeg sjekke hva den er verdt, for har lyst å selge den om den skulle være verdt noen lapper.
Du kan jo begynne med å sjekke lappen inni, hva det står om merke/produsent....

Tviler sterkt på at den er verdt noe særlig, det er ikke et spesielt populært plagg og absolutt alle over 45 har vel ei "ordentlig bra" skinnjakke i skapet som nesten ikke er brukt.
Den er verdt nøyaktig det den riktige kjøperen er villig til å betale.

Jeg ville først sjekket finn og sett hva lignende skinnjakker går for. Koster heller ikke noe å legge ut på finn for en sum du ville blitt veldig fornøyd med, plutselig så får du napp. Kall den gjerne "vintage" eller noe lignende - det er stort sett det folk søker på.