Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 853
Jeg lurer på om noen har noen forslag til suround anlegg til ps3 og til tuner?
Jeg tenker en pakkeløsning til sann max 3000,-
Nokken forslag som funker?
Sitat av iGnome Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det e jo pc høytalera!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Det e jo pc høytalera!
Vis hele sitatet...
Det er også det eneste lydsystemet de hjerneskadede ungene her inne klarer å anbefale fordi det gir massivt bra lyd når man gjør HEADSHOTS i CS.

Beklageligvis er det ikke mye annet du får i den prisklassen heller dog, iallefall ikke dersom du skal ha noe nytt og mer en bare forsterker.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Beklageligvis er det ikke mye annet du får i den prisklassen heller dog, iallefall ikke dersom du skal ha noe nytt og mer en bare forsterker.
Vis hele sitatet...
Nettop..! hadde han ikke sagt at det skulle koste mindre en 3k så hadde jeg ikke anbefalt det, men nå har det seg sånn at han sa det..
ok 4k da
er redd for at de fleste anlegg ligger på litt mer, er ingen ekspert på slike ting hjalp en kompiss med å sette opp anlegg og han brukte vel 25k eller noe.. husker at jeg skulle kjøpe meg anlegg selv vurderte http://www.surround.no/product/55230...5.1-pakke.html men ble aldri noe av da min nåværende bosituation ikke godtar dette..