Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 1799
Jeg endte da opp meg å kjøpe spillene: Battlefield Bad company 2 - Dragon age origins og Darksiders til pcen min HAr ikke kjøpt de enda men snart.

Alt i samla pris ble 750,-. Ikke så verst det da.

Men fram til poenget med tråden.
Må jo ha gaming mus hvis jeg skal game så er det noen som vet om en bra mus til 300`? Jeg trenger jo ikke noe sånn superbra greier, bare det funker fint og ser kult ut
Sitat av sali Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Signerer denne. Magisk mus til en utrolig god pris!
Takk! Da blir det den
Sitat av SoftgunJam Vis innlegg
Takk! Da blir det den
Vis hele sitatet...
Du burde vell se litt på andre også....


Jeg bruker G500
Orker egentlig ikke bruke så mye tid på å finne mus

Denne så bra ut og begge to sa at den var bra

Så fin ut den og da men. Den koster jo litt mer ..
Sitat av sali Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Anbefaler denne, har hatt den i 5 år, men den streiket for 1-2 måneder siden, men Pappa lodda sammen 2 kabler, og da fungerer den igjen. Det som skjedde med meg var vel at data musen bare lå løst nedi sekken, så sikker der det har skjedd. Men konge mus!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
har min tredje Creative Fatal1ty mus nå, kunne aldri tenkt meg og bruke noe annet! Anbefales hvis hånda di liker den!
http://bit.ly/bm3Dzd en knapp til ringefingeren og tommelen, 3 forkjellige cpi med optill 2400 HD-Laser cpi

feil link!! http://ii.alatest.com/product/600x40...00000422-0.jpg jævla 5min endre ting..
Kan anbefale intelli 3.0 musa... Hatt 3 stk nå fordelt på 7 år-. Smak og behag
Etter min mening hadde jeg gått for en Razer mus, bruker selv Razer Mionix (NAOS5000), og er svært fornøyd. Tror den er rundt 600kr.

http://www.gamereactor.no/gadgets/11...nix+Naos+5000/
Google den for flere bilder eller tester.

Og den Logitech musa ser ikke fin ut. x)
Gå for MX518 du Enkelt og greit
Gjør deg selv en tjeneste, invister i en god gaming mus. Razer har sinnsykt mange gode bla Mamba, Naga(!!!!), Copperhead og Salmosa.
De kan kanskje være litt i dyreste laget men det er klart verdt det!
R.A.T 7, beste musa jeg har prøvd noensinne! Jeg bruker selv mx518 og den kan også annbefalse varmt. Har hatt den i 4 år.
MIONIX NAOS 5000, koster litt, men er utrolig mye bedre grep enn MX518, har 2-3 MX518, men slår ikke naos.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Gå for all del for MX518. Av egen erfaring er ikke Razer musene noe særlig når det kommer til kvalitet. Alle mine kompiser som har hatt en sånn (uten at jeg husker hvilken) har hatt problemer med at knappene slutter å fungere og at det må lodding til for å fikse det. Nå skal ikke jeg si at de fortsatt er av samme kvalitet, men jeg kommer aldri til å kjøpe meg en Razer.

Edit: Vil også legge til at MX518 er en fantastisk god mus som jeg bare har hatt gode erfaringer med.
Sist endret av kosepaa; 28. november 2010 kl. 15:01.
Selv har jeg Cooler Master Storm Sentiel og den er fantastisk. Utrolig bra driver program til den og veldig nøyaktig instilling på DPI.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494335
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Selv har jeg Cooler Master Storm Sentiel og den er fantastisk. Utrolig bra driver program til den og veldig nøyaktig instilling på DPI.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494335
Vis hele sitatet...
Akkurat den jeg har vurdert som ny mus. Har lest en del tester om den der anmelderen mener den skal være noe av det bedre man finner.
Litt oftopic, men til MMO, så finnes det ingen bedre enn Razer Naga
razer naga ftw
Sitat av prick Vis innlegg
Kan anbefale intelli 3.0 musa... Hatt 3 stk nå fordelt på 7 år-. Smak og behag
Vis hele sitatet...
Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 - har 2 stk liggende. Sånn i tilfelle.

.. bruker for øvrig Steelseries Xai nå på en 9HD pad, og er rimelig fornøyd - men da er du litt over budsjettert pris.
Rader mamba er det beste jeg har prøvd, sykt smooth med 5600 dpi ;-)

Den har også den råeste utforminga estetisk sett.
Sitat av sali Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Best ever!
Sier bare Razer jeg!

Slenger med noen ekstra ord:

- Razer Naga: kjøp denne hvis du trenger mange knapper, veldig fin og digg mus.
- Razer Deathadder RESPAWN: denne er som en drømm <3 Har denne selv, veldig fornøyd! veldig behagelig, reagerer fort, fint design også har den en veldig genial kabel... som ikke floker seg så lett : )
- Microsoft InteliMouse 3.0: er vel den musa du får mest for pengene (ifølge meg) det er en grunn til at den ennå selger godt... noe som den har gjort i maaaange år. Hadde denne før jeg gikk over til Razer, byttet pga att den ble sliten etter noen år
- Razer Mamba = drømmemusa etter min smak... ennå ingen egenerfaring, men den ser digg ut + har god omtale
Sist endret av GreenRay; 29. november 2010 kl. 23:47.
Gikk fra mx18 til denne her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446400
Never going back!
Logitech Mx518 eller Logi G9 er å anbefale. Helt supre.
jeg er som noen andre her fan av mx518. solid, pålitelig, mange knapper, god å holde i og grei pris.
har tidligere har razer copperhead, jævligste dritt musen noensinne, kunne gitt noen grunner, men hadde ikke klart å styre meg og hadde skrevet 5 sider. så holder meg unna razer.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Sier bare Razer jeg!

- Razer Deathadder RESPAWN: denne er som en drømm <3 Har denne selv, veldig fornøyd! veldig behagelig, reagerer fort, fint design også har den en veldig genial kabel... som ikke floker seg så lett : )
Vis hele sitatet...
Hadde kjøpt respawn selv (kommer til å kjøpe). Genialt at de har laget lefthand edit. nå også (høyrehendt selv, men at de velger å lage en egen til venstrehendte viser bare hvor dedikerte razer er, og at de regner denne musa som verdt å satse litt ekstra på). Har førsteutgaven nå, og er beste datamusa jeg har hatt noen gang! Synes det er rart at noen mener razer har dårlig byggkvalitet, for min har blitt brukt mye, og tålt veldig mye juling..!

Edit: det at de fortsatt kontinuerlig oppdaterer drivere selv til eldre produkter, er heller ikke noe minus
Sist endret av Mathias666; 1. desember 2010 kl. 10:21.
Legger til at Razer Mamba er lagd for både venstre og høyrehendt. Musa er symmetrisk og alle knappene kan programmeres.

Jeg kan av erfaring si at om du har store hender må du bruke musa på stoffunderlag, ellers vil musa sette seg fast i håndflata om du ikke får beveget hånda på alu underlag.
Sist endret av TylerDurden; 1. desember 2010 kl. 10:31.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Litt oftopic, men til MMO, så finnes det ingen bedre enn Razer Naga
Vis hele sitatet...
den musa er på ønskelista min... kan endelig slutte med clicking på spells

jeg har nå http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498506 som er helt grei.
knappene ligger fint på plass. Lette å trykke på å behagelig scroll.
Sist endret av Alden; 1. desember 2010 kl. 12:07.