Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 728
Ser ikke dette ut som et veldig bra tilbud?

https://www.abbo.no/abbo/default.asp...sentID=M278YMS

Klarer noen å finne noe bedre? Den skal ikke brukes til gaming, men til videoredigering og surfing og sånn.
Jeg vil ikke si det er et veldig BRa tilbud.. Den har 2GB ram. Kunne vel trengt mer til videoredigering?
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Joda. Jeg tenkte mest på i3 370M-prosessoren og stor harddisk. Lenovo er jo også kvalitet.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
For min del stusset jeg på den tilsynelatende lave oppløsningen på 1366*768, på en 15,6" som skal brukes til videoredigering.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Av erfaring funker den oppløsninga til videoredigering, har redigert på mindre skjermer. Blir såklart litt mer knotete, men at den er så praktisk å ha med veier opp for det spør du meg. Man kan jo også ha en større skjerm stående på kontor/hjemme som man kobler til ved nød og. Er dog enig i at rammen blir litt for tynn for redigering, hvis du har tunge råfiler blir det nok rendring i utgangspunktet, å få ventetida redusert er alltid kjekt.

Mulig man kan oppgradere rammen på den dog. Kjenner ikke Lenovo så godt.
Om det er 2GB DDR3, funker det jo fjell..
Med vanlig 2GB DDR2, vil du nok få oppleve at ting tar TID..

Er flere oppgaver i for eks. Photoshop jeg ikke får gjort, av feilmeldingen "Not enough ram"..