Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 577
Bruker QC35-ii selv, har ikke brukt noe annet. Store hodetelefoner til musikk dette (ikke pluggene).

Såvidt eg forstår er det ikke noe forskjell på 35ii og 45, men eg så en video på youtube der han hevder at den aller nyeste modellen som visstnok bare heter QuietComfort er betraktelig bedre enn 35 og 45 når det gjelder det lydtekniske.

Noen som kan bekrefte dette ?
Sist endret av Hoppeliten; 19. februar 2024 kl. 09:24.
Har ikke brukt Bose på lang tid. Hadde vel siste modellen før de gikk over til wireless. Men, jeg synes lyden var ganske så jalla mtp at den ikke var noe bra på å håndtere bass.
Sony mx4(5 har vel kommet også) og Sony Xtra bass er å anbefale.

Men, min erfaring er at de første Sony jeg hadde var bedre enn de siste.
Hvis du lurer veldig så ville jeg dratt innom en sjappe og testa de selv. Enhver tilbyder med respekt for seg selv vil la deg prøve de i butikken før du kjøper
jeg liker 45 bedre, men det har en absolutt dealbreaker for meg, og det er at det ikke er mulig å justere ANC f.eks når en er ute å går så det er for meg i praksis ubrukelig utenfor kontoret.
Bose har et lydbilde som du enten liker eller ikke liker. Hvis du har vært fornøyd med tidligere modeller så vil du være fornøyd med nye modeller. Jeg kan ikke fordra den overdrevne bassen i andre headphones. Each to their own.

En fordel med QC45 over QC35 er at de kommer med USB-C så du kan kvitte deg med MicroUSB til lading. Det er noe herk med MicroUSB når alt annet er USB-C, spesielt siden USB-C til MicroUSB-kabler av kvalitet er som unobtainium å regne.

Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
jeg liker 45 bedre, men det har en absolutt dealbreaker for meg, og det er at det ikke er mulig å justere ANC f.eks når en er ute å går så det er for meg i praksis ubrukelig utenfor kontoret.
Vis hele sitatet...
Med mindre noe har endret seg på nyere modeller, jeg bruker enda QC35, så du kan styre det i Bose Connect-appen.
Sist endret av Deezire; 20. februar 2024 kl. 08:41.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Bose har et lydbilde som du enten liker eller ikke liker. Hvis du har vært fornøyd med tidligere modeller så vil du være fornøyd med nye modeller. Jeg kan ikke fordra den overdrevne bassen i andre headphones. Each to their own.

En fordel med QC45 over QC35 er at de kommer med USB-C så du kan kvitte deg med MicroUSB til lading. Det er noe herk med MicroUSB når alt annet er USB-C, spesielt siden USB-C til MicroUSB-kabler av kvalitet er som unobtainium å regne.



Med mindre noe har endret seg på nyere modeller, jeg bruker enda QC35, så du kan styre det i Bose Connect-appen.
Vis hele sitatet...
det har endra seg dessverre. visstnok var dette ikke en funksjon på 35ii i starten heller, men kom som en oppdatering senere.

på qc35ii (og den gamle, bedre appen) er løsningen å kunne sette anc til lav/høy/av eller hva det er, så den ikke plukker opp vind gjennom anc mikrofonene. håper fortsatt det kommer til 45, men det skal ha tatt årevis sist også.