Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 574
Hei!

Skal kjøpe meg et nytt skjermkort nå. Jeg lurer på hva dere ambefaler. har et MSI P35 hovedkort og tenkte meg og betale ca 2000 skal bruke det til gaming
ATI Radeon HD 6870 mener jeg bestemt er det skjermkortet i den prisklassen som gir mest ytelse for pengene. Sjekk test på hardware.no.
Er helt enig med httpwhat!
Gå for et 6870
er det korte bra nok til de nyeste spillene eller bør jeg gå opp i pris og finne meg noe bedre?
Sitat av jolla12345 Vis innlegg
er det korte bra nok til de nyeste spillene eller bør jeg gå opp i pris og finne meg noe bedre?
Vis hele sitatet...
Nei for all del! Som httpwhat sier: Det er det skjermkortet som gir mest ytelse i den prisklassen
Du kan alltids betale 4-5K for et skjermkort men det er ikke vits da 6870 tar alt

Sikler selv på et 5970
Sist endret av Ruudi; 1. desember 2010 kl. 17:25.
ok takk for kjappe svar regner med jeg går for det
Sitat av jolla12345 Vis innlegg
er det korte bra nok til de nyeste spillene eller bør jeg gå opp i pris og finne meg noe bedre?
Vis hele sitatet...
Resten av riggen din er jo gammel teknologi, så det er godt mulig at du burde gjøre andre oppgraderinger også.

Men sjekk testen jeg linket til da vel, så ser du hvordan kortet yter i spill! Kort og godt er det intet spill som ikke vil kjøres glatt av dette kortet.
Men hovedkortet mitt støtter skjermkortet eller?
Sitat av jolla12345 Vis innlegg
Men hovedkortet mitt støtter skjermkortet eller?
Vis hele sitatet...
MSI P35

1 PCI Express x16
Vis hele sitatet...
Så ja. Du kan ha hvilket som helst skjermkort som bruker PCI Express x16 (noe alle nyere kort gjør). Men du får passe på at kortet får plass i kabinettet, da størrelsen på disse varierer mye.