Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1179
problemet mitt er at jeg har begrenset nett hjemme(mobilt bredbånd) men jeg vil gjerne laste ned filmer, musikk osv. med Utorrent. så hvorfor ikke på skolen. men det er jo ikke sånt man burde drive med på skolen, så utorrent er sperret. jeeg er ikke akkurat "data-typen" så jeg skjønner omtrent ingenting når jeg prøver å lese meg fram gjennom google. altså jeg ønsker en slags enkel "step-by-step" greie som kan hjelpe meg å få endra proxy eller whatnot. og jeg gidder ikke smartasses som kommer med: "skaff deg nett hjemme" og den slags.

takk for all hjelp!
tror yourfreedom skal funke har blitt oppfordret til det sjøl men har ikke prøvd
licenced penis
pizzadelivery's Avatar
Trådstarter
38 5
joda. men det hjelper ikke når jeg fortsatt skjønner like mye. eh.. men takk for hjelpen anyways.
Det kommer til å gå svært tregt, men prøv hotspot shield.
Så lenge du bare skal laste ned er dette løsningen: http://torrific.com (evt bare lag deg en ny bruker om du bruker opp trafikken)
En god kar på forumet lagde en en step by step guide for hvordan du kan bruke yourfreedom/SocksCap.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=105575

Guiden er dog 2 år gammel, (Fungerer fortsatt) jeg snakka med excubated for ei stund siden og han sa at han skulle lage en ny tråd

Send han en pm og spør om han vil være så snill å lage en ny Kanskje er vi heldige?
Sist endret av maxphone; 29. november 2010 kl. 21:09.
Hvis du skulle få dette til begrens ned og opp hastigheten, hvis IT folkene overvåker nettverkstrafikken finner de fort ut om noen laster ned noe de ikke burde

Glemte det en dag jeg kom på skolen, plugga kabel i veggen og voila så lastet eg ned på 9-10mB/s .
Heldigvis så har ikke hordaland komune satt inn noen hastighets sperrer