Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 934
Heisann!

Mitt nåværende tastatur er ødelagt etter ett par tap i WoW arena.
Har noen tips til hvilket tastatur jeg kan kjøpe? Har ikke tid til å bestille, så må være en butikkvare. Grensen er på 1200kr

Takker for svar!
Siden du er så glad i tastaturet ditt, så vil jeg foreslå DETTE til 99,- på Clas Ohslon...

Have fun!
"butikkvare". Ja... hvilke butikker finnes i området der du bor? Eller, kanskje enklere å spørre; hvor bor du?
Selv kjøpte jeg dette på gamestop: http://steelseries.com/products/keyb...eelseries-6gv2 Kostet et sted mellom 500,- og 1000,-
Kan anbefale dette på det sterkeste Beste tastaturet jeg har hatt.
Tror de har det på de fleste spaceworld eller tekknikkmagasinet

Sitat av moret Vis innlegg
"butikkvare". Ja... hvilke butikker finnes i området der du bor? Eller, kanskje enklere å spørre; hvor bor du?
Selv kjøpte jeg dette på gamestop: http://steelseries.com/products/keyb...eelseries-6gv2 Kostet et sted mellom 500,- og 1000,-
Vis hele sitatet...
Det tastaturer er ganske så mye det samme som det jeg sendte. men syntes de blåe tastene popper/klikker mere, derfor jeg liker det jeg sendte. Men anbefaler det der også
Sist endret av Broder Safari; 18. oktober 2013 kl. 12:35.
Trådstarter
Sitat av juzz Vis innlegg
Siden du er så glad i tastaturet ditt, så vil jeg foreslå DETTE til 99,- på Clas Ohslon...

Have fun!
Vis hele sitatet...
Har hatt dette tastaturet nå i 1.5 år, og det kostet 100kr, så spar deg

Moret: Har vel det meste rundt meg. Elkjøp, Lefdal, Siba, Spaceworld

Edit: Er det virkelig stor forskjell på tastatur til 1200kr og 200kr? Er jo bare mer lys og ser mer fancy ut (?)
Sist endret av Eralis; 18. oktober 2013 kl. 12:46.
Men Eralis du burde skaffe deg et mekanisk tastatur. det føles så mye bedre å skrive på
Corsair Vengeance K70 er jo et ganske stort og robust mekanisk tastatur som burde tåle en del nerd rage før det kneler. Sjekk det ut.
Sitat av Eralis Vis innlegg
Edit: Er det virkelig stor forskjell på tastatur til 1200kr og 200kr? Er jo bare mer lys og ser mer fancy ut (?)
Vis hele sitatet...
Mitt tastatur har mekaniske taster i tillegg til en byggekvalitet som en tanks. Jeg kunne sikkert slått ihjel en elg med dette før det tok kvelden. Det ser jo heller ikke spesielt fancy ut og det er minimalt med lys, her er det byggekvalitet som gjelder.
Sist endret av moret; 18. oktober 2013 kl. 13:44.
Sitat av Broder Safari Vis innlegg
Men Eralis du burde skaffe deg et mekanisk tastatur. det føles så mye bedre å skrive på
Vis hele sitatet...
Smak og behag. Selv liker jeg ikke mekaniske tastatur.. Flame meg de som måtte ønske det, men det er min mening.
Trådstarter
Det ble et Roccat Arvo på meg Var enten det, eller noe fancy smancy til 1500kr. Kostet hele 599,90,-