Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 686
tenker på å crossfire to XFX Radeon HD 7870 2GB GDDR5 sammen, men vet ikke om det er mulig så kan noen si om det er mulig, og om det er bra/smart å gjøre.
Det er mulig! Vet at mange gjør det, og crossfire gir veldig bra resultater. 7870 er ikke så fryktelig dyre heller, go for it

Fant mye på google, anbefaler deg å se litt der
Tusen takk, vet ikke mye om pc-er og skal kjøre bf4 så bra som mulig, men trenger jeg mer en 8gig ram for det eller er det bedre med 16? jeg har også bare en 500w power så burde jeg gå opp til 1000w eller rundt 700W?
Sist endret av Magnus.Siv; 16. oktober 2013 kl. 18:23.
500w blir kanskje litt lite. 750w skal være ok. 8GB funker
Sitat av fatfro Vis innlegg
500w blir kanskje litt lite. 750w skal være ok. 8GB funker
Vis hele sitatet...
500W skal nok holde(hvis han har en kvalitets PSU), men hvis han har råd skader det ikke å kjøpe mer.
Sist endret av iColdman; 16. oktober 2013 kl. 18:28.
Sitat av iColdman Vis innlegg
500W skal nok holde(hvis han har en kvalitets PSU), men hvis han har råd skader det ikke å kjøpe mer.
Vis hele sitatet...
Kommer jo litt an på hva annet han har som drar strøm Kan ikke skade uansett
Sist endret av RabbitPen; 16. oktober 2013 kl. 18:28.
Obs: Husk at hovedkortet ditt må støtte det!
Cooler Master GX Lite 500W PSU
ATX 12V V2.3, Standard, 1x 4+4 CPU, 1x Floppy, 2x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 2x Molex. det e power sup...-en min og alt som e med den, men tenka på å kjøp en med 700-750w bare får å vær på den sikre siden så ka anbefal du/dokker at æ skal kjøp, men hvis den e bra nok bare si ifra.