Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2085
Er fan av konas S7, vi har en liten tass og S7'ern har ett meget kjapt og godt kamera.
Er kameraet til OnePlus6 like kjapp som S8 ? Har lite peiling på kamerateknologi så når jeg trykker på ta bildet på S7 så er bildet tatt med en gang og lagret på mobilen. Når jeg gjør det på min egen telefon tar det gjerne ett sekund, og på ett sekund så kan en liten tass med turbo komme seg langt avgårde
OnePlus 6 er ikke ute enda.

Når det kommer til OP 5t har den noe dårligere kamera, men til gjengjeld får du en betydelig raskere telefon.
Trådstarter
Nei OP6 er nok ute til sommern, er i den tiden jeg har tenkt og kjøpe inn mobilen min.
Hardware på mobilene er at de fungere nok i noen år før de må oppgraderes igjen. Men Ettersom at jeg har testet S7, så er den ennå meget kjapp. Regner med at S8 er hakk i hæl så da er ikke det noe problem for meg, begge mobilene vil være en gigantisk! oppgradering ifra UMIDIGI mobilen min.
Jeg bare føler at og bruke 10 000 kr på en mobil begynner og bli overkill.
Har hatt Honor 6 og 7, gode mobiler men ikke de beste kameraene og etter 1.5 år slutter Huawei og oppdatere mobilene sine.
Jeg vil tippe at OP6 vil ha et bedre kamera enn S8. Tipper at OP6 vil ha et kamera som vil være med i slosskampen mot Samsungs S9 serie.
Ville her gått for OP6 når den kommer. Jeg har selv allerede bestemt meg for denne telefonen, vel merket at jeg ikke handler mobil pga kamera.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Huawei er en bra telefon, som har et bra kamera. Min kone har P10. Men igjen så har også Huawei en del bloatware.
Trådstarter
Blir en elkjøp / power besøk på dette. OP6 må testes, og muligens anskaffes om den er slik jeg håper.
P20 begynner og bli veldig dyrt.
Skal vi trekke inn flere telefoner kan det jo hende fantastiske LG V30 faller i pris innen sommeren:

https://www.prisjakt.no/redirect.php...1333&gatrack=0

Huawei må du ikke finne på å kjøpe:
https://www.google.no/amp/s/www.thev...ce-chief-fears

Hvis kamera er veldig viktig før deg vil jeg forslå at du sjekker med DXOmark før du kjøper. Ikke perfekt system, men det er ganske nøyaktig på kamerakvalitet.
Sitat av Berre_ein_fyr Vis innlegg
Huawei må du ikke finne på å kjøpe:
https://www.google.no/amp/s/www.thev...ce-chief-fears
Vis hele sitatet...
Nå er jo dette en amerikansk artikkel, og de er jo redde for alle. Hvilken garanti har vi for at amerikanerene spionerer på oss??
Hvilken kontroll har vi på hva Google og andre amerikanske selskap stjeler av våre data??
Mye av våre mobile nettverk er bygget på produkter fra Huawei. Huawei har kommet seg betraktelig på mobilfronten de siste årene. Jeg ser ingen grunn til å ikke velge ett kinesisk merke. USA er bare redde for egne salgstall.
Sist endret av toufoto; 6. april 2018 kl. 00:25.