Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2257
Hei. Sitter og sniffer på bukta for første gang på en stund og skal laste ned noe. Derfor har jeg også tenkt og få tak i en VPN, betalt selvsagt. Hvilket er den beste som ikke gir deg treg nedlasting osv.?
Jeg bruker StrongVPN og er veldig fornøyd med disse. Super support der også. Jeg skrev i chatten til dem, og de svarte i løpet av minuttet.
Vurdert en billig shared seedbox istedefor VPN? Da får du anonymiteten du er ute etter, og du slipper å tenke på ratio hvis du skal laste ned fra private trackere..
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg bruker StrongVPN og er veldig fornøyd med disse. Super support der også. Jeg skrev i chatten til dem, og de svarte i løpet av minuttet.
Vis hele sitatet...
Ser bra ut, hvilken pakke burde jeg egentlig velge da siden det er så mange?
Anbefaler put.io 50gb pakken. Ingenting slår den.
Bruker selv Astrill VPN. Meget godt fornøyd med den.
Sitat av grims Vis innlegg
Ser bra ut, hvilken pakke burde jeg egentlig velge da siden det er så mange?
Vis hele sitatet...
Det husker jeg faktisk ikke. Må svare på det litt senere når jeg sitter ved maskinen.
StrongVPN er bra, men ikke glem at de faktisk logger alt, og ikke nøler med å utlevere informasjon hvis noen kommer med klager.
Vil anbefale deg å ta en titt på denne listen: http://torrentfreak.com/vpn-services...dition-130302/
Anbefaler Put.IO på det sterkeste, det er en seedbox. Det er på en måte din egen lille nettverks server, den koster ikke særlig mye, og du trenger bare 50GB.

Du kan feks laste ned filmer, også se den direkte i nettleseren, de filmene som folk har lastet ned i fra før av tar ca 2 sekunder å laste ned. Om du vil så kan du laste ned filene du vil ha i fra seedboxen til pcen din. Du får mer anonymitet, og det er mye raskere å laste ned spill og filmer.

Har ikke greid med uten Put.io etter jeg bynte å bruke den, det er sykt digg når man feks har laget seg mat, også har man lyst å se en film eller en serie, også har man ikke "forhandslastet ned", da kan du bare vente ca 10 sek max, og du har det du vil ha.

Du kan ha en prøve periode først, anbefaler på det sterkeste å prøve den ut.


Hvis du har god internett hastighet, så tar det ganske kort tid å laste ned filene du vil ha i fra seedboxen til pcen. Jeg downloader ca et 10gb spill på 30 minutter, og da har jeg et "broken internet", så om du har et fult stabilt nettverk som har god hastighet, så tipper jeg det tar 10-15 minutter.
Sist endret av Furyon; 27. september 2013 kl. 22:55.
anonine

39,- mnd
Enkelt å bruke når man først har fått satt opp
Stabilt også
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Bruker feralhosting for 10£ i måneden får jeg VPN og seedbox. Har bare opplevd nedetid en gang i løpet av 2 år, og det var under oppgradering av serveren jeg var på. Får også SSH tilgang til server så du kan bruke den til IRC og hoste websider og slikt på den.
ipredator lagrer ingen trafikk. anbefaler dem.
Privateinternetacess koster bare ca 250 kr i året og slaø visstnok gi veldig gode hadtigheter.
Selv bruker jeg torrentleech sin torrentproxy, fungerer strålende på 40\20 og viser meg i nederlands sist jeg sjekket.

En hel VPN suite for torrent er jo latterlig overkill.
Jeg tok i bruk proxy.sh her om dagen, har null problem med å makse 100Mbit nettlinjen min, helt greit det til $5 i mnd
Takk for alle svar. Sitter her og ser på hidemyass VPN og lurer på om noen har erfaring med det? Ellers kjøpte jeg akuratt proxy.sh for 72 timer (bare 10kr) for og teste men fant ut at den pakken kun hadde USA og Ukraina... Strong VPN ser bra ut men til ulovlig nedlasting er det vist nok ikke så bra pga. de utgir info... Så usikker, er så mye og velge mellom...
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Selv bruker jeg torrentleech sin torrentproxy, fungerer strålende på 40\20 og viser meg i nederlands sist jeg sjekket.

En hel VPN suite for torrent er jo latterlig overkill.
Vis hele sitatet...
Må faktisk rette meg selv, jeg bruker btguard og ikke torrentleech.

https://btguard.com/join?service=socks
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Må faktisk rette meg selv, jeg bruker btguard og ikke torrentleech.

https://btguard.com/join?service=socks
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør du det med betaling?
Noe problematisk med å gjøre det med Paypal eller anbefales det bitcoin?
Jeg bruker Astrill,har bra og raske servere logger ikke.
Betaler 415,- hvert år.

StrongVPN er bra, men ikke glem at de faktisk logger alt, og ikke nøler med å utlevere informasjon hvis noen kommer med klager.
Vis hele sitatet...
Hvor har du denne info fra?
Her er Logkeeping Policy for StrongVPN.
During our normal course of duties, we do not monitor, record or store logs for any single customers VPN activity. We do not store web traffic data, including websites visited, files downloaded, etc.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør du det med betaling?
Noe problematisk med å gjøre det med Paypal eller anbefales det bitcoin?
Vis hele sitatet...
Betaling er ikke nødvendig og gjøre anonym,der er helt greit at VPN-tjenesten har info om deg som kunde.
Det som er viktig er at dem ikke logger dine aktiviteter når du bruker tjenesten.
TF har en god artikkel angående anonymiteten du får hos ulike VPN tilbydere.
http://torrentfreak.com/vpn-services...dition-130302/