Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1973
Hei, har blitt IP banned på en San andreas Multiplayer (samp) server. Jeg vil gjerne komme inn igjen.
Jeg har prøvd ipconfig/release og restarte ruteren ved å klikke på den lille knappen bak men det funker ikke.

Ting som kanskje er kjekt å vite:
- Jeg bruker strøm nett ( type sånn her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=387710 )
- Fiber
- Apple router ( Nettverkskabelen går til routeren )
- Stasjonær pc

Har hørt at det går an å bruke noe sånn VPN greir men skjønner ikke helt

Takker for svar
Om du ikke klarer å følge reglene på serveren, hvorfor komme tilbake?

Uansett, har du prøvd å skru av ruter OG modem en liten stund? IP'n min pleier å skifte når jeg gjør dette.
Når han har fiber, er det sannsynligvis statisk IP
Om det ikke er det, er han heldig, men da er sannsynligvis leasetiden lang også, så da får han ikke ny IP med det samme.
Bare google "free vpn", evt. invister i en god vpn. Vpn er helt idiotsikkert, så du fker ikke opp ellno
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Last ned spotflux, skru på vpn i programmet, den kobler deg gjennom en annen IP. Er også enig i det Zarlach sa.
Altibox? Isåfall har du statisk IP. Er det Canal Digital og du ikke får ny IP kan du koble ut modemet over natten.
Hidemyass har grei og enkel VPN, med mindre du er for fattig for 60-ish kroner i månden.
Last ned dette programmet så kan du logge deg på gratis VPN fra hvor du vil i verden.

http://www.softether.org/
google spotflux og last det ned, genialt og enkelt program =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ta eventuelt kontakt med internettleverandøren og be dem skifte IP adresse. Dette måtte jeg gjøre da nettverket ble konstant DdoS-ed.
Bytt mac addresse på routeren og restart den. Da burde ISP gi deg en ny IP. Det er veldig få ISPer som ikke bruker leases på IP addresser. Med mindre du har en bedriftspakke eller noe slikt. Du kan evt resette modemet også om den har muligheten til dette. Det vil være en liten knapp du må holde inn i ca 5-10 sec.
Sist endret av khani; 3. oktober 2013 kl. 01:55.
Ring internett levrandøren din og si du blir ddosed så du trenger ny IP, funka hos meg