Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 728
Hallo! jeg lurer på om noen vill hjelpe meg med og få igjen passordet mitt på min psn brukern? Sjønner hvis dere er litt skeptiske eller syns dette høres rart ut, men jeg trenger virkelig hjelp. Grunnen til at jeg ikke får til og recovere passordet er fordi jeg ikke var så nøye med føtseldato når jeg laget brukeren...

Jeg sendte mail til support, men de ville ikke hjelpe meg når jeg ikke hadde fødselsdato, noe som jeg sjønner godt.

Takker på forhånd-
Sendte selv mail til support en gang i tiden og fikk faktisk nok informasjon til å kunne logge meg på. Hadde akkurat som deg drete meg ut på fødselsdato. Prøv å send dem en mail hvor du overbeviser dem om at det faktisk er din brukerkonto. All info som eventuelt måtte ligge på psn brukeren er relevant. Ting du har lastet ned fra psn, trophies, venner, mail-konto, kredittkortnummer som er knyttet til psn? osv.. Det fungerte ihvertfall for meg.

Autopålogging er kos, men når man først må logge på manuelt og man har glemt passord, da suger det.
Sist endret av Marr; 10. oktober 2013 kl. 22:38.