Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1123
Heihei lurer på om det fins en måte og lage en elektronisk kvittering på et enkelt vis? Det gjelder foressten Laptop, som ble stjålet fra min leilighet som jeg har rota vekk kvitteringa på..
Men en takstmann(fra forsikringsselskapet) ville ha kvitteringa på dette og div annet elektronik som ble stjålet.

Eller om det er mulig om du har ein annen random, Om kan gjøre den om til nesten det du vil?
Det tror jeg blir veldig vanskelig, med mindre du kjenner en som jobber i butikken du kjøpte den i, eller i samme kjede.

For er ganske mye jobb og lage sånne, men langt ifra umulig, men tar tid, og trenger endel kunnskap om det.

Alt må jo stå riktig pluss samme type papir og alt...

Men butikken du kjøpte den i har ikke en kopi av kvitteringa de da.? Hender noen butikker har det vet jeg,,
Sitat av spittfire88 Vis innlegg
Det tror jeg blir veldig vanskelig, med mindre du kjenner en som jobber i butikken du kjøpte den i, eller i samme kjede.

For er ganske mye jobb og lage sånne, men langt ifra umulig, men tar tid, og trenger endel kunnskap om det.

Alt må jo stå riktig pluss samme type papir og alt...

Men butikken du kjøpte den i har ikke en kopi av kvitteringa de da.? Hender noen butikker har det vet jeg,,
Vis hele sitatet...
What? Komplett sender feks pdf kvitteringer, altså er svaret ditt meningsløst. Bare å redigere de.
Har du betalt tingene med bankortet ditt så har du kvittering der ! så som regel er det ikke noe problem
Hvis du handlet i en "vanlig" butikk, aka ikke nettbutikk så spør vel de om de skal sette den på noe navn? Bare gå dit å si navnet ditt så får vel de det ut ganske kjapt.

Forutsetter at du da oppga navnet ditt.