Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2108
Hei!
På nyttårsaften 2012/2013 røyket jeg endel hasj, jeg er ingen stor røyker, kanskje røyka totalt 2-3g over året 2012. rundt 10-11 dager etter nyttårsaften dro jeg til en kompis og skulle gi tilbake noe jeg hadde lånt av han(ikke narko-relatert) og tilfeldigvis var det razzia akkuratt da hos kompisen min. det endte med at jeg måtte bli med ned på stasjonen for å ta en urin test, den viste positivt, litt svak, men positiv.
Jeg var 19 på dette tidspunktet og fikk en bot på 3k for besittelse av 1g hasj. De spurte om jeg hadde førerkort, noe jeg hadde, da fraråda de meg mot å røyke igjen, for om jeg ble tatt en gang til mister jeg førerkortet. De sa også at jeg kunne bli innkalt til uregelmessige urin tester det neste året(altså ut 2013). Jeg har ikke røyka etter dette.

Så det jeg lurer på er da om det er mest propaganda det med at jeg kan bli tilfeldig innkalt til urin test eller om det også skjer ved så små mengder? Det har nå gått 5 månder siden dette hendte og jeg har ikke hørt noe som helst fra noen ang. dette.
noen som har vært borti lignende situasjon som vil fortelle om de ble innkalt og isåfall hvor lang tid det tok før første gang du ble innkalt var?
Og om jeg skulle bli innkalt, sier de da sånn "kom hit innen 2 timer" eller hvor lang tid har man på seg?

Setter stor pris på alle som har noe å komme med
hvis du ikke har hørt noe fra dem til nå, så tror jeg mest sansynlig at de ikke kommer til g inkalle deg, nå må du slutte og være så himla nervøs, hvis de hadde vert ut etter deg så hadde de kalt deg inn får lenge sia
Så vidt jeg ser har de ingen grunn, ei heller rett til og ta deg inn til urinprøve. Hadde de planlagt og tatt lappen din hadde de gjort det allerede.
Trådstarter
12 3
Godt å høre, takker for svar begge to!
Du er myndig og du har betalt forelegget, så da er saken ute av verden.

Det at politiet sier at du kan bli kalt inn igjen uten grunn, er rett og slett løgn. (De sa dette for å skremme deg, da de har null sjangs til å hindre deg i å gjøre det igjen)
Trådstarter
12 3
Antok at det var løse trussler ja, takk!