Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 9870
Det er ens eget problem, hvorfor skal andre vite om det?

Hvis man vil ta en prat med mindreårige om rus så er det supert, men gjør det edru.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Når jeg var 11 og søstra mi var 16, så fant jeg ut på den harde måten. Dum som jeg var spurte jeg mamma hva den rare lukten fra rommet hennes var. Da fant de ett par andre saker også som er litt hardere enn bare gress! Så gjem deg godt, om du ikke vil bli tatt.
Ekspert på påstander
Eldste i søskenflokk er ofte forbilde for yngre i søskenflokk. Så shut up og være et godt forbilde for dem:-) enklest for alle.
Ingen i familien min vet at jeg røyker, de trodde at jeg var mye sliten etter "jobb" da røykte jeg hasj;-)
Hva med å bare låse deg inne på rommet ditt? Si til søsteren din at du ikke vil bli forstyrret.
Sitat av jattajatta Vis innlegg
Hasj er ikke noe mer "narkotika" enn kamillete, hvis man ikke sier at det er narko så blir ho neppe å merke noe galt uansett.
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at Cannabis står på narkotika-lista og kamille-te ikke.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av jattajatta Vis innlegg
Hasj er ikke noe mer "narkotika" enn kamillete, hvis man ikke sier at det er narko så blir ho neppe å merke noe galt uansett.
Vis hele sitatet...
Kamillete? Så hvis du hadde fått valget om hva som sku stå på narkotikalisten så hadde det vært 50/50 hasj/kamillete? Nei du, hasj er ikke så farlig som staten skal ha det til, det er sant, men det er for faen ikke like ufarlig som te, det er fortsatt et rusmiddel...

Sitat av IRead Vis innlegg
Eldste i søskenflokk er ofte forbilde for yngre i søskenflokk. Så shut up og være et godt forbilde for dem:-) enklest for alle.
Ingen i familien min vet at jeg røyker, de trodde at jeg var mye sliten etter "jobb" da røykte jeg hasj;-)
Vis hele sitatet...
Det er sant, en kompis fortalte meg om at lillesøsteren hans hadde spurt han om "narkotika" (som hun kjente det som, hun er veldig interessert i temaet, men er på "den andre siden" foreløbig), kompisen min prøvde så godt han kunne å ikke være for positiv til det, samtidig som han ikke skulle spre propaganda.

Hvis du røyker, ikke fortell småsøsken om det, de ser opp til deg (bevisst eller ubevisst).
Det heter ikke noja i ditt tilfelle, det heter dårlig samvittighet!
Sitat av duddez Vis innlegg
Det heter ikke noja i ditt tilfelle, det heter dårlig samvittighet!
Vis hele sitatet...
Care to explain? Hvorfor?
Han gjør jo ikke noe stygt mot søsteren sin