Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2806
Våknet opp etter en fuktig natt på byen med en oransj pille i lommeboken, har ingen anelse om hva dette kan være, og vil hadde satt pris på litt hjelp fra dere freaks! Det står ingenting på noen av sidene..
Det er 100 mg Quetiapin Sandoz (seroquel) antisykotika.
Det er en zombie-lignende rus om du lurer. Iallefall i høye doser, ikke noe å 'ruse' seg på
Nissefar13's Avatar
Trådstarter
19 4
Høres rett og slett kjipt ut ja. Men den havnet dær av en årsak, kan denne hjelpe nedturen på gir ? er i en helvetes form fra helga enda og kunne godt tenkt meg noe rasktvirkende for søvn og nerver.
Sist endret av Nissefar13; 19. mai 2015 kl. 00:20.
Hvis du anser en kjemisk indusert zombietilstand som mer attraktivt enn formen du er i nå så ja, da vil den hjelpe.
Du sovner mest sannsynlig. Jeg ville delt den i 2 hvis du ikke er vant til slike tabletter. Heller tatt den andre hvis det ikke fungerer med 50mg.

Spør du meg så er det bedre å sove å få litt zoombietendenser dagen derpå enn å være fyllesyk.
Deler du den i 2 så har du 2 doser som veldig sannsynlig vil putte deg i en dyp søvn og fjerne det aller meste av angst, , uro, skjelvinger og nervøsitet
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Du sovner mest sannsynlig. Jeg ville delt den i 2 hvis du ikke er vant til slike tabletter. Heller tatt den andre hvis det ikke fungerer med 50mg.

Spør du meg så er det bedre å sove å få litt zoombietendenser dagen derpå enn å være fyllesyk.
Vis hele sitatet...
Huh ? Hvem ved sine fulle fem har lyst til å bruke Seroquel mot alkohol abstinenser ? Den følelsen du får av den dritten er jo i seg selv fyllesyke fra helvete. Man bli så jævlig amøbe av Seroquel at jeg får får tvangstanker bare jeg tenker på medisinen.
Er det bare jeg som ikke reagerer negativt på Seroquel? Jeg bruker disse nær hver gang jeg skal ned fra trip når jeg skal sove uten å merke noe til zombie lignende tilstander eller noe annet. Jeg blir mer zombie av en mild-mild jay enn seroquel.

Bruker 25-50mg avhengig av intensitet på trip.
Sitat av Patricia Vis innlegg
Huh ? Hvem ved sine fulle fem har lyst til å bruke Seroquel mot alkohol abstinenser ? Den følelsen du får av den dritten er jo i seg selv fyllesyke fra helvete. Man bli så jævlig amøbe av Seroquel at jeg får får tvangstanker bare jeg tenker på medisinen.
Vis hele sitatet...
Har du noen gang vært skikkelig fyllesyk så tar du seroquel med GLEDE!
Har du gått døgnevis i våkentilstand på fres å fart,
å begynner å føle hele verden holder på å rakne, holder det å ta ca.
25mg, du slokner som ett lys.
fikk foreskrevet 25mg`s som innsovningsmedisin ei stund, funka fjell selv i nyktern tilstand, men merket jeg ble utrolig grinete dagen derpå av dem.
Ingenting å ruse seg på ihvertfall!

Er du skikkelig fyllesyk, å bare vil sove deg gjennom det verste funker det også, som nevnt over her.
Sist endret av Eyeamare; 19. mai 2015 kl. 13:40.
Crazyfox - Nei, ikke jeg isåfall.
Sist endret av Valadar; 19. mai 2015 kl. 14:36.
Da har du ikke vært ordentlig fyllesyk! Når du tror at du er iferd med å bli gal.
I min verden så blir man aldri gal av verken det ene eller det andre, alt handler om psyken. Nå skal jeg ikke gå for dypt inn i det, da mye har med gener og miljø å gjøre.
Men altså om man tror man er i ferd med å bli gal av hangover, da er det kanskje ikke veldig innafor å drikke alkohol ?

Jeg hadde en bekjent på vgs som begynte på Seroquel, han ble aldri den samme igjen for å si det mildt. Feit, tafat og helt ubrukelig sosialt... Det var takket være Seroquel, før han startet på dette mot psykose så var han en artig fyr med godt humør.

Nå er jeg fult klar over at det sikkert er bedre å gå på Seroquel en å være psykotisk for omverden, men jeg nekter å akseptere at disse såkalte antipsykotiske legemiddlene gjør noen mennesker friskere.. Er du villig til å gå litt dypere inn i hva antipsykotika gjør med hjernen så skjønner man fort at det gjør vondt verre... Ingen mennesker blir friske av det, det kan til og med skape nye psykiske lidelser... Hva jeg sier nå er det jeg tror på og har lest meg fram til, men det er ALLTID to sider av alle saker, også det du leser deg opp på.

Men jeg vil påstå at folk flest blir mye friskere av spise egg & bacon, ta seg en gå tur og ikke dyrke angsen etter en fyllekule er x100 bedre og sunnere for deg som menneske en å putte i deg Seroquel.
Det er forskjell på Hangoverene,spørs hvor hardt man har kjørt osv. Her er det snakk om å ta det for 1 natts søvn,ikke gå på det fast.

Bare så det er sagt,jeg har gått på dritten i over 10 år. Har heldigvis sluttet nå.Så litt erfaring har jeg.
Greit nok det, men altså kompis..Ta deg en Seroquel, og nyt livet du... Så du får sovet ut. Men jeg som person ville aldri tatt det for å sove ut da jeg får følelsen av at sjela mi blir voldtatt.
Sist endret av Valadar; 19. mai 2015 kl. 22:06.
Nissefar13's Avatar
Trådstarter
19 4
Godkveld og takk for svarene. Jeg har heller liten tro på antipsykotisk ihvertfal til bruk på mennesker såm er generelt friske til vanlig dog med kun småe angstplager i hverdagen. Hangover fra stort alkohol inntak er jeg vant til og takkle, men dette med nedtur på fart er noe nytt for meg. Det er da godt mulig denne pillen ville fungert utmerket. Men jeg konkluderte med og heller la være og prøve og takkle dette såm en mann og deretter la dette være en lærepenge for meg selv til neste gang jeg skal ut. Dem siste dagene har vært heftige men det begynner heldigvis og roe seg betraktelig nå og jeg gleder meg som et barn på julaften til jeg kommer tilbake til meg selv igjen.
Sist endret av Nissefar13; 19. mai 2015 kl. 22:24.