Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1803
har gått fast på xanor i 3 år. Vært oppi 8mg vær dag. Full jobb, famile osv på stell. Nå er jeg nede i 1mg. Får av legen så det akkurat skal holde til neste lege besøk. Er 23 år btw. Så gikk jeg tom 3 dager før min neste legitime. Så da måtte jeg for første gang på 3 år fikse piller illegalt!!! Noe jeg hatet å gjøre. Har masse benzo erfaring fra før og enda mer nå. Bortsett fra dette krysstoleranse greiene. Da jeg kjøpte illegalt her om dagen kjøpte jeg 10 rivotriler av en kompis som trapper ned på de. Han får rivotril fra norsk apotek. 2mg Roche meg Klonazepam. Jeg hadde da så mye abstinenser at jeg spiste 10mg rivotril i 1 dose. Altså 5 tab i gapet. Dette lindret alt. Men fikk på ingen måte noe rus som jeg faktisk håpte litt på siden jeg ikke har ruset meg siden før jeg startet på xanor. 10mg rivotril. Rett fra norsk apotek hadde knocket meg ut i 2-3 dager før når jeg misbrukte piller, amf, E, cola, sub osv.. Samme jeg valium av mamma en gang for jeg var xanor tom. Da spiste jeg 15 tab 5mg norske i rett i kjeften. Ble bare meg "selv". Asså, hukommelse, søvn, sløvhet, balanseforstyrelser, aggressiv, mani alt det der. Ingenting skjedde med meg. Er xanor så hardt at ingenting på norsk apotek per dags dato er mer potent? Vet jo at sobril og xanor er kortidsvirkende og går mer direkte på angst og panikk lidelse. Mens KlonaZepam og diazepam er mer muskelavslappende og sløvende og mye lengre halveringstid.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Jeg stiller bare et lite spørsmålstegn til at 10mg rivotril slår deg ut 2-3 dager? Hva mener du med det? Jeg spiser gjerne 50 stk på et døgn, og det synes ikke jeg er mange i forhold til å ikke ha et stort forbruk av medikamenter.
Sitat av Underklass Vis innlegg
Jeg spiser gjerne 50 stk på et døgn, og det synes ikke jeg er mange i forhold til å ikke ha et stort forbruk av medikamenter.
Vis hele sitatet...
Enten så er du sinnsykt inngarva, får falske/dårlige piller eller ikke forstår hvor ruset du egentlig er og kaster bort 20-30 døgndoser blandt vanlige folk som kunne trengt de for medisinke grunner.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Enten så er du sinnsykt inngarva, får falske/dårlige piller eller ikke forstår hvor ruset du egentlig er og kaster bort 20-30 døgndoser blandt vanlige folk som kunne trengt de for medisinke grunner.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Uansett hvor høy toleranse man har er 50 2mg rivotril på 1 døgn nok til å gjøre verdens snilleste mann om til en psykopat. Han har nok ikke skikkelige piller. Men stiller fremdeles spørsmål til det jeg startet tråden med. Kan noen fortelle litt? Dette skjer ofte. Folk spør om råd og diverse ting så kommenterer en noe som ikke har noe med hva jeg lurte på å gjøre. Så blir det en diskusjon om noe helt annet istedenfor.
Xanor er det mest potente du får på norsk apotek. leger kvier seg som regel for å skrive ut dette da det nesten er umulig å slutte med uten profesjonell hjelp
Sitat av Underklass Vis innlegg
Jeg spiser gjerne 50 stk på et døgn, og det synes ikke jeg er mange i forhold til å ikke ha et stort forbruk av medikamenter..
Vis hele sitatet...
Det var da voldsomt. Når jeg brukte det, spiste jeg rundt, 8-10 om dagen, holdt lenge.


Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Xanor er det mest potente du får på norsk apotek. leger kvier seg som regel for å skrive ut dette da det nesten er umulig å slutte med uten profesjonell hjelp
Vis hele sitatet...
Hva med rivotril da. Hvet bare at det er et helvete og slutte med i form av abstinenser, og legekontoret mitt, har sluttet og skrive det ut. Xanor har de dog.
Sist endret av jodatakker; 2. desember 2014 kl. 20:15.