Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1821
Heisann.

Jeg skal ut å utforske olso by.
Har laget te med femti fleinsopp så dette blir bra, men det jeg lurer på er om jeg skal drikke hele teen før jeg går ut døra eller ta den med å drikke den gradvis?
Hva er best?
Jeg er en nokså erfaren tripper, jeg kan beherske meg selv og se helt normal ut på mye større doser.

Har allerede prøvesmakt teen og den er potent for å si det slik.
Det må du nesten vurdere selv dersom du er så erfaren som du hevder at du er.
Personlig vil jeg aldri funnet på å trippe midt i Oslo av flere grunner.
En av dem er pupiller àla lykketroll...

Og hvordan kan du kjenne hvor potent teen er bare ved å prøvesmake?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Det må du nesten vurdere selv dersom du er så erfaren som du hevder at du er.
Personlig vil jeg aldri funnet på å trippe midt i Oslo av flere grunner.
En av dem er pupiller àla lykketroll...

Og hvordan kan du kjenne hvor potent teen er bare ved å prøvesmake?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke tenkt å gå rundt å se folk i øynene, skater på longboard så ingen når å studere øynene mine og jeg har ikke tenkt å være til bry for noen så selve turen burde gå bra.

Jeg tok en god slurk av teen og ventet. slik kan jeg si at den er potent fordi formen kom sigende bare av den lille slurken og soppen har jeg plukket selv i et veldig bra område.

Kan noen med litt peiling være snill å komme med tips til utendørs tripping i fine omgivelser? spise all soppen med en gang, eller gradvis?

For å si det slik så vet jeg hva jeg holder på med, men jeg vil ha tips og triks som kan gjøre selve opplevelsen bedre.

Kom på en ting til med øyne, det å se noen andre inn øyne er en veldig intim greie og ola nordmann unngår faktisk øyenkontakt med fremmede, så om øynene dine ser ut som klinkekuler så er ikke det så farlig så lenge du passer på deg selv.
Sist endret av Trollanon; 27. september 2014 kl. 18:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Djiises Vis innlegg
spise all soppen med en gang, eller gradvis?
Vis hele sitatet...
Går vel greit å drikke teen som om det var, ja nettopp, te. Virkningen
kommer litt raskere med te enn spising, så det er greit å ikke ta det i
for lange intervaller.

jeg vil ha tips og triks som kan gjøre selve opplevelsen bedre.
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal gjøre det utendørs i en stor by, ville jeg funnet meg
en større park. Noe slikt som Frognerparken og Vigelandsanlegget må
jo være et egnet sted. Men personlig ville jeg foretrukket skog og mark.
Min erfaring tilsier at veldig få mennesker legger spesielt merke til hvordan de rundt seg oppfører seg.
Folk som legger merke til store pupiller etc er gjerne folk som merker dette fordi de har drevet med lignende selv, og dermed "kjenner seg igjen" i oppførselen din.

Min erfaring er at det heller lønner seg å ta dagen som den kommer, enn å prøve å planlegge detaljene.

God tur!
Sitat av Crabman Vis innlegg
Min erfaring tilsier at veldig få mennesker legger spesielt merke til hvordan de rundt seg oppfører seg.
Folk som legger merke til store pupiller etc er gjerne folk som merker dette fordi de har drevet med lignende selv, og dermed "kjenner seg igjen" i oppførselen din.

God tur!
Vis hele sitatet...
Ja ja, eller politi
jeg foretrekker å ta den soppen jeg skal ta på en kveld på en gang. Har prøvd å dele opp på 2-3 doser og å spise litt og litt men det enkleste og beste for meg er å ta det jeg har tenkt å ta på en gang. med andre ord gulp nedpå teen og ha en fet kveld
God tur, håper den blir bra!
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Jeg kan rapportere at turen ble veldig bra, var innom flere parker, kjørte veldig langt på longboard og hadde det rett å slett veldig kult

Kom over denne her i en av parkene
http://i.imgur.com/PH4n32i.jpg?1